sobota, 5 października 2013

#278 Krótkie imaginy

TAK JAK WCZEŚNIEJ:
WEJDŹCIE  TU I PRZECZYTAJCIE PROLOG I SKOMENTUJCIE. DZIEWCZYNA MA OGROMNY TALENT! NIE DO OPISANIA PO PROSTU <3







1) *Harry nie może przestać się uśmiechać i rumienić, gdy chłopacy powiedzieli mu, że się w nim zakochałaś.*



2) *Ty i Harry wygłupiacie się za kulisami przed koncertem. Śpiewasz piosenki śmiesznym głosem, przy okazji tańcząc przez co wszyscy są weselsi.*



3) *Niall dedykuję ci swoją solówkę, ale widzi, że jesteś z przyjaciółmi, a on darzy Ciebie uczuciami.*



4) *Niall próbuje cię pocieszyć po nieudanym dniu w szkole, tańcząc i śpiewając głupie piosenki.*



5) *Liam piszę piosenkę i patrzy na Ciebie, gdy wchodzisz do pokoju.*
Ty: Skończyłeś? *i on odpowiada.*
Liam: tak, chodź tutaj i zagram to dla Ciebie, kochanie. *uśmiecha się.*



6) *Po całym dniu kręcenia teledysku z chłopcami, Liam nagrał dla Ciebie film.*
Liam: Oh hej.. boże.. dzisiaj był męczący dzień! Tęsknie za Tobą [T.I].. Mam nadzieję, że ty za mną też.



7) *Podobasz się Louisowi, ale nie masz o tym zielonego pojęcia. Pewnego dnia jesteś z chłopakami i Liam z Zaynem chcą pomóc Louisowi ci o tym powiedzieć, ale on nie chce.*
Liam: [T.I]! *odwracasz się.*
Liam: On. *wskazuje na Louisa.*
Liam: Kocha. *pokazuje z rąk serce.*
Liam: Ciebie. *wskazuje na Ciebie. Zamiast coś powiedzieć, Louis stoi jak słup i macha do Ciebie, aż w końcu podchodzisz do niego i go całujesz.*



8) *Ty i Louis robicie do siebie śmieszne miny podczas wywiadu, gdy nagle zrobiłaś bardzo śmieszną minę i Louis stara się powstrzymać śmiech.*



9) *Twój chłopak Zayn musi przygotować się na koncert dziś wieczorem. Gdy siedzi na fotelu czekając na Lou (stylistkę, fryzjerkę itd.), żeby mu zrobiła włosy, stoisz przed nim, uśmiechając się do niego i nagle zaczyna grać muzyka i oboje poruszacie się w jej rytm.*



10) *Chłopcy są na wywiadzie.*
Redaktor: Co myślicie o [T.I]? *pyta z zaciekawieniem.*
Harry: Ona jest piękna.
Zayn: Cóż, myślę, że ona jest piękna i, że kocha mnie najbardziej. *uśmiecha się, śmiejąc się.*
Louis: Nie mów tak, ona nas wszystkich kocha.







_________________________________________________________________________________
ZASTANOWIŁAM SIĘ NAD ODEJŚCIEM Z BLOGÓW, ALE POSTANOWIŁAM, ŻE N I E ODEJDĘ, PONIEWAŻ KOCHAM PROWADZIĆ BLOGI I USZCZĘŚLIWIAĆ LUDZI I BYŁOBY MI ŹLE NA SERCU.

NIE WAŻNE CZY BĘDZIE POWYŻEJ 10 KOMENTARZY POD KAŻDYM POSTEM, 

CZY BĘDĄ NEGATYWNE KOMENTARZE CZY POZYTYWNE,

CZY NIE BĘDZIECIE WCHODZIĆ NA BLOGA..

NIE WAŻNE I TAK BĘDĘ GO DALEJ PROWADZIĆ TEN BLOG I TEN Z JUSTINEM.

STARAM SIĘ JAK POTRAFIĘ, ALE TEŻ MUSICIE ZROZUMIEĆ, ŻE MAM WŁASNE ŻYCIE.

MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE BĘDĘ MUSIAŁĄ PRZYPOMINAĆ O KOMENTOWANIU.

BO PEWNIE TAK JAK NIE BĘDĘ PISAĆ NIC POD IMAGINAMI, TO KOMENTARZY BĘDZIE MAŁO.

ALBO NA POCZĄTKU BĘDZIE ICH DUŻO, A POTEM MNIEJ..

