sobota, 7 grudnia 2013

#318 Krótkie imaginy

1) *Oświadczasz się Harry'emu.*
Ty: Harry.. *klękasz na jedno kolano.*
Harry: [T.I] co ty robisz?
Ty: Kocham cię bardzo, bardzo mocno, jesteś dla mnie wszystkim, jesteś najsłodszą osobą jaką znam i wiem, że chcę spędzić resztę życia z Tobą.
Harry: [T.I], na serio kochanie, co ty robisz?
Ty: *wstajesz* wiem, że nie mamy jeszcze pierścionków, ale czy wyjdziesz za mnie Harry?
Harry: O mój Boże.. O mój Boże [T.I]..
Ty: *wszyscy się śmieją.* co powiedziałeś?
Harry: O mój Boże.. tak, oczywiście.. jestem zaskoczony, bo ja chciałem pierwszy cię o to zapytać, ale tak. Ożenię się z Tobą kochanie. *uśmiecha się.*
  
  


2) *Harry udziela wywiadu na British Fashion Awards (gala rozdania nagród).*
Redaktor: Jak Twoja dziewczyna [T.I]? Jest ona tutaj? Jest szczęśliwa z Twojej nagrody za najlepszy wygląd?
Harry: *patrzy na Ciebie* Ummm... ona myśli, że to zabawne, bo zawsze noszę te same szaliki, czarne koszulki, stare podarte jeansy i ona mówi wtedy, że wyglądam jak bezdomny.
Redaktor: Wow! Naprawdę?
Harry: *uśmiecha się.* Tak, ona naprawdę tak mówi, ale wiem, że jest ze mnie dumna.
  


3) *Niall nagrywa filmik na instagrama.*
Niall: Hej kochanie. *odwraca się w Twoją stronę i macha do Ciebie, gdy wchodzisz do pokoju.*
Ty: Oh hej, co robisz?
Niall: Nagrywam filmik na instagrama, powiedz cześć, kochanie.



4) *Jesteś w klubie z Niallem, jakiś chłopak z Tobą flirtuje i Niall wszczyna z nim kłótnię.*
Niall: Nigdy więcej nie dotykaj kurwa mojej dziewczyny! Pieprzony gówniarzu! Nie chcę cię nigdy więcej koło niej widzieć! Ona jest moja!
Ty: *podchodzisz do Nialla* Chodź Niall, idziemy.
Niall: Poczekaj [T.I].. *kontynuuję kłótnię.* Odpieprz się! *patrzy na Ciebie.* Ok, chodźmy skarbie.
  


5) IMAGIN DLA UFO Z OKAZJI TEGO, ŻE 3 GRUDNIA MIAŁA URODZINY!
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANIE I PRZEPRASZAM, ŻE TAK PÓŹNO! :(

*Mówisz Zaynowi, że wybierasz się na randkę, ale nie wiesz, że Zayn się w Tobie podkochuje.*
Ty: Zayn, to jest MOJA randka. *patrzysz na niego.*
Zayn: Whoa, whoa, whoa.. Idę z Tobą, nie ufam temu chłopakowi.



6) *Twój chłopak, Zayn, jest bad boyem i właśnie idzie do Twojego byłego chłopaka, żeby przemówić mu do rozumu, żeby cię zostawił.*



7) *Koncert.*
Liam: *do mikrofonu.* Kogo bardzo mocno kochacie?
Tłum: [T.I]! *krzyczą, a Liam zaczyna się śmiać.*



8) *Liam oprowadza cię po arenie, na której mają mieć dzisiaj koncert.*



9) Redaktor: Czy to prawda, że jako prezent świąteczny, chcesz poprosić [T.I] o rękę?
Louis: To pozostawmy tajemnicą. *uśmiecha się lekko.*



10) *Ty i Louis byliście znani jako para dowcipnisi. Podczas trasy, zawsze coś musieliście robić.*
Louis: Czy ktoś widział [T.I]? Jeśli ktoś ją złapie, niech ją do mnie przyprowadzi. Muszę się zrewanżować. *mówi, szukając cię.*
  





_________________________________________________________________________________
na wstępie od razu przepraszam..

przepraszam, że przez cały tydzień nie dodawałam, ale miałam tyle obowiązków, że masakra  ><

 Ad Astra Per Aspera. | via Tumblr

jak spędzacie wieczorną sobotę?

mnie boli głowa, gardło już od przedwczoraj :(

a teraz siedzę przed komputerem popijając herbatkę :) 

Untitled | via Tumblr

i jak jest u was śnieg?

u mnie śnieżyca, jak nie wiem, chyba zima stulecia nadchodzi haha xx

Tumblr

możecie u mnie zamawiać imaginy na urodziny, imieniny lub na co chcecie :)

chętnie napiszę :)

Happy Birthday

mam nadzieję, że podobały wam się imaginy 

i naprawdę przepraszam, że tak długo nie dodawałam.


pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku xoxo


Tumblr

12 komentarzy:

  1. Super imaginy.Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Imaginy jak zawsze super. szczerze to sie martwilam o cb i wchodzilam codziennie na twojego bloga sprawdzając czy cos moze dodalas ,życzę ci zdrowia i YOU ARE AMAZING

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje <3<3<3<3
    są przecudowne
    zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Mogę tutaj zaglądać kilka razy dziennie, jak nie kilkanaście i nigdy mi się to nie znudzi. Uwielbiam. Gdybyś mogła napisać dla mnie z Harrym, byłabym ogromnie szczęśliwa, bez żadnej okazji, tak po prostu. Dziękuję, że poprawiasz humor mi i wielu innym directioner.


    wpadnij, http://onedirection-imaginy-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak ja bym chciała mieć choć w połowie tyle zdolności, co ty! Te imaginy są ekstra, szczególnie podoba mi się ostatni,eh Louis!!
    Dzisiaj to mnie prawie zdmuchnęło,ale co tam ;).Nie mam co robić więc zaraz zrobię sobie rundkę po starych imaginach.
    Trzymam kciuki, żebyś wyzdrowiała, wiem niestety wiem jak to jest :/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super imaginy najlepsze z 1 i 10 popłakałam się przy nich ze śmiechu
    kiedy dodasz coś na bloga o jb
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku. No ty dziewczyno masz najlepszy blog jaki znam. Jesteś niesamowita. a ten kto mówi inaczej ma ode mnie w twarz...krzesłem. Ja chce już święta. !!! : D Fajnie by było, gdyby chłopcy nagrali jakiś świąteczny kawałek. : > Zapraszam do mnie http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaadaaaaa! Właśnie zostałaś nominowana do Libsten Award :) Szczegóły u mnie, serdecznie zapraszam :) http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie. Nie mam pojęcia jakim cudem masz jeszcze pomysły no pisanie ich :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń