sobota, 28 grudnia 2013

#13 Tweety

1) Tweet Grega: Theo bardzo kocha swojego małego kuzna! Gratulacje @NiallOfficial i @[Twój username] xx #dumnywuja



2) Tweet Lou (stylistka chłopców): @NiallOfficial to jest mina dumnego chłopaka! Gratuluję @[Twój username] Twojej pierwszej bramki w meczu! Jestem z Ciebie dumna :)



3) Twój tweet: Próbuje przeprowadzić poważną rozmowę z @zaynmalik, ale on martwi się bardziej o mecz piłki nożnej :/



4) Tweet Zayna: [T.I] i ja szykujemy się na chrzciny naszego synka! Mogę się spóźnić do kościoła, bo nie mogę przestać na niego patrzeć



5) Tweet Harry'ego: Diana, pozwoli ci być sobą, podniesie cię na duchu i uratuje Twoje życie, i nawet nie zdaję sobie sprawy, jak nasze dziecko, uratowało moje.



6) Tweet Anne (mama Harry'ego): Gemma i ja skończyliśmy robić weselne zaproszenia @Harry_Styles i @[Twój username]! Teraz pora, żeby je wysłać :) xx



7) Twet Johannah (mama Louisa): @[Twój username] i @Louis_Tomlinson pocieszają się po jej poronieniu. Wszystko będzie dobrze kochani! xx



8) Tweet Louisa: [T.I] chodzi śmiesznie ubrana po domu, ale przez jej wspaniały wygląd, ona mnie tym torturuję :(



9) Tweet Liama: Spotkanie z @[Twój username] i chłopakami! Ognisko na zakończenia lata :)



10) Tweet Liama: Wakacje z [T.I] w Australii! To jej pierwszy raz tutaj i ona pokochała to miejsce. I nasz widok z naszego pokoju zapiera dech w piersiach!


8 komentarzy:

  1. swietne! a zdjęcie przy 5 tweecie wprost genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jaki słodki Theo ! o mateczko . ;) jest 10 tweetów , a ja nie wiem przy którym cieszyłam się najbardziej . ;) to wszystko co robisz dla nas to jest genialne . ;) nie umiem obrac w słowa tego cuda . ;)
    właśnie myślę jaką nazwę będzie nosiło twój fandom . nie mam do tego głowy , ale na pewno coś wymyślę . ;)
    do następnego . ;)
    kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!!! I tak to zdj w 5 jest genialne :D/Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. F E N O M E N A L N E ! Jezu, zgon na miejscu *.* Cuuudowne !

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, jak zwykle świetne. Mam nadzieję że rozkręcisz się jeszcze bardziej;) Mogłabym prosić o imagina z Zaynem z okazji moich urodzin.? xxx.

    G6

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pisz jak najszybciej następne nie moge sie doczekac a zdj w 5 no po prostu brak słów

    OdpowiedzUsuń