środa, 16 stycznia 2013

#62 Krótkie imaginy

1) *Louis próbuje ci powiedzieć, że cię lubi.*



2) Louis: mamy zamiar ustawić rekord najdłuższego pocałunku świata.


3) *Harry, Niall i Louis zobaczyli Cię w sklepie.*



4) Louis: Jestem Louis
Ty: Wiem
Louis: Mam 20 lat.
Ty: Wiem
Louis: Jestem chłopakiem
Ty: Wiem
Louis: Kocham Cię
Ty: Wie- Co ?
  


5) Louis: Jesteś taka piękna
Zayn: Kto ? Ja ?
Louis: nie, ona
Zayn: kto ?
Louis: Dziewczyna, która czyta to teraz.



6) *Przeglądasz stare zdjęcia z Louisem.*
Ty: Tu wyglądasz tak słodko, kochanie.
Louis: ale Ty jesteś bardziej słodsza. *mruga*

 


7) Zayn: Spójrz Lou, to twoja żona.



8) Harry: Louis, wyobraź sobie, [T.I] z Tobą zrywa.
Louis: Haz, wyobraź sobie, że wszystkie koty znikają.



 


9) Harry: Dobra, nie uprawiałem seksu z [T.I] ostatniej nocy !
Louis: Takkk ! Ma racje, ja słyszę wszystko co robią chłopaki.

   


10) *Louis wspomina wczorajszą noc z Tobą.*

3 komentarze: