sobota, 12 stycznia 2013

#51 Krótkie imaginy

1) Twój Tata: Chłopaki [T.I] przyjedzie w ciągu 10 minut
Liam: kurwa
Louis: moje ubrania !
Niall: jedzenie ?!!
Harry: czas, aby wziąć ślub !



2) Niall: Po prostu nie mogę przestać myśleć o [T.I].
Liam: Zauważyłem



3) Ty: Kochanie, jestem w ciąży
Liam: naprawdę ?
Ty: Tak *uśmiechasz się*
Liam: Mam zamiar być tatą ?!



4) Liam: [T.I] jest gorąca i bardzo seksowna
Harry: Cofnij to !
Liam: Dobra żartuje, Cofam to !



5) *Harry dowiedział się, że wychodzisz z kimś.*
  



6) *Harry i Zayn zabrali twój telefon i zaczęli sobie robić zdjęcia.*
     


7) *Zayn jest twoim najlepszym przyjacielem, ale on jest w tobie zakochany i mówisz mu o nowym chłopaku
w szkole.*



8) Ty: Kochanie, jest tutaj mój były...
Harry: co !? On jest brzydki
Zayn: Mogę kopnąć go
Niall: Ale i tak jesteś moja



9) Redaktor: Tęsknisz [T.I] Mam na myśli Wasze zerwanie.Niall: Tak tak, proszę nie pytaj mnie o to.



10) *Zayn nie mógł oderwać oczu od ciebie.*

3 komentarze: