sobota, 26 października 2013

#291 Krótkie imaginy

1) *Podczas, gdy Harry pozuje do zdjęcia z fanką, nie może powstrzymać się od kichnięcia.*
Niall: Hej, [T.I] czasem nie jest chora? *dokucza Harry'emu.*
Niall: Nie byłeś z nią razem ostatniej nocy? *policzki Harry'ego robią się koloru czerwonego i Niall mówi.*
Niall: Ok, przepraszam. *mówi, a Harry odpowiada.*
Harry: Tak, byłem razem z [T.I] ostatniej nocy, Niall... I tak ona prawdopodobnie mnie zaraziła.
Niall: Wiedziałem! *wykrzykuję.*
  


2) *Podczas przyjęcia, Harry musiał odejść od Ciebie na chwilę na pogawędkę z kilkoma jego przyjaciółmi, więc jesteś sama. Po kilku minutach prowadzenia rozmowy z ładnym chłopcem, Harry przychodzi do Ciebie.*
Harry: Hej. *mówi, gdy idzie w waszą stronę.*
Harry: Ona jest moja. *chłopak odchodzi bez słowa, a Harry owija opiekuńczo rękę wokół Twojej talii.*
Harry: Zostawiam cię na chwilę i chłopcy wykorzystują sytuację. *chichocze.*



3) *Chodzisz na randki z Louisem, ale nie widziałaś go już jakiś czas, bo pojechał z chłopakami w trasę.*
Niall: Louis co ty robisz? *pyta zdziwiony.*
Louis: Rozmawiałem przed chwilą z [T.I] i powiedziała mi, że tęskni za moim tyłkiem, więc wysyłam jej zdjęcie.
  


4) *Jesteś z chłopcami w trasie i akurat na Wigilię, Twój lot do domu zostaje odwołany z powodu ogromnej śnieżycy. Jesteś bardzo zdenerwowana, więc wracasz do chłopców do hotelu. Wchodzisz do pokoju i zauważasz to..*



5) *Przyjechałaś na premierę This Is Us. Idziesz po czerwonym dywanie, ubrana w piękna, turkusową sukienkę. Gdy Zayn cię zauważa, nie może oderwać od Ciebie oczu ze zdumienia.*



6) *Jesteś sławną piosenkarką. Chłopcy gościnnie występują razem z Tobą i nie wiedzą kompletnie jak się mają zachować. Josh zaczyna grać Twoją muzykę i Zayn robi to..*



7) *Gdy Liam zauważa cię po raz pierwszy.*



8) *Kiedy Liam szepcze do Twojego ucha rzeczy, które chciałby z Tobą zrobić, nawet w miejscu publicznym.*



9) *Niall odprowadza cię do domu po waszej randce i mówi..*
Niall: Więc, kiedy to powtórzymy? *śmiejesz się i pytasz go..*
Ty: Chcesz to powtórzyć? *kiwa głową.*
Niall: Więc jutro? *puszcza ci oczko, rumienisz się i kiwasz głową.*



10) *Niall widzi jak ty i Twój chłopak się przytulacie i myśli sobie..*
Myśli Nialla: "Czy ja jestem niewystarczająco dobry dla Niej?" *myśli tak ponieważ on cię kocha całym swoim sercem, ale jest zbyt nieśmiały, żeby ci się do tego przyznać.*







_________________________________________________________________________________

twitter - KLIK

tumblr - KLIK


jak wam mija sobota? 
mi bardzo dobrze, właśnie wróciłam z remizy, bo wiecie jako STRAŻAK muszę pomagać w remizie i już od 10 rano tam pomagałam..

a jutro jeszcze na 18 jadę na mecz, więc cudnie się zapowiada *O*

jak emocję po wysłuchaniu "STORY OF MY LIFE"? U mnie jednym słowem asdfghjkl <3

tu macie link do piosenki -> KLIK

a u was jak tam?
co robicie? :)

mam nadzieję, że imaginy będą się podobać.

DO OSOBY, KTÓRA CHCIAŁA BLOG Z ROSS LYNCH:

Dziękuje ci bardzo za propozycję, ale muszę ją odrzucić. Wiesz ledwo co daję radę z 2 blogami, a co dopiero 3? W tygodniu mam bardzo dużo obowiązków, bo wiesz szkoła i inne takie i nie dałabym rady ogarnąć 3 blogów. W tygodniu staram się coś dodawać, ale nie zawsze mi się udaje. Bo to nauka, kościół (różaniec) itd. Mam nadzieję, że mnie zrozumiesz kochanie. Naprawdę przepraszam cię, że musiałam Twoją propozycję odrzucić, ale.. sama wiesz. Odpisz mi w komentarzu Twoją odpowiedz :)

Kocham cię i przepraszam xoxo


6 komentarzy:

  1. SUPER!!! Boże jak ja kocham tego gifa kiedy Harry kicha^^ TO JEST TAKIE SŁODKIE!!! NIE WIEM CZEMU ALE PO PROSTU UBÓSTWIAM TO!!!
    Twoja Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumie ze nie dałabyś rady z 3 blogiem ale dzięki że w ogóle mi odpowiedziałaś , a imaginy boskie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1..2..3 *___* Najlepszeee!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda mi Nialla w 10 :( ale tak ogólnie to wszystko jest zajebiste... luksus babcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. https://apps.facebook.com/gramyzespolowo/campaigns/0IPRq4dK6YD1/entries/51293?_=_
    Moglibyście nas wspomóc :D
    Wystarczy kliknąć oddaje głos na to zgłoszenie, po czym przeskoczy wam obrazek i trzeba kliknąć Lubie to! przy stronce ZINA potem ponownie wrócić do naszego zdjęcia i oddać głos. Prosimy, bardzo nam na tym zależy i dziękujemy z góry. Wiem, ze to nie w temacie, ale bardzo nam zależy, a wiem, że dużo osób czyta Twojego bloga :D <3 Wstawiłam też na Twojego bloga o Justinie, ale po prostu kocham Twoje imaginy i mam nadzieję, że wśród Directioners również znajdzie się ktoś kto nam pomoże <3

    OdpowiedzUsuń