wtorek, 1 października 2013

#275 Krótkie imaginy

WEJDŹCIE PROSZĘ NA STRONĘ http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/ JEST TO BLOG JEDNEJ Z NASZYCH CZYTELNICZEK :) DOPIERO ZACZYNA I BARDZO PROSZĘ, ZRÓBCIE JEJ NIESPODZIANKĘ I CZYTAJCIE ORAZ KOMENTUJCIE. BARDZO MI A ZWŁASZCZA JEJ ZALEŻY :) SĄ TAM DŁUŻSZE OPOWIADANIA I POWIEM WAM, ŻE DZIEWCZYNA MA TALENT! NIESAMOWITY! BARDZO WAM POLECAM I NAPRAWDĘ, WEJDŹCIE, CZYTAJCIE I KOMENTUJCIE. BĘDĘ WAM WDZIĘCZNA, A NAJBARDZIEJ ONA :) DZIĘKUJĘ! 






1) *Harry próbuję uwieść cię za kulisami, gdy jest pół nagi.*



2) *Jesteś siostrą Nialla i przychodzisz na chłopaków wywiad. Redaktor zapytał ich, czy pomyśleli kiedyś o Tobie w niegrzeczny sposób. Wszyscy wahają się powiedzieć, gdy siedzi obok nich Niall.*
Redaktor: Nikt nie marzył o tym, żeby ją pocałować? *zaczął się śmiać i Harry przegryza wargę, przed powiedzeniem, że on o tym marzył.*



3) *Filmujesz Louisa na próbie do koncertu.*
   


4) *Jesteś z Louisem na próbie, ale on nie może się skoncentrować. Zaczynasz się śmiać i Louis w rezultacie też zaczyna.*
Ty: Kochanie! Musisz przestać się śmiać i poćwiczyć! *Louis tylko się uśmiechnął.*
Louis: Przepraszam [T.I]! Twój śmiech jest zaraźliwy!



5) *Zayn uśmiecha się do Ciebie.*



6) *Zayn ogląda film z waszą córką, który wysłałaś mu, gdy jest w trasie, dzięki czemu jest szczęśliwy.*



7) *Właśnie dostałaś nowy aparat i chcesz go wypróbować. Niall zauważa to, rozkłada się na ziemi i mówi..*
Niall: Jestem gotowy! *pozuje do zdjęcia, a ty zaczynasz się śmiać.*



8) *Niall podnosi waszą córkę.*
image


9) *Liam został zapytany o ludzi, którzy cię hejtują.*
Redaktor: Jak ty i [T.I] reagujecie na ludzi, którzy ją hejtują? *pyta, ciekawy odpowiedzi.*
Liam: Hejterów zamierzam hejtować. *mówi z zażenowaniem.*



10) *Liam tańczy dla Ciebie, aby cię rozweselić.*
      






_________________________________________________________________________________
DZISIAJ NA SZYBKO DODAJE IMAGINY, BO MAM ZAWALONY PRAWIE CAŁY TYDZIEŃ...

OCZYWIŚCIE BĘDĘ SIĘ STARAĆ DODAWAĆ REGULARNIE CODZIENNIE, ALE NIE OBIECUJĘ!!! 

CO U WAS W SZKOLE?
WSZYSTKO DOBRZE?
UŚMIECHNIJCIE SIĘ - DZISIAJ WTOREK! CORAZ BLIŻEJ DO PIĄTKU I DO WEEKENDU! :)

MAM NADZIEJĘ, ZE BĘDĄ SIĘ PODOBAĆ, BO SĄ DODANE NA SZYBKO.

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NAPRAWDĘ NA KOMENTARZE, BO JEST ICH PRAWIE CORAZ MNIEJ, A WCHODZI TU CODZIENNIE PONAD 600 OSÓB! 

WIEM, ŻE TO NIE JEST BLOG Z TŁUMACZENIEM O FANFICTION I NIE MAM PONAD 100 CZY 200 KOMENTARZY, ALE LICZĘ, ŻE POD KAŻDYM POSTEM BĘDZIE CO NAJMNIEJ CHOCIAŻ 10 KOMENTARZY. 

POSTARAJCIE SIĘ O TO DLA MNIE, BĘDZIE MI BARDZO MIŁO, BO WASZE KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ, A GDY JEST ICH MNIEJ, TO MYŚLĘ, ŻE WAM SIĘ JUŻ NIE PODOBA I MAM PRZESTAĆ :''''''((((((

NAPRAWDĘ LICZĘ NA WAS :((

KOCHAM WAS <3

15 komentarzy:

  1. MOJE CUDOWNE CHŁOPAKI <33
    świetne imaginy, czekam na więcej *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy blog z imagifami z naszymi 5 wariatami

    OdpowiedzUsuń
  3. Nielam sie blog jeet ZAJEBISTY i niemasz czym sie martwic

    OdpowiedzUsuń
  4. To juz 275 post i masz pomyslyly zycze weny kochqm cie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle genalne nic dodac nic ujac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omomomomomo ♥
    Te imagify są takie idealne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wchodzę tu codziennie i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O MÓJ BOŻE!! ostatnie z Liamem mnie po prostu powaliło xD
    Wszystkie są ekstra, ale ostatni najlepszy C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Proszę kolejne :3

    OdpowiedzUsuń