wtorek, 10 grudnia 2013

#10 Tweety

1) Tweet Nialla: @[Twój username] i ja zabieramy Theo na jego pierwsze halloween. Przez to, że wygląda pięknie, na pewno dostaniemy dużo słodyczy!!



2) Twój tweet: Tak właśnie @NiallOfficial spędza dzień ojca, grając w gry wideo haha Najlepszego Dnia Ojca kochanie! Jesteś niesamowitym tatą i mężem
Tweet Nialla: @[Twój username] A ja za to dziękuję, że mogę spędzić Dzień Ojca z niesamowitym synem :)



3) Tweet Zayna: Chciałbym podziękować mojej żonie [T.I] za przyniesienie mi obiadu! Ahh ona wie, jak dostać się do mojego serca :)



4) Tweet Zayna: #Powiedzkomuśżegokochasz nawet jeśli, jesteś w tym samym pokoju co ja @[Twój username] Kocham cię :)



5) Tweet Anne (mama Harry'ego): To miłe, że @Harry_Styles pomaga @[Twój username] w zmywaniu naczyń! Dobrze nauczyłam mojego chłopca :)



6) Twój tweet: @Harry_Styles kocha się przytulać i dzisiaj nie byłam w nastroju. Kiedy powiedziałam mu, nie, i pokazał mi tę twarz... Przepraszam kochanie :/
Tweet Hazzy: @[Twój username] proszęęęę kochanieee?? Obiecuję, że będę grzeczny :)



7) Tweet Lou (stylistka chłopców): Czekam na tyłach kościołą z @[Twój username], aż nadejdzie czas, żeby iść do ołtarza. Wiem, że @Louis_Tomlinson oniemieje, gdy zobaczy jak ona pięknie wygląda. Życzę im jak najlepiej! Kocham was! xx
 


8) Tweet Johannah (mama Louisa): Moje serce się łamie, gdy oglądam @Louis_Tomlinson, który dusił się, mówiąc o poronieniu [T.I] w telewizji. Kocham was i wiem, że pewnego dnia, będziecie wspaniałymi rodzicami



9) Tweet Liama: On nie chciał spać, jeżeli nie leżał na mnie! Teraz powinienem szykować się na koncert, ale nie chcę go budzić :(



10) Tweet Nialla: [T.I] i @Real_Liam_Payne musieli mieć niesamowitą noc, jeżeli złamali moje łóżko haha
Tweet Liama: @NiallOfficial Przepraszam za to haha przyniosę ci dzisiaj nowe, gdy [T.I] wróci do domu.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cie dziewczyno! Brak słów. Kompletne szaleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ;_;
    Przy 8 myślałam że się rozpłacze ;_; ;*
    Kocham !
    Olaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!Już nie mogę doczekać się następnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Czekam ze zniecierpliwieniem na następne :)
    -Alison P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę . :O
    Jakie genialne !
    Cudowne! szczególnie ten pierwszy przypadł mi do gustu ;) Ostatni najlepszy <3 Z resztą wszystkie są świetne ! Nie mogę się doczekać następnych xo

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiste
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w numerze 9 <33 Twoje imaginy jak i twitty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń