niedziela, 6 października 2013

#279 Krótkie imaginy

WCHODZCIE NA http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/, KOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE! DZIEWCZYNA MA NIEZIEMSKI TALENT (LEPSZY NAWET OD MOJEGO MUSZE PRZYZNAĆ)! <3 NIEDŁUGO POWINIEN POJAWIĆ SIĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ :)





1) *Zayn jest podekscytowany i jednocześnie nerwowy, bo chcę poprosić cię o rękę.*
Mężczyzna: Ona jest tam. *pokazuje.*
Zayn: Tak wiem... Życz mi szczęścia kolego. *uśmiecha się i idzie do Ciebie.*



2) *Zayn patrzy na Ciebie jak na cały wszechświat, spojrzałaś na niego i się uśmiechnęłaś, a on ten uśmiech odwzajemnia.*



3) *Louis stara ci się zaimponować, gdy nagle..*



4) *Podczas śpiewania Little Things, Louis patrzy na Ciebie tak, bo wie, jak wiele odnosisz się do tej piosenki i ile on znaczy dla Ciebie, więc śpiewa ją z całego serca, bo cię kocha.*



5) *Przyszłaś na koncert chłopaków, ponieważ wszyscy cię zaprosili. Niall flirtuje z Tobą i chłopcy stają się zazdrośni i atakują Nialla.*
Harry: Dlaczego flitujesz z [T.I]?!
Liam: [T.I] jest moja!
Zayn: O mój boże. *zaczyna się śmiać.*
Louis: Nie mogę uwierzyć, że flirtowałeś z [T.I]! Ona jest moja!



6) *Jesteś na koncercie chłopaków, Niall znajduję cię w tłumie i uśmiecha się do Ciebie.*



7) *Liam zaczyna szczęśliwie tańczyć, gdy jesteś z nim na Skype.*



8) *Chłopcy są na planie do nowego teledysku i Liam cały czas skupia się na Tobie.*



9) *Twój chłopak Harry patrzy na Ciebie podczas koncertu.*



10) *Chłopcy rozmawiają o tym, jak Harry bardzo za Tobą tęskni.*
Harry: Ja naprawdę bardzo za nią tęsknie.
Liam: Założe się, że tęsknisz też za jej łóżkiem. *uśmiecha się.*
Harry: Zamknij się Liam. *śmieje się.*







_________________________________________________________________________________
MA KTOŚ Z WAS TWITTERA?

MÓJ TWITTER JEST TU :) CHCE WIEDZIEĆ, CZY KTOŚ Z TWITTERA CZYTA MOJE IMAGINY O 1D I JB :)

MOŻECIE MNIE PYTAĆ NA TWITTERZE I NA TUMBLRZE TU O MOJE IMAGINY, KIEDY BĘDĄ ORAZ PISAĆ O NICH :) ALBO OGÓLNIE ZE MNĄ POPISAĆ :)

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA KOMENTARZE XD

PS
JA WIEM, ŻE NIE MACIE TEŻ CZASU KOMENTOWAĆ, ALBO COŚ WAM WYPADNIE, ALBO WAM SIĘ NIE CHCE.. JA TO DOSKONALE WIEM I DLATEGO TO PISZĘ, ŻEBY POTEM NIE BYŁO, ŻE O "WYMUSZA OD NAS KOMENTARZE" CZY CO TAM INNEGO.. 

12 komentarzy:

  1. Co nie wejde to coś nowego, i jakże wspaniałego :)
    Oczywiście weszłam na proponowany przez ciebie blog i musze przyznać, że mnie zaintrygował hehe :)
    Dziękuję, Ci za poświęcenie czasu i stworzenie kolejnych imaginów, które poprawiają mi codziennie nastrój. Kocham Cię :)

    i również zapraszam do mnie -> http://the-only-lifeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow obserwujeesz mnie na tt wow niewiedzialam ;) ;D cudo blog

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś super!

    cudny blog, kocham Cie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze jest PER-FECT kochanie <3
    Cieszę się, że dodajesz imaginy, gdyż weekend był dla mnie naprawdę ciężki. Masa nauki i inne problemy mnie po prostu przytłoczyły, a gdy weszłam na Twojego bloga to mi się po prostu bananek na twarzy pojawił i za to Cię kocham <3
    Pozdrawiam gorąco xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. harry na końcu...zmieniłaś kolejność :) Wszystkie super ale najlepsze 10 i 5 haha :D Gratuluje talentu i życzę weny <3 GaBa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wow i jeszcze raz WOOW :D Wszystkie imaginy są doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie
    masz talent pisz dalej
    a na blogu o JB też boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuuuuuuuuper !! C: mój faworyt na dziś to 8, bo Liam jest tam takiKOCHANY <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę przestać czytać twoje imaginy są po prostu świetne, to mało powiedziane nie ma takiego słowa, które by opisało twoje imaginy. <3

    OdpowiedzUsuń