poniedziałek, 7 października 2013

#280 Krótkie imaginy

PISAŁAM JUŻ O TYM, ALE POMAGAM JEJ, ŻEBY LUDZIE ODWIEDZALI I KOMENTOWALI JEJ BLOG :)

WEJDŹCIE I KOMENTUJCIE TU, BARDZO PROSZĘ. DZIEWCZYNA ZACZYNA I JUŻ NIEDŁUGO POWINIEN BYĆ KOLEJNY ROZDZIAŁ (BO ROZMAWIALIŚMY <3).
BARDZO ONA NA PEWNO BĘDZIE WAM WDZIĘCZNA :)







IMAGIN DLA VENSSY, KTÓRA MIAŁA WCZORAJ URODZINY! XD
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANIE I PRZEPRASZAM, ŻE DOPIERO DZISIAJ :)

1) *Ty i Louis jesteście najlepszymi przyjaciółmi. Robisz do niego śmieszne miny i on patrzy na Ciebie i po prostu się uśmiecha, bo potajemnie się w Tobie podkochuje.*



2) *Reakcja Louisa, gdy wie, że chcesz go zaatakować za to, że zrobił ci dowcip.*



3) *Ochroniarz nie pozwala Niallowi, cię zobaczyć, więc Niall się denerwuje.*
Ochroniarz: Przepraszam Niall, nie możesz teraz.
Niall: Dlaczego? Ja chcę do niej! *krzyczy jednocześnie się śmiejąc.*
 


4) *Podobasz się Niallowi i on stara się Tobie zaimponować sztuczką koszykraską, lecz mu się nie udaje i uderza się.*



5) *Harry widzi cie rozmawiającą z niektórymi fanami w tłumie. Ponieważ niedawno zaczęłaś się z nim spotykać, martwi się o fanów, którzy cię nie akceptują. Kiedy odwrócił się, zobaczył cię z wielkim uśmiechem na twarzy. Pokazujesz mu kciuki i z uśmiechem mówisz mu, że traktuje cię dobrze i ogromny uśmiech pojawia się na jego twarzy.*



6) *Harry jest Twoim chłopakiem i jakiś boy directioner z tłumu z Tobą flirtuję.*
Harry: Dlaczego on z nią flirtuję?! Nie może odejść? *zaczyna się denerwować.*
Niall: Nie przejmuj się, bracie. [T.I] jest na tyle mądra, że nie zostawi cię dla niego. *uspokaja go.*



7) *Wasza córka chce mieć króliczka, ale nie może z powodu alergii. Podczas, gdy wasza córka bawi się zabawki, Liam skacze po schodach, wyglądając jak króliczek. Wasza córka zaczyna krzyczeć i uciekać, przy okazji się śmiejąc. Liam skacze za nią z wielkim uśmiechem na twarzy.*



8) *Liam kupuję dla Ciebie psa.*
Liam: ahh... [T.I] cię pokocha. *uśmiecha się i go podnosi.*



9) *Ty i Zayn mieliście sesje zdjęciową i teraz on patrzy na zdjęcia.*
Zayn: Uh..  Mi się podoba, niech to będzie, jest jedną z moich ulubionych. *oblizuję usta.*



10) *Jesteś na zakupach z Zaynem. Przymierzyłaś piękną sukienkę, wyszłaś z przebieralni i zrobiłaś kilka kroków do niego, prosząc go, żeby powiedział co o niej myśli.*
Zayn: Kochanie, nie mogę powiedzieć, co o niej myślę, przy ludziach, ale jeśli chcesz wiedzieć, to kupię ci ją i powiem ci w domu. *uśmiecha się łobuzersko.*







_________________________________________________________________________________
MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDĄ SIĘ PODOBAĆ.

CO U WAS W SZKOLE?
WSZYSTKO DOBRZE?
UŚMIECHNIJCIE SIĘ - NIEDŁUGO JUŻ WEEKEND! <3

PISZCIE DO MNIE NA TWITTERZE (TU) I TUMBLRZE (TU) JAK KTOŚ MA, BO MI JEST SMUTNO, ŻE NIKT Z TWITTERA I TUMBLRA NIE PISZE DO MNIE, ŻE CZYTA MOJE BLOGI..
JEDNA DZIEWCZYNA NAPISAŁA NA TUMBLR I JESTEM JEJ OGROMNIE WDZIĘCZNA! <3

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA KOMENTARZE :)

KOCHAM WAS 

11 komentarzy:

  1. dziewczyno twój blog jest najlepszy na świecie! kocham cię! pisz dalej a ja będę komentować, dziękuję ci za to że dodajesz je tak bardzo często i zawsze kiedy widze nowy post uśmiech pojawia się na mojej twarzy :`) serio + gratulacje za tyle wejść życzę weny na następne posty / tt: @givemelovehoran

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kompletnie zdołowana dzisiaj ale dzieki twoim imaginom trochę mi lepiej
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE YAAAAAAAAAA! Miałam dzisiaj taki ciężki dzień, że jak to przeczytałam to mi się ogroooooooooooomny bananek pojawił na twarzy :> Jesteś najwspanialsza na świecie i po prostu Cię kocham, ale to już wiesz <3 Najbardziej mi się spodobał mi się ten z zazdrością Harry'ego i Niall'em - uwielbiam, gdy chłopak w pozytywnym sensie jest zazdrosny o dziewczynę :3 Czekam na następne kochanie :*
    Pozdrawiam gorąco xoxoxox <3

    OdpowiedzUsuń
  4. one są nie samowite pisz dalej masz niesamowity talent

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie
    najbardziej podabają mi się 2,5,6,7
    kiedy dodasz coś na blogu o JB

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam witam to znowu ja :)
    Cóż za cudowne uczucie wejść po męczącym i dość słabym dniu w szkole na komputer odwiedzić twój jakże wspaniały blog i widzieć nowe imaginy.. niedoopisania :)
    DZIĘKUJE, DZIĘKUJE, DZIĘKUJĘ ♥

    I zapraszam do mnie -> http://the-only-lifeline.blogspot.com/ (opowiadanie o Harrym)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne imaginy...najbardziej spodobały mi się dzisiaj oba z Harrym i numer trzy z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne jak zawsze :) Poziom uśmiechu na wyższym poziomie zdecydowanie C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie napisze do ciebie na Twitterze bo go nie mam ;D Ale moge napisac tu ż masz wielki talent i imaginy wyszły ci świetnie. Najbardziej podoba mi się ostatni :) Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super super super. Jak zwykle świetne imagify :)
    Pozdrawiam gorąco
    Ola :333

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie najfajniejsze jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń