piątek, 27 grudnia 2013

#12 Tweety

1) Tweet Nialla: @[Twój username] odebrała mnie z lotniska razem z naszym małym facetem! Jestem zmęczony ale jego uśmiech utrzymuję mnie przed spanie aż do samego domu x



2) Tweet Nialla: To już blisko terminu porodu @[Twój username]. Mam nadzieję, że nasze maleństwo urodzi się w Boże Narodzenie, wtedy sprawi nam najlepszy prezent na święta



3) Tweet Lou (stylistka chłopców): @[Twój username] pomaga mi z chłopcami i zobaczyłam @zaynmalik, który opiekuję się dzieckiem! Wiem, że on będzie dobrym tatą xx
 


4) Tweet Zayna: Czekam na dworze z @[Twój username]! One denerwuje się przed spotkaniem z moją rodziną, ale ja wiem, że oni ją pokochają



5) Tweet Harry'ego: @[Twój username] jest pod prysznicem i dzieci zaczęły płakać. Więc super tatuś przychodzi na ratunek!



6) Twój tweet: "Harry, skarbie. Nie sądzę, że to jest dla chłopaków." "Lubię łamać zasady." Ok lol @Harry_Styles
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Teraz wiem, co założę w halloween za rok hahaha xx



7) Tweet Lottie (siostra Louisa): Oglądam film z @Louis_Tomlinson i @[Twój username]! Cóż chciałabym oglądać w spokoju. Przestańcie się całować, gołąbeczki!



8) Tweet Louisa: Na moje urodziny @[Twój username] kupiła mi psa! Pewnie ja będę musiał się nim zajmować haha ale dziękuję kochanie



9) Tweet Liama: Dziękuje mojej wspaniałej żonie @[Twój username] za mój fartuch batmana! Teraz mogę zacząć gotować :)



10) Tweet Liama: @[Twój username] zdecydowała, że "posprząta kuchnie", kiedy ja mam zmienić brudną pieluszkę.. dobrze to zagrałaś kochanie
Twój tweet: @Real_Liam_Payne hahaha kocham cię skarbie! Następnym razem, ja będę zmieniać pieluszkę, obiecuję :)

9 komentarzy:

  1. Kocham, uwielbiam, ubóstwiam... Poprawa humoru gwarantowana!


    Kiedy coś nowego? Nie mogę się doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, uwielbiam, ubóstwiam... Poprawa humoru gwarantowana!


    Kiedy coś nowego? Nie mogę się doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tweety jak zwykle wprost wyborne :-)

    PS. Mogłabyś sprawdzić wiadomości na Hangouts? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak ja to kocham :D/Ada

    OdpowiedzUsuń