piątek, 4 października 2013

#277 Krótkie imaginy

1) *Harry kładzie rękę na ustach Liam i mówi..*
Harry: Shh!! *szybko zakrywa mu rękę, gdy Liam zaczął niespodziewanie mówić o jego sekrecie, pod kochania się w Tobie.*



2) *Masz dziecko z Harrym po pięciu miesiącach waszego małżeństwa.*



3) *Zayn i Liam, mówią Louisowi, że powiedziałaś, że go lubisz.*
Louis: Czekaj, mówisz poważnie w tej chwili? Ona mnie lubi? *mówi zaskoczony.*



4) *Jesteś stylistką na jednej z sesji zdjęciowej One Direction. Każdy robi to, to co mieli, ale Louis ciągle rozrzucał swoje ubrania, przez co musiałaś je zbierać. W końcu miałaś dość, gdy "przypadkowo" rozerwał swoją koszulkę.*
Ty: Louis *powiedział do niego, ciągnąc go na korytarz.*
Ty: Co się z tobą dzieje? To jest już 5 raz, gdy rozwaliłeś swoje ciuchy. *Uśmiechnął się do Ciebie.*
Louis: Mogę powiedzieć ci to w tajemnicy? *Spytał. Pochylił się i szepnął ci do ucha.*
Louis: Jesteś słodka, gdy się denerwujesz. *Uśmiechnął się i pobiegł do reszty. Powoli weszłaś do pokoju, oszołomiona. Cały czas uśmiechał się i mrugał do Ciebie. Czasami robiąc coś ze swoimi rzeczami, żeby cię podrażnić.*



5) *Liam jest w trasie z chłopakami. Chcesz zrobić mu niespodziankę. Podczas wywiadu, dyskretnie wchodzisz do pokoju i słuchasz jak odpowiada na pytania. Po kilku minutach cię spostrzega i na jego twarzy pojawia się ogromny uśmiech. Wstaje z krzesła, podbiega do Ciebie i bardzo mocno cię przytula, pokazując tym, jak bardzo za Tobą tęsknił.*



6) *Liam jest w trasie od ponad dwóch miesięcy. Udało ci się zorganizować dla siebie, spędzenie kilku dni z nim. Spędzasz z nim tyle czasu, ile to możliwe. Widzisz, że Liam jest smutny, na myśl, że znowu będziesz musiała go opuścić. Odwraca się do Ciebie, i mówi..*
Liam: Dopóki widzę Twój uśmiech, czuję się jak w domu, bez względu na to gdzie jestem. Tak więc, gdy nie jesteśmy razem, myślę o Tobie, a ty pewnie myślisz o mnie?



7) *Opowiadasz swojemu chłopakowi Zayn'owi swój dzień w pracy, ale zauważasz, że on w ogóle nie słucha.*
Ty: Zayn, czy ty mnie słuchasz? *patrzysz na niego.*
Zayn: Tak, tak kochanie, słucham.



8) Zayn: Kochanie! *Usłyszałaś krzyk Zayn z tyłu. Odwróciłaś się i spojrzałaś na niego. Przewróciłaś oczami  i modliłaś się, żeby nie stała mu się krzywda.*
image


9) *Niall jest pijany, więc postanawiasz go nagrać.*
Niall: Hej yo, tu Nialler, i kocham moją dziewczynę [T.I], i nie oddam jej nikomu, bo ona jest moja. *próbuję rapować.*
Liam: On jest pijany i rapuje dla [T.I].
   


10) *Niall ma dzień wolny, więc idzie do Ciebie do domu, żeby spędzić go z Tobą. Podczas gdy robisz kilka rzeczy, które musisz zrobić, on jeździ po wszystkich pokojach na krześle i zadaję ci bardzo dużo pytań, żeby zwrócić Twoją uwagę. Zatrzymujesz się i zwracasz się do niego..*
Ty: Myślisz, że to śmieszne? I czy możesz przestać? *On patrzy na Ciebie, gdy jest przed Tobą.*
Niall: Nie, nie sądzę! Jeśli chcesz, możesz iść ze mną. Mam specjalne miejsce, na moich kolanach. Obiecuję, że nie będę jeździć za szybko! *Niall rozszerza swoje ramiona, siadasz mu na kolanach i jeździ z Tobą na krzesełku po całym domu.*







_________________________________________________________________________________
IMAGINY ZNOWU PISANE NA SZYBKO, BO IDĘ DO KOŚCIOŁA.

WŁAŚNIE ZOBACZYŁAM, ŻE POD DWOMA POSTAMI JEST 14 KOMENTARZY I TO DLA MNIE DUŻE ZASKOCZENIE..

ALE I TAK WIEM, ŻE NAPISALIŚCIE TYLE KOMENTARZY, BO "COŚ" NAPISAŁAM POD IMAGINAMI.

A GDYBYM NIE NAPISAŁA, TO BYŁOBY TAK SAMO JAK PRZEDTEM..

