niedziela, 13 października 2013

#285 Krótkie imaginy

WEJDŹCIE NA http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/ POJAWIŁ SIĘ WŁAŚNIE 1 ROZDZIAŁ! JEST NIESAMOWITY! DZIEWCZYNA MOŻE DOPIERO ZACZYNA ALE MA NIESAMOWITY TALENT! NAPRAWDĘ NIE POŻAŁUJECIE! :)







1) *Spotykasz Liama na festiwalu muzycznym i Liam zbliża się powoli do Ciebie.*
Liam: Hej.. zastanawiam się, czy mogę wiedzieć jak ci na imię, bo um.. wpadłaś mi w oko i nie moge stracić takiej ładnej dziewczyny jak ty.. przy okazji, jestem Liam. *przedstawia ci się, z uśmiecham na ustach.*



2) *Liam zauważa cię w tłumie na koncercie i uśmiecha się.*



3) *Ty i Zayn macie małą córeczkę i on przeprowadza o tym wywiad.*
Redaktor: Jak to jest mieć, dwie dziewczyny w domu?
Zayn: To jest wspaniałe! Naprawdę! To jest naprawdę słodkie! Stoją teraz tam *wskazuje na was* i [T.I] jest na prawdę wspaniałą mamą, a obie moje dziewczyny są urocze. *patrzy na Ciebie i waszą córkę, gdy się śmiejecie.*



4) *Pojawiasz się na koncercie chłopców i Zayn się w Tobie podkochuje, więc on jest zaskoczony, że jesteś na koncercie, więc jest nieśmiały i słodko się do Ciebie uśmiecha.*



5) *Niall jest popularnym sportowcem w Twojej szkole, a ty jesteś spokojną dziewczyną. Niall chce iść z Tobą na randkę, więc gdy wychodzisz z domu, zauważasz go czekającego przed Twoim domem.*
Niall: Hej [T.I].
Ty: Co ty tutaj robisz?! *pytasz zdziwiona jego obecnością.*
Niall: Przyjechałem do Ciebie, bo chce iść z Tobą na randkę.. myślisz, że żartuje? Więc, nie żartuje.



6) *Niall zapomniał tekstu do swojej solówki, bo zobaczył Twój plakat, który zrobiłaś dla niego.*



7) *Przed koncertem, robiliście coś szalonego w szatni, a kiedy nadszedł czas, że miał wyjść z chłopakami na scenę był zły. Ponieważ Harry musiał się spieszyć, aby wyjść czasie na scenę, nie zdążył ubrać paska i musiał go ubrać na scenie przed tysiącami krzyczących dziewczyn.*
  


8) Harry: [T.I] chodź tu. *powiedział swoim chrapliwym i niskim głosem. Niegrzeczny uśmieszek pojawił się na jego twarzy, on przyciąga cię bliżej jego ciała, a ty delikatnie go odpychasz.*
Ty: Harry, tutaj są ludzie. *chichoczesz.*
Harry: Nie obchodzi mnie to... *bierze Twoją rękę z jego piersi i przerzuca przez ramię, jego ręka następnie chwyta cię mocno w pasie i przyciąga Ciebie do jego ciała i przegryza wargę. Jego oczy kierują się na Twoje usta, a jego nos dotyka Twojego.*
Harry: Kocham cię. *mamrocze przed Twoimi ustami i całuję cię.*
  


9) *Louis się w Tobie podkochuje, a Liam mówi, że jesteś wspaniała i na pewno się z nim umówisz.*
Liam: tak, [T.I] jest wspaniała i ma cudowną osobowość!
Louis: Nie waż się myśleć o niej! Ona jest moja! *robi w jego stronę dziwną minę.*



10) *Louis uczy cię, jak zrobić dowcip chłopakom. Kiedy ci się udaje, jest z Ciebie dumny.*
Louis: To moja dziewczyna! *uśmiecha się.*







_________________________________________________________________________________
PISZCIE DO MNIE NAPRAWDĘ NA TWITTERZE (TU) I NA TUMBLR (TU).

JA NIE GRYZĘ, WRĘCZ PRZECIWNIE.. JESTEM SZCZĘŚLIWA, GDY WIDZĘ, ŻE KTOŚ Z TWITTERA I TUMBLRA, CZYTA MOJE IMAGINY.


KILKA OSÓB JUŻ NAPISAŁO, ALE WIEM, ŻE JEST WAS WIĘCEJ KOCURKI! <3


MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE DO MNIE PISAĆ I POPISZEMY SOBIE :)


MAM TEŻ NADZIEJĘ, ŻE IMAGINY SIĘ PODOBAJĄ


MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA KOMENTARZE :)

7 komentarzy:

  1. Proszęęęęęęęęęęęęęęęę
    dodaj imaginy na bloga o Justinie proszęęęęęęęęęęęęę
    !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super ♥ kocham Twoje imaginy :)
    są na prawdę świetne. czekam na następne. c;
    KOCHAM CIĘ x

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację dziewczyna co pisze ma talent przeczytałąm to i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej hej :D Powtarzam się już, ale będę to robić jeszcze milion razy JESTEŚ CUDOWNA I WSPANIAŁA ♥ Dziękuję za każdy imagin, bo są wspaniałe :)

    Zapraszam również do mnie -> http://the-only-lifeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super super <333333 Kocham twoje imagify ^^ :3
    Pozdrawiam Gorąco :3
    Ola :333

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAMMMMMMMM *.*
    ŚWIETNE!!! ♥

    OdpowiedzUsuń