niedziela, 15 grudnia 2013

#323 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA ALEXANDRA BRAVE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI :)

*Podróżujesz po świecie ze swoim chłopakiem, Zaynem.*
Ty: Myślę, że powinniśmy spróbować jedzenia z każdego miejsca, w którym będziemy. *patrzysz na niego.*
Zayn: Nie mogę tego zrobić w tym kraju. Nie zjem ślimaków. Ślimaki są obrzydliwe.
  


2) IMAGIN DLA SYLWII. PROSZĘ SKARBIE I MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA :)

*W ostatniej chwili robisz zdjęcia Zaynowi na kartki świąteczne, które chcesz szybko wysłać do swojej rodziny, jeszcze przed świętami.*



3) IMAGIN DLA RAGGAPL. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ :)

*Chodzisz na randki z Niallem, ale nie wiesz, że Harry też coś do Ciebie czuję.*
Harry: Do kogo piszesz, Niall? *patrzy na niego.*
Niall: Do [T.I]. Nie mogę się doczekać, aż wrócę do domu i będę razem z nią. *pisze.*
Harry: Ugh.. *odwraca głowę.*



4) IMAGIN DLA SANDRA POTEJTO. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I JAKOŚ HUMOREK CI SIĘ POLEPSZY :)

*Niall wstaje, aby wygłosić przemówienia na waszym ślubie.*
Niall: Dziękuję wszystkim, którzy są tutaj dzisiaj w tym wyjątkowym dniu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy, um.. chcę tylko wygłosić dla was wszystkich przemówienie. Dziś jest zdecydowanie, jeden z najlepszych dni mojego życia, ożeniłem się z moją piękną żoną [T.I], um.. chciałem tylko serdecznie podziękować wszystkim, którzy są tu dzisiaj z nami, chłopcom za bycie tutaj, mojej rodzinie za wspieranie mnie podczas mojej kariery i za wspieranie mnie i [T.I]. Również bardzo chcieliśmy podziękować kucharzom za niesamowite jedzenie, [T.I] i ja jak wiecie, kochamy jedzeniem, um.. Mam nadzieję, że bardzo dobrze bawicie się na naszym weselu, bo to wiele znaczy dla mnie i [T.I]. Jeszcze raz dziękuję chłopcom, że są tutaj, wiedzcie, że was kochamy i jesteśmy wdzięczni, że świętujecie z nami ten dzień.



5) IMAGIN DLA PATRYCJI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA LOCZKA :)

*Harry patrzy na Ciebie, gdy ty patrzysz w inną stronę i gdy tak patrzy na Ciebie, jego oddech został zabrany. Kiedy spoglądasz na niego, zauważasz, że on patrzy się na Ciebie i nieśmiało się uśmiechnął.*



6) IMAGIN DLA NICOL STYLES. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA HARRY'EGO :)

Redaktor: Harry, wydaję mi się, że widzę kawałek szminki na Twoich ustach..
Harry: *wyciera usta, uśmiechając się.* Oh tak, przepraszam, moja dziewczyna, [T.I] zostawiła trochę swojej szminki.



7) IMAGIN DLA KASI P. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I SIĘ UŚMIECHNIESZ :)

Liam: [T.I], czy jeśli trafię do kosza, będziesz całować mnie tak długo, ile będę chciał? *pyta.*
Ty: Zobaczymy, ale nie wiem czy trafisz do kosza Liam.
Liam: Trafię! *rzuca do kosza i niestety piłka nie wpada.*
Liam: On nie! *zakrywa rękami twarz i kładzie się na ziemię.*
Liam: Nieee!!!! *śmieje się.*
  
  


8) I DRUGI IMAGIN DLA KASI P. PROSZĘ SKARBIE I UŚMIECHNIJ SIĘ :)

*Kłócisz się z Liamem, o bardzo głupią rzecz.*



9) IMAGIN DLA OLI WDOWIAK. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK CI SIĘ POLEPSZY :)

*Ty i Louis unikaliście się nawzajem od czasu zerwania ze sobą. Nagle Louis jest zaskoczony, gdy prowadzący podczas występu, powiedział, że jesteś w tym samym budynku.*
Prowadzący: Dzisiejsza noc jest pełna niespodzianek! I Louis, właśnie mamy dla Ciebie niespodziankę! Bądź na bieżąco, bo później w programie, pojawi się [T.I]!
  