CIESZĘ SIĘ, ŻE CHCECIE, ŻEBYM ZOSTAŁA, ALE PEWNEGO DNIA MOŻE BYĆ TAK, ŻE NA PRAWDĘ ODEJDĘ.

I BĘDZIECIE MOGLI DO MNIE PRZYJECHAĆ I MI SKOPAĆ MÓJ ZACNY TYŁEK.

MAM NADZIEJĘ, ŻE MNIE ZROZUMIELIŚCIE.

PROSIŁABYM WAS O DŁUUGIE KOMENTARZE, BO JA LUBIE TAKIE CZYTAĆ.

BO GDY PATRZE NA KOMÓRKE I WIDZĘ NP. "14 NOWYCH KOMENTARZY" TO MUSIELIBYŚCIE WIDZIEĆ JAK MI SIĘ BORDKA CIESZY, PO PROSTU SKACZE PO SUFITACH HAHA XD

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE DUŻO KOMENTARZY TU I NA BLOGU O JUSTINIE.

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ TU KLIKKLIK I OCZYWIŚCIE NA BLOGACH..

12 komentarzy:

  1. Cieszę się ,że jednak nie odchodzisz z bloga.To że nie piszemy komów to wcale nie znaczy , że się nam nie podobają , po prostu jesteśmy leniwi xD.Ja zawszę będę wchodzić na Twojego bloga i postaram się dodawać pod każdym nowym imaginem komentarz.
    Pozdrowionka , Anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, jejej - to był mój tekst ze skopaniem ci tyłka za wpadanie na tak głupie pomysły. Teraz też mam Ci ochotę nakopać, bo myślisz pesymistycznie kotku. Ludzie, który to komentują i nie na pewno uwielbiają Twojego bloga, więc mi nawet nie myśl o opuszczeniu go. Wszystkie imaginy są jak zwykle PER-FECT, ale najbardziej rozbawił mnie ten z Niall'em, który ma skarpetki na rękach xD W ogóle one zawsze mi poprawiają humor, więc nie ma tu o czym gadać i ty to wiesz. Ja zawsze jak będę mogła, będę komentowała, ale przez ostatnie dni to sama wiesz jak było, dlatego teraz jak tylko zobaczę nowy post to szybko go komentuję <3
    Pozdrawiam gorąco skarbie xoxox <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D Cieszę się, że nie odchodzisz :) kocham twojego bloga <333333333!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe!Supcio,że nie odchodzisz!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne imaginy , cieszę się że zostajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że postanowiłaś nie opuszczać bloga i pozostać z nami. Następnym razem jak zobaczysz że ilość komentarzy Cię nie zadowala (choć życzę żeby nie było takiej sytuacji ) to pomyśl że imaginy były tak świetne że aż nas zamurowało i nie byliśmy po prostu w stanie nic napisać : ) A teraz serio…kocham twojego bloga i patrzę tutaj codziennie i nawet nie wyobrażam sobie że coś by się musiało w tej kwestii zmienić. Dzisiejsza porcja imaginów jest wspaniała. Chyba najbardziej z dzisiaj spodobały mi się numery 1 i 3
    +Miałaś dobry pomysł żeby dodawać imaginy po równo z każdym

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Bardzo dziękuję Ci za dodawanie postów tak często :) Nawet nie wiesz, że takie kilka minut spędzone na Twoim blogu poprawia mi humor do końca dnia :)
    Komentuje ostatni post, poprzednich nie komentowałam bo nie miałam dostępu do komputera a na telefonie coś mi szwankuje, po prostu komentarze mi się nie ładują :< W każdym razie dziękuję Ci raz jeszcze. Kocham Twoje pomysły i są one bardzo dobrze zrobione :)
    CZEKAM CZEKAM CZEKAM na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże nawet nie wiesz jak się ciesze że nie odchodzisz i będziesz nadal pisać. Serio wzruszyłam się ;)
    Kocham Cię i dziękuje że mnie uszczęśliwiasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne Świetne Świetne :* Uwielbiam twoje imagify :* Słuchaj dzisiaj mam urodziny mogłabym prosić dedyka dla mnie Dla Venssy z Lou byłabym szczęśliwa <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożeeee <3 Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że jednak zostajesz :D Imagify są jak zawsze suuuper. <33333 Kocham *.* Uszczęśliwiasz mnie codziennie :33
    Pozdrawiam
    Ola :333

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskieee , jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń