wtorek, 15 stycznia 2013

#56 Krótkie imaginy

1) Harry: Więc .. hmm .. tak ja i [T.I] są .. hm ..
Ty:
Jezus Harry jestem w ciąży, nie musisz spędzać całego dnia mówiąc im. Jesteś głupi.
Harry: Uh..Yeah



2) Redaktor: Harry wszyscy wiemy o Twoim i [T.I] zerwaniu…ale czy wiesz, że ona spotyka się z kimś nowym ?
Harry: Oh.
image


3) *Harry patrzy na Twój tyłek.*



4) Harry: Co wy ludzi tak patrzycie ? [T.I] lubi chłopców z dużymi kutasami.



5) *Będąc w sklepie zoologicznym szukasz zwierzaka razem ze swoim chłopakiem. Gdy widzisz małego szczeniaka on podnosi go i  mówi.*
Liam: Musimy go mieć [T.I], czyż on nie jest uroczy ?



6) Harry: kochanie proszę potrzebuje motywacji.
*Tak ja Harry powiedział, położyłaś się na podłodze, Harry położył się na ciebie i zaczął robić pompki oraz cię całować.*



7) *Kupując prezent świateczny z Harrym.*



8) Ty: Kochanie uśmiechnij się dla mnie.
Louis:


9) *Zayn robi wrażenie ciebie, gdy jesteś w ciąży.*



10) *Louis opiera Cię o ścianę i chcę Cię pocałować.*

7 komentarzy:

  1. Wszystkie imaginy są świetne, czytam je chyba z 100 razy dziennie, moje ulubione to te krótkie z gifami ale te długie też. Uwielbiam czytać imaginy o Lou. Wszystko co dodajesz jest świetne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to miłe co piszesz :) Raz dodaje trochę dłuższe a raz krótsze c: Miło, że czytasz to 100 razy dziennie :) Dziękuje jeszcze raz ♥ c:

      Usuń
    2. Nie masz za co dziękować, wszystko co piszesz jest świetne i taka jest prawda ♥ Uwielbiam imaginy z Louisem ale też z resztą chłopaków, są naprawdę świetne, czasem przy nich płaczę , a czasem się śmieje, będę czytać to już zawsze. Świetnie oby tak dalej i więcej ♥ ;3

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję c: To miłe. To co piszesz zachęca mnie do dalszego pisania bo wtedy wiem czy mam pisać dalej czy też nie. Czy też się podobają czy też nie. Na pewno kiedy będziesz wchodzić na mojego bloga zawsze znajdziesz coś nowego :) Jeszcze raz dziękuje c: ♥

      Usuń
  2. 6 najlepsze :) świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń