czwartek, 10 października 2013

#282 Krótkie imaginy

1) *Kiedy Zayn usłyszy od chłopaków, że powiedziałaś, że jest atrakcyjny z całego zespołu.*



2) *Jesteś dziewczyną Zayna i chłopcy o tym wiedzą. Harry pomyślał o tym, zeby cię podrażnić, więc pocałował Zayna w policzek i Zayn zrobił zszokowaną twarz.*



3) *Niall w wywiadzie został zapytany o to, co myśli o hejtach na Ciebie.*
Niall: Jeśli mam być szczery, to nie obchodzi mnie to. Kocham [T.I], i wiem, jaka ona jest. Ona mnie uszczęśliwia.



4) *Niall bawi się Twoimi włosami, gdy to koncentrujesz się na swojej pracy domowej.*



5) *Liam uczy cię tańczyć.*



6) *Gdy powiedziałaś Liamowi, że znalazłaś sobie nowego chłopaka.*



7) *Reakcja Louis, gdy fani wypowiedzą Twoje imię.*



8) *Louis jest z chłopakami i słucha, co chłopcy mówią.*
Harry: Słyszałem jak [T.I] mówi Gemmie (siostra Harry'ego), że ma ochotę na Louisa! *mówi do Nialla.*
Louis: What!? Ona naprawdę ma na mnie ochotę?



9) *Harry przychodzi na galę rozdania nagród, aby cię wspierać, bo jesteś nominowana do kategorii "najlepszy artysta."*
Gospodarz: A nagrodę w kategorii "najlepszy artysta" otrzymuje.. [T.I]!! *ogłasza zwycięsce.*
Harry: Takk!! *Harry jest bardzo z Ciebie dumny i szczęśliwy, że wygrałaś.*



10) *Chłopcy mówią o Tobie.*
Niall: Wszyscy dobrze wiemy, że Harry się w Tobie podkochuje, [T.I]. *znieruchomiałaś przez to co usłyszałaś.*
Ty: Co ty powiedziałeś Niall? *zapytałaś, bo nie wiedziałaś czy dobrze usłyszałaś.*
Niall: Harry się w Tobie podkochuje. *powiedział raz jeszcze.*
Ty: Czy to prawda, Harry? *popatrzyłaś na niego.*
Harry: Tak [T.I].. to prawda. *uśmiecha się.*






_________________________________________________________________________________
IMAGINY PISANE NA SZYBKO BO IDĘ DO KOŚCIOŁA XD

BOŻE CO MI SIĘ ZDARDZYŁO JAK PRZYSZŁAM ZE SZKOŁY... MASAKRA JAKAŚ.

MOŻECIE MNIE O TO ZAPYTAĆ NA BLOGACH, TWITTERZE (TU) I NA TUMBLR (TU), BO NIE CHCE SIĘ TUTAJ O TYM ROZPISYWAĆ.

PYTAJCIE O TO, JA NA PEWNO WAM ODPOWIEM. ALE WOLAŁABYM, ŻEBYŚCIE ZAPYTALI SIĘ NA TWITTERZE LUB TUMBLR.

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE SIĘ PODOBAĆ, BO SĄ NA SZYBKO PISANE.

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA DUŻO I DŁUUUGIE KOMENTARZE :)


11 komentarzy:

  1. YAY !!! Są cudowne!
    Powtarzasz od jakiegoś czasu, że robisz je na szybko i zawsze są GENIALNE !!! Kocham twoje imaginy C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że czuję się niezwykle DUMNA iż jestem pierwszą komentatorką ;3

      Usuń
  2. Uśmiała się :D Super
    i ciesze się ze pojawiły się imag. z Haroldem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepsze z harrym 9 i tam jego mina rozwal xdxdx
    wiem , że nie masz czasu ale proszę dodaj coś na blogu o JB

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 9 9 9 9 kocham 9 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, 9 gif :D
    wszyscy się cieszą a Rihanna taka kamienna twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeeej :) Bardzo bardzo bardzo bardzo dziękuję za dodanie nowych imaginów :) Oczywiście są wspaniałe i czekam na kolejne :)

    Zapraszam również do mnie. Piszę fanfiction o Harrym :)
    http://the-only-lifeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mina Rihanny trololololol
    świetne imaginy <3

    OdpowiedzUsuń