MIŁO MI, ŻE NIE CHCECIE, ŻEBYM OPUŚCIŁA BLOG, ALE SAMA NIE WIEM..

WIECIE JAK TO JEST SIĘ CZUĆ, GDY CZYTELNICY I KOMENTATORZY, NIE CZYTAJĄ TEGO CO KTOŚ PISZE I NIE KOMENTUJĄ? NIE WIECIE (NO MOŻE NIEKTÓRZY TAK).

NIE CZYTAM WAM W MYŚLACH I NIE WIEM CO SĄDZICIE, O IMAGINACH I OGÓLNIE O MOIM BLOGU.. ZAŁOŻYŁAM GO SPECJALNIE DLA WAS, ŻEBY PO CIĘŻKICH DNIACH WAS NIMI USZCZĘŚLIWIĆ ALE TEŻ, ŻEBYŚCIE MOGLI COŚ CZYTAĆ. 

A GDY PISZĘ COŚ WAŻNEGO CZASAMI POD IMAGINAMI TO TAK TEGO NIE CZYTACIE.. ALBO WAM SIĘ NIE CHCE, ALBO WAS TO NIE OBCHODZI..

NIE WIEM.

KOCHAM WAS ALE NAPRAWDĘ MUSICIE MNIE ZROZUMIEĆ.

PISZECIE MI CO CHWILE "KIEDY NASTĘPNE???" ALBO "KIEDY NASTĘPNE O JB LUB 1D??"

NIE WIEM KIEDY BĘDĄ NASTĘPNE NAPRAWDĘ..

MAM SZKOŁĘ, BIEGAM ITD.. MAM OBOWIĄZKI TAK JAK WY.

A ZE SZKOŁY CZASAMI WRACAM PÓŹNO I NIE MAM CZASU NA NAPISANIE.

A WIECIE, ŻE NIE BĘDĘ 24/7 SIEDZIEĆ I PŁASZCZYĆ SWOJEGO ZACNEGO TYŁKA PRZED KOMPEM..

BO MOJE OCZY TEŻ PRAGNĄ ODPOCZYNKU, A NIE TYLKO, ŻEBY SIĘ NAŚWIETLAŁY.

CHCECIE, ŻEBYM BYŁA ŚLEPA W TAKIM WIEKU? PROSZĘ BARDZO.

JEŻELI BĘDĘ MIAŁA DOSTĘP DO KOMPUTERA, WTEDY JE NAPISZE SPECJALNIE DLA WAS.

ALE MUSICIE ZROZUMIEĆ, ŻE JA NIE JESTEM ROBOTEM TYLKO CZŁOWIEKIEM I MAM TEŻ OBOWIĄZKI I TO BARDZO DUŻO..

DOSTAJE NA TELEFON POWIADOMIENIA KTO SKOMENTOWAŁ MOJE BLOGI I GDY WIDZĘ ICH MAŁO, ROBI MI SIĘ SMUTNO, ALE WIEM, ŻE CHOCIAŻ, KTOŚ CZYTA.

A GDY WIDZĘ DUŻO, SERCE MI SIĘ RADUJE JAK OSZALAŁE. 

MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE BĘDĘ MUSIAŁA PRZYPOMINAĆ O KOMENTOWANIU, BO WAS DO TEGO NIE ZMUSZAM, ALE CHCE, ŻEBY BYŁY KOMENTARZE.

BO GDY CZYTAM JE NA SWOJEJ KOMÓRCE, TO PŁAKAĆ MI SIĘ CZASAMI CHCE.

BO KOCHAM CZYTAĆ WASZE KOMENTARZE WSZYSTKIE, CHOCIAŻ LUBIĘ CZYTAĆ DŁUUUUUUGIE KOMENTARZE.

MAM NADZIEJĘ, ŻE MNIE ZROZUMIECIE.

A CO Z ODJEŚCIEM Z BLOGA TO SIĘ ZASTANOWIE.


