sobota, 7 grudnia 2013

#9 Tweety

1) Tweet Grega (brat Nialla): Mam siostrzenicę na noc i ona kocha robić zakupy razem z Theo! hahaha @NiallOfficial
Twój tweet: @Greghoran87 @NiallOfficial ona po prostu ma to po tatusiu! Ona kocha jedzenie! haha Dziękuje, że się nią zajmujesz! xx



2) Twój tweet: Czekam na lotnisku na samolot do @NiallOfficial! Jestem tak podekscytowana, że nie będę mogła spać hahaha
Tweet Nialla: @[Twój username] nie mogę się doczekać, aż cię zobaczę! Odpocznij trochę, potrzebujesz energii, gdy mnie zobaczysz ;)



3) Twój tweet: @zaynmalik i ja pomagamy w schronisku dla zwierząt i to nie jest tak trudno zakochać się w tych maluchach xx



4) Tweet Waliyha (siostra Zayna): Szukałam @zaynmalik po całym domu i znalazłam go w jego pokoju, siedzącego na łóżku i rozmawiającego przez telefon z [T.I]... gołąbeczki haha



5) Tweet Harry'ego: [T.I] przekonała mnie na zwierzaka i zakochałem się! :)


6) Twój tweet: Obudziłam się i zobaczyłam @Harry_Styles trzymającego mnie za nogę i kiedy na niego spojrzałam, on spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Dziwak!
Tweet Hazzy: @[Twój username] chciałem być bliżej Ciebie, skarbie :)



7) Tweet Louisa: Pomagam moim siostrą, zrobić pyszne babeczki na urodziny @[Twój username] :)



8) Tweet Johannah (mama Louisa): @[Twój username] zaskoczyła Louisa podczas koncertu! Widok szczęśliwego Louisa, sprawia, że mam łzy w oczach! xx



9) Tweet Liama: @[Twój username] i ja skończyliśmy ubierać choinkę i teraz cieszymy się przy winie :) To wygląda wspaniale kochanie!



10) Tweet Liama: Próbowałem poprzytulać się z @[Twój username] ostatniej nocy, ale ten maluch chciał spać pomiędzy nami haha dzisiaj kupuję mu łóżko


6 komentarzy:

  1. UWIELBIAM! Co dzień zaglądam z nadzieją, że dodasz coś nowego i się doczekałam. Kocham czytać Twoje prace. ;)

    zajrzyj, http://onedirection-imaginy-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń