środa, 9 października 2013

#281 Krótkie imaginy

*Niall jest zły, bo nie pojechałaś z nim w trasę.*



2) *Dlatego, że Nial mówi o Tobie bardzo dużo, chłopcy się denerwują. Kiedy na koncercie jest pytanie z twittera o Ciebie, Harry robi do Nialla śmieszną minę i mówi..*
Harry: No dalej mów *mówi śmiesznym głosem.*



3) *Ty i chłopcy poszliście na kemping. Ty oczywiście spałaś z Zaynem, bo to Twój chłopak. Kiedy się budzi, zauważa, że cię nie ma.*
Zayn: [T.I]? Kochanie? *rozgląda się.*



4) *Zayn i twój były się kłócą.*
Twój były: Uderzysz mnie piękny chłopczyku?
Zayn: Nie, będę prawdziwym mężczyzną. Pierwszy mnie uderzysz.



5) Harry: Tęsknie za Tobą.. *Harry wzdycha cicho do telefonu i po kilku sekundach ciszy dodaje.*
Harry: Kiedy przyjedziesz?
Ty: Mam dla Ciebie niespodziankę. *mówisz mu, gdy go widzisz w sklepie. Stoisz zaledwie kilka metrów dalej i on cię nie widzi.*
Ty: Jestem już tutaj. *uśmiechasz się.*
Harry: Co? *Uśmiech szybko tworzy się na jego ustach.*
Harry: Serio?
Ty: Serio. *Odpowiadasz i robisz kilka kroków do przodu i stajesz przed nim. Jedynie szyba oddziela was od siebie.*
Harry: O Boże. *Uśmiecha się szerzej, gdy jego oczy spotykają Twoje.*






6) *Harry po cichu zbliża się do Ciebie od tyłu i niespodziewanie cię całuję.*
  


7) *Jesteś spokojną dziewczyną w szkole i to sprawia, że ​​każdy z Ciebie śmieje i robi ci jakiś dowcip. Liam jest najbardziej popularnym chłopakiem w szkole i mówi do Ciebie tak..*
Liam: [T.I].. nie martw się. Będę Cię chronić, nie martw się o to, co ktoś mówi, kocham cię. *uspokaja cię.*



8) *Liam uczy cię tańczyć.*



9) *Ty i Louis po prostu poszliście surfować i fani wyzywali cię od "suk" i uderzali cię. Jesteś zła i po prostu odchodzisz, gdy Louis cię dogonił i jest wściekły na fanów.*
Louis: Co to ma być?! *zwraca się do fanów cały kipiący wściekłością i odchodzi z Tobą.*
  


10) *Louis jest dzisiaj kompletnie zdekoncentrowany.*
Niall: Lou, [T.I] jest tutaj *mówi mu i wskazuje cię palcem.*
Louis: Huh? *odwraca się do Ciebie.* HEJ SKARBIE! *mówi szczęśliwy, że cię widzi.*







_________________________________________________________________________________
IMAGINY PISANE NA SZYBKO, BO IDĘ NA KOŚCIOŁA XD

MAM NADZIEJĘ, ZE TAKIE NA SZYBKO SIĘ WAM SPODOBAJĄ :)

2 OSOBY NAPISAŁY DO MNIE NA TUMBLR, YEY! XD

PISZCIE DO MNIE NA TWITTERZE TU I NA TUMBLR TU.

BARDZO PROSZĘ PISZCIE DO MNIE, BO TAKA SAMOTNA JESTEM..

JEŻELI NIE MACIE TO TRUDNO :)

MAM NADZIEJĘ, NAPRAWDĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA.

KOCHAM WAS I UŚMIECHNIJCIE SIĘ - DWA DNI DO WEEKENDU YEAH! 

PS.

PROSZĘ WAS NIE PYTAJCIE MI SIĘ KIEDY SIĘ POJAWIĄ NOWE, BO NIE MAM POJĘCIA. WTEDY KIEDY BĘDĘ MIAŁA CZAS TO DODAM, A PRZEZ SZKOŁĘ PRAKTYCZNIE NIE MOGĘ.

DZIĘKUJĘ :)

6 komentarzy:

  1. dlaczego nie ma z harrym? :c ale i tak świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 ale.........















    Dlaczego tak mało Harry'ego ?? ;)


    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Per-fect :) Jak zawsze z resztą

    OdpowiedzUsuń
  4. ty to masz talent dziewczyno ;) a przy okazji przy 4 się pobeczałam ze śmiechu

    OdpowiedzUsuń