sobota, 12 października 2013

#284 Krótkie imaginy

WŁAŚNIE POJAWIŁ SIĘ NOWY ROZDZIAŁ NA http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/ NAPRAWDĘ JEST PER-FECT! KOMENTUJCIE NAPRAWDĘ, ZROBICIE DZIEWCZYNIE WIELKĄ NIESPODZIANKĘ I JĄ USZCZĘŚLIWICIE! :)



1) *Wasza córka płacze, więc Liam odwraca się do niej i stara się ją rozśmieszyć, robiąc śmieszną minę.*



2) *Reakcja Liama, gdy oznajmiłaś mu, że jesteś w ciąży.*



3) *Mina Zayna, gdy zauważa cię, że rozmawiasz z innym facetem.*



4) *Reakcja Zayna, gdy przechodzisz obok niego.*



5) *Musisz zostawić Nialla na kilka miesięcy, bo wyjeżdża z chłopakami w trasę. On wie, że to sprawia, że ​​jesteś smutna i nie chcę, zobaczyć cię jak płaczesz, więc chce zrobić wszystko aby cię rozweselić, zanim wsiądzie do autokaru.*
  
  


6) *Jesteś z Niallem na premierze ich filmu. Jako że nie czujesz się dobrze, wokół wszystkich reporterów i dziennikarzy, wolisz mu nie przeszkadzać i zacząć rozmawiać z najspokojniejszymi fanami. Nagle czujesz, że Twój telefon wibruje, patrzysz i dostałaś smsa od Nialla z treścią..*
Nialla sms: Nie mogę się doczekać, aż będziemy sami.. *Niall patrzy na Twoją reakcje i uśmiecha się do Ciebie.*



7) *Z ust paparazzi do Ciebie lecą ostre słowa i Louis staje w Twojej obronie.*
Paparazzi: Myślisz, że jesteś dobra dla Louisa!? On jest sławny! Nie sądzę, że Louis cię kocha [T.I]! *mówi do Ciebie i ty już powoli zaczynasz płakać.*
Louis: Przepraszam, ale ja ją kocham i wszystkie słowa, które wyszły z Twoich ust są bzdurą. *staje w Twojej obronie i przy nim czujesz się lepiej.*



8) *Podczas, gdy się przebierasz, mówisz Louisowi, żeby nie patrzył, ale on próbuje zaglądać potajemnie.*
Ty: Louis przestań! *krzyczysz na niego, a on zaczyna się śmiać.*
Louis: Dobrze, dobrze kochanie, przestanę. *ukrywa się.*



9) *Harry jest na gali rozdania nagród i gospodarz zaczyna mówić o Tobie.*
Gospodarz: Dziś wieczorem jest z nami One Direction i oczywiście, nasz kręcony chłopczykl, Harry Styles jest tutaj też, po prostu chciałem powiedzieć.. spójrzcie na to piękne zdjęcie Harry'ego, patrzącego na jego piękną dziewczynę [T.I]...
Harry: O Boże.. *zaczyna się rumienić i chowa się za gazetą.*



10) Ty: Harry? *szukasz Harry'ego, gdy nagle zauważasz znajomą postać w stroju kangura chodzącą korytarzami budynku.*
Harry: Hmm? *mamrocze i szybko odwraca się do Ciebie i jego pięści, są ułożone jak do walki.*
Ty: Woah kangurze. Nie chcę ci nic zrobić. *uśmiechasz się.*
Harry: Wiem, że nie chcesz. *uśmiecha się i jego ramiona obejmują cię wokół talii i przyciągają bliżej jego ciepłego ciała.*
Harry: Wiesz.. *szepcze do Twojego ucha.* Mam dla Ciebie taki sam strój i będzie pasował idealnie. *chichocze i całuję cię w policzek.*





_________________________________________________________________________________
BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE PISZECIE DO MNIE NA TWITTERZE I TUMBLR, JESTEM WTEDY SZCZĘŚLIWA :')

MAM DZISIAJ ZABIEGANIE GŁOWY, BO MAM TERAZ GOŚCI U SIEBIE NA KOLACJI I NIE WIEM CZY DODAM COŚ Z JUSTINEM ALE POSTARAM SIĘ DLA WAS.

PISZCIE DO MNIE NA TWITTERZE (TU) I NA TUMBLR (TU).

WIDZĘ ILE TU LUDZI WCHODZI I BĘDZIE MI MIŁO JAK DUŻO OSÓB DO MNIE NA TWITTERZE I NA TUMBLRZE NAPISZE, NAPRAWDĘ. WTEDY NIE CZUJĘ SIĘ SAMOTNA I JESTEM SZCZĘŚLIWA, A NAWET Z TEGO SZCZĘŚCIA CZASAMI MI ŁZY LECĄ, ŻE DO MNIE PISZECIE.

NAPRAWDĘ LICZĘ NA WAS :)

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA KOMENTARZE.

PS.

MAM NADZIEJĘ, ŻE OD MOICH IMAGINÓW NIE MACIE POTEM MOKRO HAHA XD

6 komentarzy:

  1. Ojejejej, wiesz jak ja uwielbiam wszystkie Twoje imaginy. Wczoraj znowu czytałam wszystko od początku i normalnie mi się łezka zakręciła, gdy to czytałam *.* Uwielbiam twoja twórczość i jestem ci ogromnie wdzięczna za wszystko, co robisz <33
    Pozdrawiam gorąco xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie najlepsze 2,5,6,9,10
    pisz dalej masz ogromny talent
    mam pytanko kiedy dodasz coś na blogu o JB

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne.
    Nie wiem jak wytrzymałaś pisząc 284 imaginy.
    Ja bym poległa już na 10 xD
    Pozdrowionka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeeetne jak zawsze :) Miło się je czyta i masz dziewczyno talent :)

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE -> http://the-only-lifeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ninja cie kocha Wercia hihihi kckckckc

    OdpowiedzUsuń