niedziela, 27 stycznia 2013

#96 Krótkie imaginy

1) Niall: [T.I] ZGODZIŁA SIĘ BIERZEMY ŚLUB !
Zayn: I JA JESTEM JEGO DRUŻBĄ !



2) *Jesteś sekretną dziewczyną Harry'ego.*
Niall: Nie było to irytujące fan o imieniu [T.I]..
Liam: Ona tam jest.
Harry: IDIOCI *wychodzi*



3) *To jest Twój pierwszy raz, gdy spotkałaś Harry'ego.*
Ty: *oniemiałaś*
Harry: Cześć, piękna
Ty: *drżysz* Heejj
  


4) *Ty i Twój mąż idziecie na obiad.*
Ty: Jestem gotow.. *Wtedy widzisz, ze Harry czyta waszej córce Darcy książkę.*



5) *Jesteś najlepszą przyjaciółką Niall'a. On zaprasza Cię na próbę.*



6) Harry: widzisz ?
Ty: takk ?
Harry: *pokazuje Jego lalkę* On naprawdę chce Cię pocałować, ale boi się, ze odrzucisz.



7) *Chcesz oderwać się od rodziny, paparazzi i fanów. Razem ze swoim chłopakiem poszliście do lasu gdzie przytulaliście się i rozmawialiście godzinami.*



8) Niall: Chcesz spędzić dzisiejszy czas ze mną ?
Ty: *oniemiałaś*
Niall: Więc jak ?



9) *Reakcja Niall'a, gdy mówisz, że podoba Ci się Zayn.*



10) *Harry, gdy uświadamia sobie, jak bardzo Cię lubi.*

7 komentarzy:

  1. miało być dużo :(ale i tak fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam nie dałam rady wiesz ferie sie skończyly i naukę miałam na sprawdzian w poniedziałek jeszcze byłam w kościele więc nie dałam rady. Przepraszam jeśli jutro po szkole tata włączy mi komputer to nadrobie i napisze dużo dużo imaginow przepraszam jeszcze raz ale wiesz szkoła sie zaczęła i obowiązki razem z nią. PRZEPRASZAM ZE ZAWIODLAM :(

      Usuń
    2. Mi też sie teraz skończyły ferie ale jakbyś mogła zrobić to fajnie <3

      Usuń
    3. Jasne biore się do pracy :3

      Usuń
    4. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tzn.fajnie....

      Usuń