sobota, 12 stycznia 2013

#52 Krótkie imaginy

1) Niall: Zayn [T.I] patrzy na ciebie



2) Ty: Kochanie co zrobimy impreze... kino lub co ?
Zayn: Nie wiem, kochanie. Zamówię pizzę czy coś, później.


3) Zayn: chodźmy chłopaki ... Czas na pokaz
Harry: NIE !
Zostanę z [T.I].
Zayn: Nie.
Harry: ZOSTAW MNIE




4) *Zayn trzyma na rękach Wasze noworoczne dziecko*



5) *Zayn nie może oderwać od ciebie oczu.*



6) Ty: Kochanie, jestem w ciąży
Zayn: kochanie nie żartuj ze mnie
Ty: nie żartuje *pokazujesz test ciążowy*
Zayn: ohmygawd!



7) *Harry drwi z ciebie i Zayn'a*



8) *mina Liama kiedy, opowiadasz mu co zrobiła wasza córka, jak on był w trasie.*



9) Ty: kochanie, jestem w ciąży
Liam: naprawdę ?
Ty: Tak *uśmiechasz się*
Liam: mam okazję zostać tatą ?!



10) Harry: [T.I] wygląda pięknie.
Liam: Oh, yeah. Wiem bracie.

1 komentarz: