piątek, 11 października 2013

#283 Krótkie imaginy

WEJDŹCIE NA TEN BLOG I POCZYTAJCIE PROLOG! DZIEWCZYNA JUŻ KOŃCZY 1 ROZDZIAŁ I NIEDŁUGO GO DODA. MA NIESAMOWITY TALENT, WRĘCZ NIEZIEMSKI! 
TEN BLOG WAS ZASKOCZY OBIECUJĘ :)






1) *Louis potajemnie patrzy na Ciebie, gdy ty nie patrzysz w jego stronę.*



2) *Louis zawsze się uśmiecha, gdy mówi o Tobie. Teraz mówi o waszych zaręczynach i jak z Tobą szczęśliwy.*
Louis: Kupiłem jej pierścionek z małym diamentem, a potem powiedziałem jej, że ​​ma przyjść do naszego ogrodu. Miałem przygotowane małe babeczki i w jednej znalazła pierścionek i wtedy poprosiłem ją o rękę. *uśmiecha się szczęśliwie.*



3) *Liam wiele razy wyrządzał ci dowcipy i teraz chcesz się zrewanżować, więc popychasz go do jeziora.*
Liam: Dobry kawał kochanie masz mnie. *próbuję wyjść z wody.*



4) *Liam żegna się z Tobą, gdy wyjeżdża w trasę.*
Ty: Liam już za Tobą tęsknie. *robisz smutną minę.*
Liam: Ja też już tęsknie kochanie. Obiecujesz, że będziesz ze mną codziennie na Skype? *pyta patrząc na Ciebie.*
Ty: Ok, kocham cię Liam. *machasz do niego na pożegnanie, a on ci odmachuje.*



5) *Zayn widzi Twoje byłego chłopaka i szybko biegnie do Ciebie, bo on wie, jakie straszne rzeczy, może zrobić Twój były.*
Były chłopak: A ty to kto?! *pyta groźnie, ale Zayna to nie rusza.*
Zayn: Jestem Zayn Malik, chłopak [T.I] i musi cię to boleć chłopczyku, że [T.I] jest ze mną, więc możesz mi tylko possać. *wystawia do niego język.*



6) *Redaktor wspomina o Tobie w wywiadzie.*
Redaktor: Jakie jedno słowo, może opisać [T.I]? *pyta.*
Zayn: Szczerze nie wiem, [T.I]...  jest wyjątkowa, a jej wady są piękne.



7) *Robisz śmieszne miny do Harry'ego na premierze ich filmu This Is Us.*



8) *Siedzisz w klasie, obok pięciu najlepszych przyjaciół, Harry'ego, Louisa, Liama, Nialla i Zayna. Robisz zadania z matematyki, ale masz z tym problem. Nagle słyszysz swoje imię w rozmowie Harry'ego i Louisa.
Harry: Myślę, że [T.I] jest bardzo piękna, nie sądzisz? *Louis po prostu się zaśmiał znowu pomaga Liamowi, gdy nagle Harry zdaje sobie sprawę, że prawdopodobnie usłyszałaś ich rozmowę. Ty cicho chichoczesz, a Harry się uśmiecha do Ciebie, patrząc kątem oka.*
image

image


9) *Niall, gdy pocałujesz go w usta.*



10) *Niall wie, że jesteś na koncercie, więc stara ci się zaimponować, chcąc być najgorętszym chłopakiem na scenie.*
  

7 komentarzy:

  1. Trzy razy tak
    Dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne !!! 2-jka przesłodka <3 a co do ostatniego to:
    KOCHAM TEN PODKOSZULEK Z "CRAZY MOFOS" C:

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepsze 3,7,8,
    mam pytanko kiedy dodasz coś na blogu o JB ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha to przedostatnie z Harrym^^ OMG jakie sweeeeeeeeeet <3


    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohahahhaah Xd 5 najlepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twojego bloga, twoje imaginy są świetne. OBY TAK DALEJ.


    Zapraszam do mnie: http://onedirectionandashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń