czwartek, 17 października 2013

#287 Krótkie imaginy

NAPRAWDĘ KOMENTUJCIE BLOG http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/ MOŻE DZIEWCZYNA DOPIERO ZACZYNA, ALE SIĘ ROZKRĘCI SPOKOJNIE. OBIECALIŚCIE, ŻE BĘDZIECIE ODWIEDZAĆ I KOMENTOWAĆ A TU JAK WIDZĘ NIC. TYLKO JA TO KOMENTUJE...





1) *Jesteś razem z Liamem.*
Ty: Liam.. pokaż niektóre moje ulubione ruchy taneczne kochanie. *prosisz go.*
  


2) *Liam cię zauważa i decyduję się z Tobą porozmawiać.*
Liam: Tak, wiem, że właśnie się spotkaliśmy, ale może pójdziemy na randkę dzisiaj w nocy i w następne kolejne dni? Kocham cię [T.I]. *uśmiecha się do Ciebie.*



3) *Louis i Niall kłócą się o Ciebie.*
Niall: Ona mnie bardziej lubi stary..
Louis: Niee nie nie nie nie, [T.I] mnie bardziej lubi i tylko mnie, a może nawet mnie kocha? *patrzy na Ciebie.*




4) *Ty i Louis uciekacie przed Twoim byłym chłopakiem, który chce do Ciebie wrócić.*
Ty: Przepraszam, ale nie potrzebuję cię już. Mam wspaniałego, nowego chłopaka, więc, nie staraj się zaczynać kłótni bo, on cię pobije cię swoim sarkazmem.
Louis: Racja stary, odejdź sobie, [T.I] jest moja. *rusza głową.*



5) *Pomagasz chłopcom przy ich nowy teledysku i Zayn nie może oderwać od Ciebie oczu.*
  


6) *Louis, Zayn i Liam próbują cię uwieść, robiąc to..*




7) *Niall pomaga ci w zadaniach domowych, które przyniosłaś ze szkoły.*



8) *Twoje oczy spotykają się z oczami Nialla, gdy jesteś w tłumie na ich koncercie, i Niall nie wie, czy powinien porozmawiać z Tobą za kulisami.*
Niall: Haz, powinienem pogadać z tą dziewczyną za kulisami? *pyta, patrząc na Harry'ego.*
Harry: Proponuje, żebyś to zrobił.



9) Harry: Hej. *mówi słodko, gdy podchodzi do Ciebie, poruszając swoim palcem wskazującym.*
Harry: Wszystko ok? Nie bądź smutna. *śmieje się, gdy jego palec dotyka Twojego nosa.*
Ty: Wszystko ok. *uśmiechasz się, gdy jego palec stuka Twój nos.*
Harry: Zobacz! Umiem wywołać na Twojej twarzy uśmiech. *śmieje się.*
  


10) *Jesteś po drugiej stronie pokoju, oddzielona szybą od Harry'ego, podczas gdy on robi wywiad. Kiedy patrzysz na swój telefon, Twoje oczy od razu spotykają się ze spojrzeniem Harry'ego, który patrzy na Ciebie. Cała jego uwaga jest skierowana na Ciebie, jego oczy obserwują cię całą. Uśmiechasz się do niego i zaczyna gryźć swoją skórę na wskazującym palcu. Podnosisz brwi i chichoczesz, bo wiesz, o czym on sobie myśli.*
  





_________________________________________________________________________________

TWITTER - KLIK

TUMBLR - KLIK


ŚMIAŁO DO MNIE PISZCIE, BO SIĘ NUDZĘ, A CHCE WAS POZNAĆ I POPISAĆ SKARBY! :)

IMAGINY PISANE NA SZYBKO BO PĘDZĘ DO KOŚCIOŁA XD

GIF Z IMAGINA 2 CHYBA BĘDZIE MOIM ULUBIONYM *O* 

CO U WAS W SZKOLE?
JAK MIJA CZWARTEK?
UŚMIECHNIJCIE SIĘ - JUTRO PIĄTEK I WEEKEND! *O*

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ BĘDĄ PODOBAĆ I LICZĘ NAPRAWDĘ NA DUŻO IMAGINÓW, BO RAZ SĄ RAZ ICH NIE MA..

MIŁEGO CZYTANIA! XD

4 komentarze:

  1. Twoje imaginy jak zwykle poprawiły mi humor. W szczególności po tak beznadziejnym dniu :< Kocham każdy imagin po kolei - jednak mina Louisa była bezcenna :P :D
    Czekam na kolejne skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak w powyższym komentarzu..mi również poprawiłaś humor i dzięki ci wielkie. Moze znalazlo by sie jakiś nowych gifow. Nie twierdze ze te są stare, bo nie o to chodzi. Tylko niektore sie powtarzają kilka razy ( chodzi mi o wszystkie posty), a jest masa gifow z chłopakami. Jednak pokazujesz ze do jednego obrazka,mozesz dać kilka wersji. Świetne.
    Ps. Mina liama z gifie gdzie zayn i lou uwodzą wzrokiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie szczególnie te z harrym.
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle niesamowite.Masz talent !!!

    OdpowiedzUsuń