wtorek, 17 grudnia 2013

#324 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA PATRYCJI I JULII CZERNIKOWSKIEJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJCIE SIĘ DLA HAZZY :)

Redaktor: Harry, podobno rozstałeś się z [T.I] i media podały cię w złym świetle. Czy to prawda, co mówią media? *pyta.*
Harry: Nie czytasz gazet? Nie jestem zły i [T.I] ze mną nie zerwała. Nadal jesteśmy razem. Wszystko między nami jest w porządku.
  



2) IMAGIN DLA PATRYCJI STYLES, SYLWII I ADY STYLES. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJCIE SIĘ DLA RADOSNEGO HAZZY :)

*Podczas 1D Day, chłopcy łączą się z Tobą na Skype. Harry nie wie czy iść dzisiaj do Ciebie. Po zakończeniu rozmowy, chłopcy zaczynają się z nim drażnić.*
Niall: Harry, jesteś szczęściarzem! Idziesz dzisiaj do niej, prawda? *uśmiecha się.*
Liam: Idź do niej, Harry!
  


3) *Wdałaś się w kłótnie z zarządem, a Louis po prostu siedział i patrzył na to ze zdumieniem, ponieważ on wie, że ty nienawidzisz zarządu.*



4) IMAGIN DLA OLI WDOWIAK. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJ SIĘ DLA LOU :)

*Louis podczas wywiadu, jest zaskoczony jednym pytaniem.*
Redaktor: Louis, ty i [T.I]? Chodzicie na randki? Czy może nie? *patrzy na niego.*
Louis: *zaskoczony.* Umm, wszystko się jeszcze może zdarzyć.



5) IMAGIN DLA ANII WARGALI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI. UŚMIECHNIJ SIĘ DLA NIALLA :)

*Nie jest tajemnicą, że Niall Horan się w Tobie podkochuje. On potwierdził to wiele razy, w wielu wywiadach. Kiedy wspominasz o nim wielokrotnie w swoim przemówieniu, on nie może uwierzyć w to, co o nim powiedziałaś.*
  



6) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MOŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE TAK OD SIEBIE GO ROBIĘ. UŚMIECHNIJ SIĘ SKARBIE DLA NIALLA, ON CIĘ KOCHA I JA TEŻ :)

Louis: Niall, przestań gapić się na [T.I], stojącą za kamerzystą. *patrzy na niego.*
Niall: Hej [T.I]! Jestem Niall, miło cię poznać.
Louis: Przestań.
Niall: Louis, ona jest jak diabeł, kusi. *śmieje się.*
  


7) Liam: [T.I], dlaczego nie widzisz, tego, że on tylko udaję Twojego chłopaka. Zerwij z nim. Pokażę ci, czym jest prawdziwa miłość. Daj mi szansę, proszę.



8) *Grasz w koszykówkę z Liamem. Wykonujesz ostatni rzut, dzięki, któremu wygrywasz z Liamem.*



9) Zayn: Nie! Idę do [T.I]! Chcę zobaczyć moją dziewczynę! *ucieka.*
Ochroniarz: Nie! Nie możesz zobaczyć jej w tej chwili! *próbuję go złapać, ale mu się wymyka i ucieka.*



10) *Patrzysz na Zayna, kiedy się przebiera i przyłapuję cię na tym.*
Zayn: [T.I] widzę, że patrzysz na mnie! *uśmiecha się lekko.*
Ty: Nie prawda, nie patrzę Zayn.
Zayn: *uśmiecha się i zakłada koszulkę.* Tak kochanie, patrzysz się..
Ty: Ok, patrzę się.
  




_________________________________________________________________________________
dzisiaj miałam wigilię klasową i ja miałam największy prezent ze wszystkich. 

koleżanka mi kupiła misia na wigilię, aw

Harry Styles

jak wam mija wtorek?

co robicie?

wytrzymajcie jeszcze 3 dni i będzie wolne! :)

Untitled | via Tumblr

wiecie co dostaniecie na święta?

bo ja wezmę od rodziców tylko pieniądze i będę zbierać na jakiś koncert :3

coolest concert gif.

śmiało zamawiajcie u mnie imaginy, zawszę chętnie je napisze! :)

aha i jeszcze jedno..

zadawajcie mi jakieś pytania pod postami, będzie mi miło na nie odpowiadać.

mogą być obojętnie jakie, nawet osobiste!

na wszystkie chętnie odpowiem haha.

Minion.Banana.What? Gotta luv him!

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

miłego wieczorku wam życzę i pozdrawiam was cieplutko xoxo

i love you

22 komentarze:

  1. Kiedy czytam Twoje imaginy zawsze się uśmiecham. Coś cudownego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne :) Skąd bierzesz takie niesamowite pomysły na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, sama zadaję sobie to pytanie. Może, mam ogromną wyobraźnie? Nie wiem sama. Naprawdę, sama często się nad tym zastanawiam, lol.

