czwartek, 17 stycznia 2013

#66 Krótkie imaginy

1) *Chłopcy starają Ci się zaimponować.*



2) *Harry patrzy na ciebie tak, gdy idziesz w stronę ołtarza na Wasz ślub.*



3) *Louis specjalnie dla Ciebie układa wiersz.*



4) *Liam pokazuję Ci sztuczkę magiczną.*



5) *Pływasz w basenie razem z Harrym.*
  


6) *Twój były chłopak nęka Ciebie i Nialla.*
Niall: Spójrz człowieku dlaczego nie możesz zostawić mnie i [T.I] w spokoju. Jesteśmy szczęśliwi i zostaw nas w spokoju proste !



7) *Ty i Liam rozmawiacie na skype.*
Liam: Jestem zmęczony
Ty: Idź do łóżka kochanie, porozmawiamy jutro.
Liam: Ale chcę porozmawiać z Tobą teraz !



8) *Ty i Harry jesteście najlepszymi przyjaciółmi. W końcu Hazza wskoczył na wyższy poziom i zaczęliście się spotykać.*
Harry: Zawsze kochałem Cię [T.I] i już zawsze będę Cię kochać.



9) *Zayn dał Ci wejściówki za kulisy, a on cały czas patrzy czy jesteś za kulisami.*



10) *Mówisz Harry'emu o śmiesznej sytuacji, a on patrzy tak na ciebie..*

1 komentarz:

  1. świetne imaginy. cudowny blog. <3 dołączyłam go do ulubionych. zapraszam do mnie na stronę. to jest także blog z imaginami. ; > ; * ;3
    http://mrshoran1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń