niedziela, 22 grudnia 2013

#327 Krótkie imaginy


1) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ ZUZA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HAZZUŚ POPRAWI CI HUMOREK HAHA :)

*Jesteś z chłopakami w Japonii. Twój chłopak, Harry udaję, że czyta japońską gazetę, a tak naprawdę podpatruję jak się przebierasz. Nagle stoisz przed szafą tylko w skąpej, czerwonej bieliźnie przez, którą Harry nie może oderwać oczu.*
This Is Us | Harry Styles  This Is Us | Harry Styles


2) *Chłopcy i Harry kręcą reklamę do ich perfumu "Our Moment". Nagle reżyser zarządza przerwę, więc chcesz podejść do Harry'ego. Gdy idziesz w jego stronę, on zachwycony Twoim pięknem, patrzy na Ciebie jak w obrazem i psika perfumem.*
♥!


3) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ KLAUDIA I ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ SYLWIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I ZAYN SPRAWI, ŻE SIĘ UŚMIECHNIECIE DLA NIEGO :)

*Dzisiaj jest Twoja rocznica z Zaynem, więc on stara się na tą okazję zrobić coś wyjątkowego. Wpada na pomysł, żeby za pomocą sprawy'ów namalować obraz przedstawiających was dwojga. W czasie malowania obrazu, do pokoju wchodzi Liam.*
Liam: Co robisz, bracie? *patrzy na niego.*
Zayn: *podnosi głowę i patrzy na Liama.* Maluję obraz dla [T.I] na naszą rocznicę. Chcę wypaść jak najlepiej. Kocham ją bardzo mocno i boję się, że może jej się nie spodobać..
♥!


4) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA ZAYNA :)
PS
UWAŻAJ NA BRACISZKA HAHA 

*Jesteś z Zaynem w garderobie i patrzysz jak szykuję się na koncert.*
Zayn: *odwraca się do Ciebie.* Kochanie, możesz podać mi moją koszulkę?
Ty: Nie. *mówisz sarkastycznie i podajesz mu koszulkę.*
Zayn: Dziękuję, skarbie, czy to było takie trudne?
Ty: *odwracasz się do niego i pokazujesz mu język.*
Zayn: Nie rób do mnie takiej miny, przecież mnie kochasz. No dalej, uśmiechnij się dla mnie! *patrzy na Ciebie, a ty się uśmiechasz.*
Zayn: To jest ten uśmiech, który kocham, jesteś najlepsza. *uśmiecha się i zakłada koszulkę.*
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr


5) *Twój chłopak, Louis, wie, że Harry od jakiegoś czasu, próbuję cię poderwać, więc z pomocą chłopców, chce go ukarać.*
Harry: *mamrocze coś przez taśmę.*
Louis: Pewnie chcesz przeprosić za podrywanie [T.I]... Nie martw się, z tą taśmą będziesz fajnie wyglądał na ulicy.
Untitled | via Tumblr


6) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ SYLWIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I ŚMIEJĄCY SIĘ LOUIS POPRAWI HUMOREK :)

*Siedzisz na Skype z Louisem.*
Louis: Tak bardzo za Tobą tęsknie, skarbie..
Ty: Ja też tęsknie za Tobą, kochanie.. Musisz wytrzymać jeszcze ten tydzień i się w końcu zobaczymy. Ja- *chcesz dokończyć, gdy nagle słyszysz jakiś dźwięk i śmiech Nialla.*
Ty: Co to było?
Louis: *zakrywa usta i zaczyna się śmiać.* Przepraszam skarbie, ale Niall pierdnął.



7) *Niall przeprowadza wywiad do This Is Us.*
Redaktor: Jak fani reagują na Twój związek z [T.I]? *patrzy na niego.*
Niall: Cóż... Muszę przyznać, że zdania są podzielone. Połowa fanów nienawidzi tego, że jestem z [T.I], ale większość fanów nas kocha. Fakt, zdania są podzielone, ale wiem, że mamy najlepszych fanów na świecie i prędzej czy później zrozumieją i zaakceptują to, że jestem z [T.I].
This Is Us | Niall Horan


8) *Kłócisz się z Niallem.*
Niall: Dlaczego chcesz to zrobić?
Ty: *pakujesz rzeczy do walizki.* Nie daje już z tym wszystkim rady! To mnie przerasta.. *wycierasz łzę z policzka.* Nie jestem silna! Za dużo dostaję hejtów od fanów. Oni chcą, żebym odeszła, chcą, żebyś był z kimś lepszym... Oni chcą kogoś kto cię uszczęśliwi, kto sprawi, że na Twojej twarzy każdego dnia zagości uśmiech. Oni wiedzą, że ja tego nie umiem sprawić. *odwracasz się do niego i po jego oczach widzisz, że chce płakać.*
Niall: Ja wiem, że ty jesteś silna. Nie słuchaj ich, bo sami nie wiedzą co mówią.. Dla większości z nich jesteś ważna, a szczególnie dla mnie. Każdego ranka budzę się z uśmiechem na twarzy, wiedząc, że mam moją księżniczkę przy mnie. Każdego dnia, gdy cię widzę moje serce bije jak oszalałe. Każdego dnia i każdej nocy myślę o Tobie i o tym jak bardzo mnie uszczęśliwiasz. Moje życie bez Ciebie będzie szare i smutne. Proszę, kochanie, nie zostawiaj mnie.. Proszę.. *przełyka ślinę.*
... | via Tumblr


9) *Jesteś na koncercie chłopców i stoisz za kulisami. Podczas śpiewania "Best Song Ever", Liam spojrzał na Ciebie, a ty zrobiłaś śmieszną minę. Chłopak próbuję powstrzymać się od śmiechu, ale niestety nie udaję mu się.*
domo-eskimo.tumblr.com


10) *Ubierasz choinkę, a Liam zamiast ci pomóc, chodzi po całym domu w czapce mikołaja i drażni cię.*
Liam: *dźga cię po raz kolejny w bok.*
Ty: *odwracasz się do niego.* Liam! Mógłbyś mi pomóc, do cholery przy choince, a nie się wygłupiasz? *mówisz, a Liam śmieszne kręci głową na nie.*
Perfect ♥





_________________________________________________________________________________
tak od razu się przyznaję, że mi imaginy nie wyszły ><

Baa...

jak spędzacie niedzielę?
co robicie? 

ze mnie w końcu po 2 tygodniach, wychodzi choroba.. w końcu :3

jestem po niej obolała, wszystko mnie boli ><

That's a lot of drinks, you guys...

zadawajcie mi jakieś pytania pod postami

i pamiętajcie, że możecie imaginy zamawiać, tylko cały czas się zastanawiam czemu ciągle jest Harry haha :)

mam nadzieję, że te imaginy wam się spodobały, bo serio wyszły według mnie kiepskie ><

pozdrawiam was cieplutko i miłej niedzieli xoxo

when you like a girl



14 komentarzy:

  1. Hej,mam pytanko ;D,
    Jak nazywa się film z tym chlopcem ktorym dalas na ostatnim gifie ? ;D
    tak wiem,zle ulozone pytanie ;p
    A tak btw.Nie praaawda,wyyszly ci imaginy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli bys mogla to poprosze imagin na poprawienie humoru z Niall`em z gury dziekuje :)
    Olcia
    PS: Przpraszam za brak polskich znakow ale ma hiszpansko klawiature.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo wow! dostałam dedyka :) i jakos od razu tak weselej :) dziękuje za zayna o ktorego prosiłam i oczywiście uśmiechnełam do niego. Jeśli można to następnego z Zaynem tez poproszę, ponieważ zauważyłam że taki maly gest a znacznie poprawia nastroj. Dziękuje. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne imaginy. Jesteś genialna dziewczyno.Prosiłabym o dedyka z Zaynem.Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj nie musiałam się przejmować bratem bo wczoraj przyszedł strasznie narąbany z kumplem (♥) i teraz leży w łóżku i teraz powtarza : ,,Więcej z nimi nie piję '' haha.
    Sorry rozpędziłam się , co do imaginów są g e n i a l n e!!! Kocham je ! Mój imagin jest po prostu świetny! :) Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! Brak mi słów, naprawdę. Ten 8 z Niallem jest po prostu .... nie wiem co napisać.Aaach...Nie umiem wyrazić swojego zachwytu. Fenomenalne ... Kocham Tego bloga
    Napisałam długi wywód o tym jakie świetne są Twoje imaginy,ale jak zwykle były jakieś problemy . Kocham Tego bloga.Wiesz cały czas tu wchodzę i sprawdzam czy czegoś tu kochana nie wpisałaś.Po prostu brak słów *.* Jesteś super dziewczyną z mega talentem do pisania :)
    Miałam do ciebie jakieś zajebiste pytanie,ale zapomniałam xD. Wczoraj cały dzień siedziałam na Twoim blogu i czekałam aż dasz jakiegoś posta.
    Czekam na następnego xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. imaginy są boskie naprawdę poprawiłaś mi humor
    kiedy dodasz coś na bloga o JB
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jak zawsze... Proszę dodaj tweety. I pozdrawiam /Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta wypowiedź Nialla wręcz wbiła mnie w ziemie. Geniusz *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. imaginy są wprost zajebiste . gdy je czytałam ciągle szczerzyłam się do ekranu . dziękuje za imagina z harrym . gdybym mogła teraz prosic , to poproszę o imagina z Niall ' em . dziękuje z góry . trzymaj się ! kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne imaginy! Z niecierpliwością czekam na tweety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imaginy są boskie <3 A ja mam prośbę <3 Mogłabym dostać dedyka? Obojętnie z kim^^

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje imaginy są cudowne mogłabym dostać dedyka z Zayna Malik proszę-Weronika Szymełka

    OdpowiedzUsuń