środa, 2 stycznia 2013

#36 Krótkie imaginy

1) *Rozmawiasz z Niallem przez telefon*
Ty: Ja po prostu nie chcę być sama w moje urodziny
Niall: spójrz na drzwi


2) *Zayn rozmawia z Toba przez Skype kiedy jest w trasie. Doznajesz szoku kiedy widzisz to...*
Zayn:



3) *Reakcja Niall'a kiedy schodzisz po schodach w ładnej sukience.*
Niall:
 


4) Ty: OMG HEJ CHŁOPCY !
Harry: Wow, ta dziewczyna wygląda pięknie
Liam: Wooow.



5) *Harry widzi jak Twój były z Tobą rozmawia, więc Louis każe mu zachować spokój.*



6) Redaktor: Więc Louis, słyszałem że Twój związek z [T.I] się rozpadł. Czy to prawda ?
Louis: To bzdura



7) Liam: Ten wentylator zaraz pozwala listy *daje mu list* Jak ma na imię nadawca ?
Harry: [T.I]
Liam: no cóż, Harry ?



8) *Niall jest zdenerwowany, bo nie będziesz mogła odebrać go z lotniska.*
     


9) *Jesteś w restauracji, w której są chłopcy.*
Paul: Chodźmy
Niall: *patrzy na ciebie* Nie opuszczę tego miejsca



10) *Po sesji zdjęciowej*
Fotograf: Ten jest cool
Harry: Wiem, mi się podoba, gdy jestem całując [T.I]

2 komentarze:

  1. Świetne! <3 Może mi ktoś wytłumaczyć bo nie wiem o co chodzi w 7? Ale imaginy ganialne <3 GIVE ME MORE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chodzi o to że Harry kocha nadawce

      Usuń