poniedziałek, 14 października 2013

#286 Krótkie imaginy

NAPRAWDĘ WEJDŹCIE NA http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/ I KOMENTUJCIE, BO TYLKO JA SKOMENTOWAŁAM. ZRÓBCIE DZIEWCZYNIE NIESPODZIANKĘ, CZY TO TAK CIĘŻKO? ZROBICIE COŚ DOBREGO. TO TYLKO KILKA SEKUND NA WEJŚCIE, PRZECZYTANIE KOLEJNEGO ROZDZIAŁU I SKOMENTOWANIE. NAPRAWDĘ JESTEŚCIE AŻ TAK LENIWI? NO BŁAGAM.





1) *Gdy Twoja uwaga z telefonu wraca na scenę, Twoje oczy spotykają się z Harry'ego, który wystawia język i trzyma palce przy czole, nazywając cię przegraną.*
Harry: Kocham cię *mówi do Ciebie i zaczyna chichotać.*
  


2) *Gdy rozmawiałaś z przyjaciółmi na imprezie, poczułaś za sobą obecność Harry'ego, a sekundę później, poczułaś jego silne ramiona, które owinął wokół Twojej talii. Jego duże dłonie mocno cię trzymają. Uśmiech pojawia ci się na twarzy, gdy czujesz, jak Harry pozostawia małe pocałunki na Twoim policzku, aby zwrócić Twoją uwagę.*
Przyjaciel: Wybacz. *uśmiecha się i zostawia was samych.*
*Miękkie mruczenie wymyka się z ust Harry'ego, gdy przenosi się na Twoją szczękę, pozostawiając ślady pocałunków przed zatrzymaniem się poniżej Twojego ucha.*
Harry: Możemy iść do domu? *mówi głębokim i niskim głosem, przez co czujesz dreszcze na swojej skórze.*
Ty: Chcesz? *pytasz z uśmiechem na ustach.*
Harry: Mhmmm. *mruczy, całując Twoją skórę, a jego dłonie wędrują po całym Twoim ciele. Jego ciało ociera się o Twoje.*
Ty: Haz. *chichoczesz.*
Harry: Dom. *chichocze.*



3) *Niall sekretnie się w Tobie podkochuje. Pewnego dnia ogłaszasz chłopkom, że chodzisz na randki z pewnym chłopakiem i Niall próbuje ci pogratulować, ale jedynie co może zrobić, to starać się ukryć, że jest smutny.*
Ty: Nie jesteś szczęśliwy ze mnie Niall? *pytasz patrząc na niego.*
Niall: Um taak, jestem naprawdę szczęśliwy z Ciebie, [T.I]. *próbuje nie mówić smutnym głosem.*



4) *Niall śpiewa tę piosenkę na scenie i patrzy na Ciebie, bo wie, ile ta piosenka dla Ciebie znaczy, i jak cię pociesza, gdy jesteś nie pewna siebie. Swoją solówkę śpiewa bardzo emocjonalne, bo chce, żebyś pokochała go, tak samo jak on kocha Ciebie.*
  


5) *Zauważasz Liama i wasze oczy się spotykają.*



6) *Liam idzie w Twoją stronę.*



7) *Spędzasz ten dzień sama. Zdecydowałaś się włączyć muzykę i potańczyć. Louis wraca do domu wcześniej niż się spodziewałaś i trafia na Ciebie, gdy tańczysz. Kiedy uświadamiasz sobie, że czujesz jego obecność za sobą, odwracasz się i widzisz go uśmiechającego się do Ciebie i tańczącego.*



8) *Louis próbuję cię rozśmieszyć, gdy masz podły dzień.*



9) *Ty i Zayn spotykacie się od niedawna. Kiedy cię zobaczył po raz pierwszy, od razu mu się spodobałaś. Tak więc, gdy wiedział, że dzisiaj przyjdziesz, jest dość nerwowy i czeka na Ciebie. Kiedy w końcu przychodzisz, on nie chce zbyt wiele pokazywać, że cię lubi i tylko robi jakieś znaki ręką. Ty jesteś kompletnie zaskoczona i nie rozumiesz jego reakcji, więc tylko się uśmiechasz. Kiedy zauważa Twoją reakcję, uśmiecha się szeroko, żeby cię rozśmieszyć.*
    


10) *Spędziłaś noc z Zaynem w trasie. Następnego ranka Liam dokucza Zaynowi.*
Liam: Spróbowaliście nowych rzeczy w nocy? Bo krzyczałeś najgłośniej niż zwykle.
Zayn: Cicho, jestem dżentelmenem i nie mówię o takich rzeczach! To jest między mną a nią..





_________________________________________________________________________________
ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE MAM DZISIAJ WOLNE (BO PIERWSZE KLASY MAJĄ PASOWANIE), TO DODAJE IMAGINY :)

JUTRO MAM RENTGEN SZCZĘKI I DOWIEM SIĘ CZY COŚ MAM Z ZAWIASAMI CZY NIE :(((

CIESZĘ SIĘ, ŻE DO MNIE PISZECIE NA TWITTERZE (TU) I NA TUMBLR (TU).

MOŻE NIE PISZE WAS DUŻO, BO WIEM, ŻE DUŻO OSÓB MOŻE NIE MIEĆ TWITTERA I TUMBLRA, ALE SĄ OSOBY, KTÓRE MAJĄ I JA TO WIEM.

BARDZO BYŁO BY MI MIŁO, GDYBYŚCIE DO MNIE PISALI NA TWITTERZE I TUMBLRZE. CIESZYŁA BYM SIĘ NIEZMIERNIE :)

MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGINY BĘDĄ SIĘ PODOBAĆ I DUUUŻO OSÓB JE PRZECZYTA :)

MIŁEGO CZYTANIA I LICZĘ NA KOMENTARZE <3

5 komentarzy:

  1. Świetne . Tylko tyle mogę napisać . Lubię jak piszesz długie imaginy,czuje się wtedy jakbym była dziewczyną jednego z 1D.Poprawiłaś mi humor,dziękuję :)
    Pozdrowionka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie mnie rozwalilo totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ten drugi z Harrym przecudny aż się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 2, 9 i 10. No wiadomo że te Zaynem najlepsze:) A wogule co ja pisze, wszystkie sa cudowne, tak samo jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BOŻE !!! Uwielbiam drugi !
    Masz naprawdę wielki talent !

    OdpowiedzUsuń