      Usuń
  3. świetne . bardzo ładne . tw imaginy zawsze mi poprawiają humor . mogłabym prosic o imagina z Harrym ? z góry dziękuje . kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zresztą jak wszystkie :*
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju świetne świetne genialne :) Kochaanie zazdroszcze talentu. A mogłabym poprosić o dwa imaginy z Liamem cały tydzień mam próbne egzaminy, sprawdziany i jestem zmętrzona jak cholera :(

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAMKOCHAMKOCHAMKOCHAM <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. hej.
    Świetne, po prostu świetne. Jezeli można to prosiłabym o gif z Horankiem. Jak oglądałam teraz te gify z nim to pomyślałam jaką ,,Baśka'' jest szczęściarą. Niech się opiekuje jego serduszkiem. Ma przy sobie cały mój...nasz..Świat. :`) Ja mam pytanie. !!!!!
    1. Na jakich koncertach już byłaś?
    2. Masz perfumy chłopaków ?
    3. Gdzie byłaś kiedykolwiek? (kraj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. nie byłam jeszcze na żadnym koncercie, ale możliwe, że pojadę w 2014 r. na ROOM 94. Tata powiedział, że weźmie mnie kiedyś na jakiś koncert, zebym zobaczyła jak to jest :)
      Perfumy, nie niestety nie mam, ale szukam gdzie w Poznaniu mogą być bo chcę kupić c:
      A tak.. byłam w 2007 r. w Portugalii, jak na razie. Możliwe, że w następne wakacje gdzieś pojadę :3

      Co do Nialla i Barbary, Niall powiedzial, że są tylko przyjaciółki, chociaż nie wiem. Sam Niall kiedyś powiedział, że nie lubi modelek, bo perfekcja jest nudna, widać, ze szybko zmienia zdanie. Mam tylko nadzieję. ze Barbara nie będzie z nim tylko dla sławy o ile ze sobą będą.

      Usuń
  8. Nie wiem co napisać , może zacznę od mojego krzyku w realu . Aaaaaa ! Uwielbiam Cię i Twoje imaginy , codziennie wchodzę i widzę cuudowne imaginy.Dzisiejszy dzień był do ekhem - pała z matmy,ochrzan od rodziców i trenera ehh...A tu wchodzę i widzę zajebiaszcze imaginy i jeszcze dla mnie.Jak zobaczyłam , że zrobiłaś dla mnie miałam huśtawkę nastrojów - na początku nie mogłam w to uwierzyć,później się śmiałam aż brat do mnie przyszedł i zapytał czy dobrze się czuję,jeszcze później mało się nie popłakałam ze szczęścia i śmiechu(wariatka) przez co zostałam obrzucona papierem toaletowym eh....
    Każdy imagin ma w sobie to coś, każdy jest wyjątkowy.
    Choć szczerze przyznam, że najbardziej przypodobał mi się ten dla mnie. ;3
    Jesteś jedyną osobą przez,którą się uśmiechnęłam,dziękuję :). Czapki z głów po prostu .Siedzę z opadniętą szczęką, wytrzeszczonymi oczami i nie mogę uwierzyć, że te cuda, które przed chwilą zobaczyłam, są prawdziwe (zombie).
    Kocham Cię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze takie pytanko : Jak tam ci idzie z ćwiczeniami ? Bo wspominałaś,że ćwiczysz i mam nadzieję,że nie odpuściłaś ;)))

      Usuń
    2. no niestety opiscilam, bo przez szkołę mam tego za dużo, ale.. postanowiłam sobie, że zacznę nowy rok od ostrych ćwiczeń, wiec mam nadzieję, że do wakacji uda mi się dojść do celu ze swoim ciałem :)

      Usuń
    3. To witaj w klubie :). Też zaczynam ćwiczyć od nowego roku. Trzymam cię za słowo :)

      Usuń
    4. Ja Ciebie też skarbie trzymam za słowo i za to, że się nie poddasz. Zrób to nie dla mnie, ale dla własnego szczęścia i chłopców C:

      Usuń
  9. Kochane <3333
    Kocham twoje imaginy <333
    Z niecierpliwością czekam na następne !! <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaa bardzo ci dziękuje! bardzo mi się podoba! supcio! uszczęśliwiłaś mnie tym imaginkiem!Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa i uśmiecham się od ucha do ucha! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebiste
    mogłabyś napisać kilka dla minę ?
    G199

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie, jesliby można było prosić z Hazzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie jak zawsze *-*
    Mam taką jedno malutką sprawę. Bo ty piszesz tak fajnie a ja zaczynam dopiero :/ Mogłabyś do mnie wpaść i powiedzieć co poprawić? Z góry dziękuję :* <3 http://historyjki23.blogspot.com/2013/12/httpwww_21.html

    OdpowiedzUsuń