17 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że wiem co czujesz, bo też prowadzę bloga.Gdy widzi się komentarze to jest motywacja do pisania.Imaginy świetne.Nigdy mnie nie zawiodłaś.Codziennie są nowe imaginy i to mi się podoba w twoim blogu.Nie mogę się doczekać następnych.Pozdrawiam
    Jula;)
    PS:Zapraszam na mojego bloga bardzo chciałabym, abyś go z komentowała czy się podoba i czy dalej mam pisać 1d-sg-jb-i-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widze Rapujacy Niall opanowal internet; P nawet nie wiezz jak fajnie jest wrocic ze szkoly na pelnym luzie, bo weekend i zobaczyc ze dodalas cos nowego tych pieciu mega czubkow wywołuje u mnie smiech a oni w polaczeni z twoimi imaginami sa jak wisienka na torcie:)
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odchodź jesteś wspaniała <3333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! :p Mam nadzieję, że się cieszysz, bo ja tak. Jak tylko zobaczyłam, że działa to od razu się rozsiadłam i zaczęłam wszystkie posty nadrabiać. Jak zwykle są przecudowne, wspaniałe i poprawił mi się normalnie humorek po tych wszystkich ciężkich dniach. Szczególnie, że czytałam je po treningu z piłki ręcznej, więc trochę się moje ciało zrelaksowało. Jestem Ci ogromnie wdzięczna za polecenie mojego bloga na swoim jest to dla mnie bardzo ważne, tak jak i komentarze pod Twoimi postami. Jesteś kochana <3
    Spróbuj mi tylko opuścić bloga, a obiecuję Ci, że osobiście do Ciebie przyjadę i nakopię ci w tyłek - nie próbuj tego robić! Nie musisz codziennie dodawać, ale nie rezygnuj z niego, prooooooooooooooooooooszę <33333
    Pozdrawiam gorąco kochanie xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie po ciężkim dniu wchodzę sb na tą stronkę. Bardzo super imagify, które poprawiają mi humor (nie tylko mi bo jak widze inne czytelniczki też sa zadowolone ;)) Super super super :* Kocham twojego bloga :3 Mam nadzieje że jeszcze długo będziesz prowadziła tego bloga bo naprawdę masz tu dużo czytelniczek, a poza tym masz talent :3 Teraz codziennie w szkole nasi "kochani" nauczyciele witają nas teścikiem lub kartkóweczka więc nauczyciele cisną :(. Ale od razu mam banana na twarzy jak widze że dodałaś nowe imagify ^^ <33333333333 Kochaaaaaaaam twojego bloga kochana <333333
    Pozdrawiam gorąco :*
    Ola :333

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje imaginy sa jak zwykle cudowne! czytam je codziennie i mordka mi się cieszy :D
    staram się komentować każdy post ale czasem po prostu brak czasu żeby to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. hahhahah wszystkie są wspaniałe.
    A co do tego PROSZE NIE ODCHODŹ!
    JA CODZIENNIE WCHODZE TU, CO GODZINE I JAK JEST JAKAŚ NOWA NOTKA TO TAK SIE CIESZE, SERIO ZE MOJA MAMA JUZ ZACZYNA MNIE SIE BAC XD HAHAHHA XDDD
    MIMO ZE ZNAM TEN BLOG NA PAMIEĆ TO I TAK CZYTAM Z STYCZNIA, LUTEGO, 2012. I WGL NIE WYOBRAŻAM SB PRZYCHODZIC ZE SZKOŁY I NIE WEJSC NA TEGO BLOGA, NAPRAWDĘ :C
    No przyznaje sie, nie bede kłamala ze nie mam czasu na skomentowanie bo to zaledwie 1 min. i wiem coś o tym ze bardzo uszczęsliwia i daje porządnego kopa! Nie chce po prostu mi sie komentowac, tak jak np. jestem przybita :C
    Ale obiecuję ze jeśli blog bedzie nadal istniał napewno będe kazdy post komentowała, obiecuje<333 //połtejto

    OdpowiedzUsuń
  8. Imaginy oczywiście świetne C: Mój faworyt na dziś to 7 dlatego, że w czasie czytania moja siostra do mnie nawijała, a jak to ja ZERO umiejętności w podziale uwagi i zorientowałam się że coś do mnie mówi dopiero po skończeniu czytania xD Moja reakcja była nieco podobna do Zayna z gifa, tylko że on nie dostał poduszką za ignorowanie xD
    Także tego C: imaginy genialne, nie zawiodłam się i od razu banan wskoczył mi na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te imaginy. Są świetne ! Z Niall'a tak się ryłam , że tata przyszedł sprawdzić czy wszystko dobrze haha.Mam nadzieję,że nie odejdziesz,bo nie wiem co bym zrobiła bez Twoich imaginów.Może to dziwne,ale niektórym imaginom robię zdjęcia na telefonie i przeglądam jak jest mi smutno.
    Błagam nie odchodź!!! Pozdrawiam i życzę sukcesów w bieganiu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Imaginy jak zwykle cudnee <3 Codziennie wchodzę na twojego bloga i czytam imaginy. Błagam nie odchodź.

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie, nie mozesz sie zastanawiac nad odejsciem z bloga.Napewo kazdy postara sie codziennie dodawac komentarz,twój blog jest jednym z najlepszych trafilam tu przez przypadek,a zostalam na zawsze,zalamie sie jak bd chciala zawiesic bloga. ;_;
    Rozumiem,ze masz zadane i wgl. my tez.czasem po prost ze zmeczenia nie komentujemy.Poprawimy sie Obiecuje ! :D Bd sie starac zawsze komentowac,pamietam my cie kochamy < 33333 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twojego bloga <3!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :3 Bardzo lubie twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne! a 4 rozwala system, awww... Życzę dalszej weny kochana :D

    OdpowiedzUsuń