wtorek, 29 października 2013

#292 Krótkie imaginy

WEJDŹCIE NA TĄ STRONKĘ KLIK I ODDAJCIE GŁOS NA TĄ DRUŻYNĘ. TO DLA DZIEWCZYN BARDZO WAŻNE.
ZRÓBCIE COŚ DOBREGO, JAK ZROBICIE TO NAPISZCIE W KOMENTARZU, DZIEWCZYNY SIĘ UCIESZĄ :)






1) *Podczas koncertu, Niall próbuję ci zaimponować, ale..*



2) Wasza córka: Tatusiu, tatusiu weźmiesz mnie na ręce? *pyta Nialla, gdy podchodzi do niego.*
Niall: Oczywiście skarbie, a uśmiechniesz się do kamery dla mamy?




3) Redaktor: Mamy telefon Twojej dziewczyny i sprawdziliśmy jakie ma piosenki, ale znaleźliśmy coś lepszego, niesamowitego.
Zayn: O Boże. *śmieję się.*
Redaktor: To były piosenki, nagrane przez nią, gdy byłeś w trasie, czy to nie jest słodkie? *uśmiecha się.*
  



4) *Jesteś na wywiadzie chłopaków, stoisz za kamerzystą i patrzysz w kamerę. Nagle Zayn też patrzy się w kamerę i robi śmieszne miny do Ciebie.*



5) *Liam skacze z radości, gdy dowiedział się, że powiedziałaś chłopcom, że pojedziesz z nimi w trasę.*



6) Louis: To jest pytanie z twittera dla Liama​​. *uśmiechnął się.*
Louis: Jaka jest Twoja ulubiona rzecz, którą robisz z [T.I]?. *Liam zarumienił się, otwiera usta, żeby coś powiedzieć, ale je zamknął.*
Harry: Myślę, że wiem, co to jest. *powiedział.. Nagle wskoczył na Liama ​i nogi owinął wokół jego bioder.* Harry: To prawdopodobnie tak wygląda. *uśmiechnął się, pokazując swoje dołeczki. Tłum oszalał. Liam żartobliwie zepchnął z siebie Harry'ego.*
Liam: Oh zamknij się. *chłopcy zaczęli się śmiać. Liam na Ciebie, gdy stałaś za kulisami. Ty wzruszyłaś ramionami, szepcząc do niego.*
Ty: Ja nie narzekam. *mrugnęłaś do niego. Liam szeroko się uśmiecha i bezgłośnie odpowiada.*
Liam: Poczekaj do końca koncertu.
(18) Tumblr


7) *Louis podczas swojego wywiadu opowiada o Tobie.*
Redaktor: Słowo, które może opisać Ciebie i [T.I]? *pyta.*
Louis: Jesteśmy idiotami.. oboje uwielbiamy razem być idiotami, to bardzo zabawne.



8) Przyjaciel: Co myślisz o Louisie? *pyta z ciekawością.*
Ty: Lubię go, jest bardzo gorący, i ma zajebisty tyłek, który cholernie chcę dotknąć. *mówisz, ale nie wiesz, że Louis stał za Tobą i wszystko słyszał.*
Louis: To się da załatwić.



9) Ty: Harry, masz katar. *chichoczesz.*
Harry: Uh, tak... *uśmiecha się lekko, poruszając nosem. Jego lewy dołek pojawia się na policzku, gdy się uśmiecha, podczas gdy się śmiejesz.*
Harry: Przestań mnie drażnić, jestem chory. *mówi.*
Ty: Aw. *mówisz, siadasz mu na kolanach i ręce owijasz wokół jego szyi.*
Ty: Przynajmniej się uśmiechnąłeś. *mówisz i całujesz go w czoło.*
  
  


10) Ty: Co o niej sądzisz? *pytasz Harry'ego, gdy wychodzisz z szatni z krótką sukienką na sobie.* na sobie krótką sukienkę. Jego oczy obserwują cię od góry do dołu, oblizuje usta, a ty lekko się rumienisz.*
Harry: Uwielbiam ją.  *uśmiecha się.*







_________________________________________________________________________________

twitter - KLIK

tumblr - KLIK

mam nadzieję, że napiszecie do mnie :)

mam grypę jelitową (jelitówkę) i nie wiem czy imaginy będą się pojawiać, bo wczoraj ją dostałam...
postaram się dodawać, bo na pewno do końca tygodnia będę w domu, tak mnie rozsadza ;-;

mam nadzieję, że będą się imaginy podobać.

a co u was w szkole?
jak mija dzień?

u mnie już wiecie jak xd

miłego czytania

kocham was 

pozdrawiam xoxo


6 komentarzy:

  1. Imaginy jak zawsze cudowne *0*
    Zawsze jak widzę, że coś dodajesz, serce zaczyna mi szybciej mić. Jesteś genialna:D
    U mnie w szkole masakra-,- Męczą kartkówkami i sprawdzianami.
    Ale dostałam dzisiaj 5 z odpowiedzi z religii o_O xD
    Wracaj szybko do zdrowia! :D
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Imaginy są jak zawsze przecudowne kochanie *O*
    Uwielbiam całą Twoją twórczość i całą Cię uwielbiam <3
    Ja nie mam na nic czasu, bo codziennie mam klasówki i kartkówki i jestem zawalona nauką, książkami, na dodatek latam cały czas po lekarzach :<<
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia <33
    Pozdrawiam gorąco xoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem : świetne ;♥
    Uwarzam,że najlepszy jest 1 z Niallem xD (może dlatego,że go uwielbiam)
    Chyba teraz jest jakiś wirus bo ja też miałam jelitówkę ;(
    Życzę powrotu do zdrówka
    P. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ej *.* Zajebiste! :D

    OdpowiedzUsuń