niedziela, 20 października 2013

#289 Krótkie imaginy

1) WEJDŹCIE NA http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/
2) PRZECZYTAJCIE, SKOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE BLOG.
3) CIESZCIE SIĘ, ŻE ZROBILIŚCIE COŚ DOBREGO :)






1) *Liam próbuję cię rozśmieszyć tańcząc*.



2) *Liam mówi o Tobie*.
Liam: [T.I] lubi spać po tej stronie łóżka, ale czasami, ma takie szalone sny, że cała wierci się w łóżku, ale to jest zabawne i mi nie w ogóle nie przeszkadza.



3) *Jesteś z Louisem i decydujesz się zagrać z nim w piłkę na boisku. Spędziłaś świetny czas, wraz z Louisem, który uczył cię kilku nowych sztuczek piłkarskich*.



4) *Urodziny Louisa. Rozmawiacie ze sobą i nagle mówisz o jego prezencie*.
Ty: Louis, został ostatni prezent, który muszę ci dać.
Louis: Co to jest? *pyta z zaciekawieniem.*
Ty: Pokochasz go, jestem pewna *uśmiechasz się do niego.*



5) *Chłopcy są na sesji zdjęciowej. Przychodzisz ich odwiedzisz i nie wiesz, że Niall się w Tobie podkochuje.*
Ty: Hej chłopcy! Kto chce pierwszy się przytulić? *uśmiechasz się.*
Niall: Ja! *wystawia do góry ręce.*



6) *Jesteś z Niallem w studio i oglądasz go, jak nagrywa piosenkę na album.*
  


7) *Wszystko już wiedziałaś, gdy chłopcy zrobili wywiad*.
Redaktor: Więc, kto podkochuje się w waszej przyjaciółce [T.I]?
Wszyscy: Zayn. *odwracają się do niego.*



8) Fanka: Czy co noc ty i Twoja dziewczyna [T.I] oglądacie filmy? *zayn się uśmiecha i odpowiada.*
Zayn: Tak, zawsze mówimy, że będziemy oglądać każdy fajny film, ale po około pięciu godzinach ona zasypia z głową na moim ramieniu.



9) *Stoisz z boku na czerwonym dywanie na premierze This Is Us, czekasz na chłopców, aż skończą pozować do zdjęć i wywiadów. Kiedy złapiesz wzrok Harry'ego, korzystasz z okazji, aby go skomplementować.*
Ty: Wyglądasz świetnie. *mówisz do niego i pokazujesz mu kciuki w górę z lekkim przymrużeniem oka.*
Harry: Ty również. *uśmiecha się.*
Redaktor: Będziecie dziś zajęci, chłopcy? *pyta.*
Harry: Tak, to będzie długa i pamiętna noc. *mówi i kieruje wzrok na Ciebie, a następnie przykłada swoje dwa palce do buzi i  lata pomiędzy nimi swoim językiem, a jego oczy cię nie opuszczają.*
Ty: O mój Boże. *śmiejesz się, patrzysz w dół i potrząsasz głową. Twoje oczy wracają do Harry'ego i spotykają się z jego niegrzecznym uśmieszkiem, gdy żuję swoją gumę.*
  


10) *Przybyłaś na premierę This Is Us, trochę spóźniona. Harry musiał być bez Ciebie wcześniej i był nieco zdenerwowany, ale był szczęśliwy, że w końcu przyjechałaś, aby go wspierać i chłopców. Stoisz kilka metrów dalej, z uśmiechem, z dumą i patrzysz, jak rozmawia z reporterem, dumny, jak wiele już osiągnęli i jak daleko już są. Harry patrzy w Twoim kierunku, a kiedy cię zauważa, jego usta szeroko się otwierają. Wskazuje na Ciebie i powoli zaczyna iść w Twoją stronę.*
Harry: Ty. *dalej pokazuje na Ciebie.* Udało ci się dotrzeć! *chwyta Twoje dłonie w swoje i pochyla się bliżej, całując cię w usta. Czujesz błyski fleszy wokół was, które uchwycają tę chwilę.*
Harry: Cieszę się, że tu jesteś. *mówi po pocałunku.*
Ty: Zawsze będę przy Tobie. *uśmiechasz się i chwytasz jego rękę.*
  
  





_________________________________________________________________________________
PISZCIE DO MNIE NA:

TWITTERZE -> KLIK

TUMBLRZE -> KLIK





TAK, WIEM MIAŁAM WCZORAJ DODAĆ, ALE NIE MIAŁAM CZASU..

PRZEPRASZAM, TERAZ TO NAD ROBIĘ. 

MAM PYTANIE:

PO CO WY MI SIĘ PYTACIE CZY DODAM COŚ NA BLOGU Z JUSTINEM, JAK I TAK TEGO NIKT NIE CZYTA I NIE KOMENTUJE? PO CO? 

MOŻE PRZECZYTAJĄ TO 2-3 OSOBY, NIEKTÓRZY TYLKO SOBIE OD TAK WEJDĄ, ALE NIC NIE KOMENTUJECIE TAM.. SĄ TYLKO 2 KOMENTARZE I TO WSZYSTKO..

..........

JAK WAM MIJA NIEDZIELA?
MUSI BYĆ U MNIE JAKIEŚ DZIWNE CIŚNIENIE, BO TAK DZIWNIE JEST..

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDĄ SIĘ IMAGINY PODOBAĆ :)

MIŁEGO CZYTANIA XD

10 komentarzy:

  1. Moja niedziela to randka z historią i biologią, ughh.. nienawidzę tego, ale przeczytanie imaginów było baaaardzo miłą odskocznią od tych wszystkich Stanów Generalnych, Konstytuant, deklaracji, konstytucji, łuku odruchowego, układu hormonalnego, budowy oka i ucha i innych pierdół, które po napisaniu sprawdzianu i tak zapewne zapomnę :P Niall jest przesłodki na 5 imaginie - po prostu takie duże dziecko :3 <3
    Czekam na kolejne skarbie xoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne,poprawiłaś mi humor,naprawdę!
    Ten z Niallem jest przecudny.Zresztą jak wszystkie.
    Moja niedziela mija z książką od matmy w ręce ;(((
    Cieszę się,że tak rano wcześnie dodałaś ;)
    Poprzeglądam sobie zaraz imaginy ze stycznia,przeglądałam je chyba 100 razy ,ale nie zaszkodzi 101 ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzieee łapcie mnie !
    Uwielbiam cię i to w jak sposób piszesz.Postanowiłam pisać chociaż jeden komentarz pod każdym imaginem.Szanuję to,że znajdujesz czas i poświęcasz na pisanie imaginów.
    Pozdrawiam P. xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy przedostatni imagin. Ten nasz Harruś :) Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie najlepsze z harrym
    mogłabyś z robić bloga takiego jak ten ale z Ross Lynch?? proszeeee!!!!!!!!!
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 9 dzisiaj powalił...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, naprawdę ;))) zapraszam do siebie :D http://thisstorydoesentnothappyend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny. Zapraszam-----> http://dreamloading69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń