czwartek, 10 stycznia 2013

#48 Krótkie imaginy

1) Harry: Cześć, Jestem Harry
Ty: Jestem [T.I]



2) *Harry martwi się, ponieważ nie odpowiadasz na jego połączenia.*
image


3) *Jesteś z przyjaciółmi w klubie. Nagle podchodzą do ciebie gorący chłopacy.*
Zayn: Jesteś sama kochanie ?



4) Redaktor: Więc, Niall krąży plotka, że masz dziewczynę o imieniu [T.I] z którą chodzisz na randki.
Niall: To prawda, rzeczywiście




5) *Rozmawiasz z chłopakami na skype, gdy nagle leci ich ulubiona piosenka.*



6) Redaktor: Niall inne chłopaki powiedzieli mi, że nie mogą się wyspać kiedy jesteście w pokoju u [T.I]. Co robicie tak głośno ?



7) Ty: Harry proszę uśmiechnij się
Harry: Czy muszę ?
Ty: dla mnie ?



8) *Rozmawiasz z Niall'em i w tym samym czasie zmieniasz ubrania.*



9) Redaktor: Co robiliście wczoraj w  nocy ?
Louis: Wszyscy poszliśmy na kolację, ale Niall i [TI] zostali w hotelu przez cały dzień.
Redaktor: Co robiliście Niall ?



10) *Liam niecierpliwie czeka na wywiad do końca, aby mógł się z Tobą zobaczyć.*

4 komentarze:

  1. Zarąbiste te twoje imaginy ... ;* masz talent człowieku ... ;p Pisz dalej , bo gdy wchodzę mam taką wielką nadzieje , że dodałaś kolejne ... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to miłe :) Napewno bedę pisać dalej. Zapewniam cię, że jak będziesz wchodzić na mojego bloga zawsze znajdziesz coś nowego c:

      Usuń
  2. 9 mnie rozwaliło. Leże i nie wstaje. Pomoze mi ktos? imaginy zajebiste jak cały ten blog i wszystko co sie na nim znajduje! Zostaniesz moim guru? :D

    OdpowiedzUsuń