środa, 16 stycznia 2013

#64 Krótkie imaginy

1) *Larry Stylinson jest na wywiadze.*
Redaktor: Można pomyśleć o jakimś filmie, który film będzie wyjaśniał wasz bromance ?
Harry: Hmmm...
Louis: *szepta* Friends with Benefits *oboje się śmieją*



2) *Twój mąż Louis przyniósł szczeniaka dla waszego syna.*
    


3) *Louis mówi, że podobasz się Harry'emu, ale Harry próbuje zamknąć buzie Louisowi.*



4) Harry: Zgadnij co !?
Louis: Co ?
Harry: Żenię się z [T.I]
Louis: CO !??
Harry: ale potem, mój budzik obudził mnie.


5) *Louis i Harry rozmawiają o Tobie..*
Louis: Tęsknisz za [T.I] ?
Harry: mocno..
Louis: Hmm, porozmawiacie wkrótce.
Harry: Mam nadzieję, ja kocham [T.I].
Louis: Wiem, kochanie.
Harry: Chciałbym dać i zrobić dla niej wszystko, po prostu zapomnij o mnie.Louis: AWWW....


6) *Spanie z chłopakami*

     

  


7) *Jesteś na podpisywaniu płyt i krzyknęłaś imię Louis. Potem Louis spojrzał w górę i cię zobaczył.*



8) *Spędzasz ferie zimowe z chłopakami.*
  
  


9) *Jesteś z chłopakami na plaży. Kiedy wchodzisz do wody chłopcy patrzą na ciebie tak.*

   

  

2 komentarze:

  1. Kocham to ! <3 mogłabym to czytać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 4 Harry trolluje louisa ;) imaginy ganialne :D

    OdpowiedzUsuń