10) IMAGIN DLA GabryśkaaaaXD. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI HUMOREK :)

*Siedzisz w domu i oglądasz w telewizji Louisa i stwierdzasz, że coś jest z nim nie tak. I już wiesz. On wciąż przeżywa wasze rozstanie.*
  
  




_________________________________________________________________________________
jutro do szkoły leniuchy, nie ma tak dobrze! :D

na szczęście idziemy tylko ostatni tydzień i święta!

wiecie już, co dostaniecie na święta? :)

ღ haha ღ  | via Tumblr

jak spędzacie niedzielę?
jak się czujecie?

mnie rozwala katar i kaszel, ale niestety ten ostatni tydzień muszę iść do szkoły  ><

Untitled | via Tumblr

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały i pamiętajcie możecie u mnie zamawiać na różne okazje, nawet na poprawę humoru :)

pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku xoxo

: | via Tumblr



17 komentarzy:

  1. Kocham! Jeszcze raz poproszę imagin z Harrym . Uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następne ????

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje imaginy od razu poprawiają mi humor i czy mogę poprosić z Harrym dla Patrycji Styles z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooże <3
    KOCHAM SKARBIE .!! <3
    Czekam z niecierpliwościa na następne <3
    Dziękuje za mojego skarba ;**
    I poprawił mi humor ;) ;*
    I możesz dla mnie też coś napisać z nudów o Lou ;* <3
    Pozdrawiam cieplutko i szybkiego tygodnia , żeby wolne szybko przyszło ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ! Na twój blog wpadłam przypadkiem kiedy moi rodzice byi na imprezie a ja sama w domu i w jedną obejrzalam absolutnie wszytskie swoje posty. Są genialne kocham je !!!!!Czy mogła bym prosić o jeden z Harrym ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku chciałam powiedzieć, że bardzo spodobały mi się wszystkie imaginy, które zrobiłaś. Masz ogromny talent i super pomysły. Bardzo Ci zazdroszczę. Jesteś świetna. Bardzo lubię,hm, uwielbiam przeglądać stare imaginy i z niecierpliwością czekam na następne.. Wszystkie imaginy mają to 'coś' w sobie.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne imaginy
    piękny wystrój tylko literki mogłyby być ciut większe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) Czekam na następne. 4 i 7 mnie rozwaliły, chociaż wszystkie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu super imagify :) Jak ty to robisz?
    ~Martynka Horan

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie super i dziękuję za mój od razu poprawił mi humorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku, dziękuje Ci za dedykację. Ale będąc szczerza, to byłam z nie małym szoku co do zmiany wyglądu. Myślałam, że tamten jest świetny i jego prosty układ nadawał charakteru. Jednak ten jest tez wspaniały i ciekawy. Moim skromnym zdaniem, gdy piszesz dedykację to nie dawaj takiej jasnej czcionki. : ) Nic nie widzę. ;/ Dzięki wielkie jeszcze raz i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAM TWOJEGO BLOGA <333 CODZIENNIE WCHODZĘ SPRAWDZAĆ CZY DODAJESZ NOWE POSTY BO TY TO TAK ZARĄBIŚCIE ROBISZ <333 SZKODA, ZE ROBISZ TYLKO DO 10 :/

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie imaginy bardzo mi się podobały i ten z Zaynem był chyba najlepszy
    mogła byś napisać kilka dla mnie z Harrym
    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super kocham twój blog i ciebie. Nie mogę doczekać się następnego. oraz tweetów mam nadzieję że będą. Gdybyś mogła i chciała to mogłabyś zrobić dedykacje dla mnie jeśli tak to dziękuję :*** Ada Styles <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanie dedyki składasz tylko swoim kolerzankom czy osobą czytającym jezeli cie o to poprosza tez? bo jesli tak to cię bardzo proszeeee o dedyk z Niallem <3 imaginy świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :)
      Dedykację robię wszystkim osobom, które o to poproszą. Moje koleżanki nie widzą o blogu, więc nie ma jak. Wszystkie osoby mogą dostać dedyk :)

      Usuń