poniedziałek, 9 grudnia 2013

#319 Krótkie imaginy

1) *Przyszłaś ze swoją rodziną, zobaczyć swojego chłopaka, Liama na koncercie. Liam macha do Twojej rodziny, a Tobie puszcza oczko, przez co się rumienisz.*



2) Redaktor: Ostatnio widzieliśmy cię z Zaynem w sklepie jubilerskim. Ty coś kupowałeś, a nie Zayn. Masz jakieś plany związane z [T.I]?



3) *Louis i chłopcy są na gali rozdania nagród. Nagle prowadzący zaczyna swój monolog.*
Prowadzący: Louis Tomlinson chodzi na randki z [T.I], jedną z najpiękniejszych dziewczyn na świecie. Nawet nie mam do tego, żadnego kawału!



4) *Pojechałaś na camping z Louisem i przyjaciółmi.*
Louis: Hej [T.I] *idzie w Twoją stronę.*, mamy cały namiot dla siebie prawda? *siada na krzesełku.*
Louis: Więc.. możemy się dzisiaj poprzytulać?
  


5) *Zayn poprosił cię o rękę i kiedy się zgodziłaś, od razu dzwoni do swojej rodziny i przyjaciół.*
Zayn: *do swojej mamy.* Mamo. Zrobiłem to! Poprosiłem [T.I] o rękę. Jesteś szczęśliwa, mamo? To łzy szczęścia? Wszystko w porządku mamo. Nie płacz.



6) Redaktor: Zayn, nie wiem czy słyszałeś, ale [T.I] jest wolna i szuka chłopaka! Jesteś zainteresowany? Wiemy, że kilka miesięcy temu, mówiłeś, że się w niej podkochujesz! *mówi.*
Zayn: Oh tak! Ona jest super dziewczyną. Będę próbował ją jakoś poderwać. *uśmiecha się.*



7) *Niall jest sfrustrowany, ponieważ idziesz na randkę z jakimś chłopakiem, a nie z nim.*
Niall: [T.I], czy ty na serio idziesz z tym chłopakiem? To jest palant. *mówi i patrzy na Ciebie.*



8) Harry: Do kogo piszesz, stary? *patrzy na niego.*
Niall: Do [T.I]. *wysyła smsa.*
Harry: Aww, to słodkie.. gołąbeczki. *śmieje się.*
Niall: Zamknij się!



9) Harry: [T.I], spójrz! Jestem słoniem. *Lekko pijany Harry, mówi do Ciebie z założoną głową słonia.*
Ty: Harry, pies. *śmiejesz się, gdy pies zaczyna atakować nos słonia.*
Harry: O Boże, pies. *śmieje się i odsuwa się od psa, ściągając głowę słonia.*
  


10) IMAGIN DLA PATRYCJI, BO BARDZO CHCIAŁA. 
TO TAKI NA POPRAWIENIE HUMORU SKARBIE :)
MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE CI SIĘ PODOBAŁ :)


Harry: Kochanie! Spójrz jak tańczę.. to jest o wiele lepsze! *Harry próbuję odciągnąć Twoją uwagę od telewizji i mu się udaję. Patrzysz na niego i widzisz jak podnosi ręce w górę, a potem kładzie je na biodrach i zaczyna kręcić biodrami.*
Ty: O mój.. *śmiejesz się.* To jest najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek widziałam.
  




_________________________________________________________________________________
mam grypę i do końca tygodnia w domu.. ja to mam szczęście haha

SMEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!! | via Tumblr

co u was misiaczki?
jak mija poniedziałek?

Untitled

spojrzałam na statystyki, kto odwiedza mój blog i muszę przyznać, że ładnie się prezentują:


Polska
8442
Rosja
59
Belgia
38
Stany Zjednoczone
36
Ukraina
34
Irlandia
32
Francja
25
Wielka Brytania
25
Niemcy
18
Grecja
6


szczerze, nie wiem czy sobie na to zasłużyłam naprawdę :o

Justin bieber

pamiętajcie, że możecie u mnie zamawiać imaginy :)

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały

życzę wam miłego poniedziałkowego wieczoru i śpijcie dobrze wieczorem tak jak Zayn i Liam na gifie xoxo

Zayn Malik, Liam Paynes | via Tumblr



:( | via Tumblr


9 komentarzy:

  1. Yeah! Pierwsza! W końcu :* Boskie, Boskie i jeszcze raz Boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Imginy są naprawdę świetne. 10 <3 Hazza !
    Czym sobie zasłużyłaś ? TYM ! WŁAŚNIE TYM ! Tym blogiem i tym,że wywołujesz uśmiech na twarzy directionerek . Uwielbiam Cię !
    Zdrówka życzę :)

    Proszę odwiedźcie mojego bloga : http://miloscchorobazakazna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie boskie boskie boskie boskie najlepsze z Harrym
    wracaj szybko do zdrowia
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?
    proszę o imaginy z Harrym dla mojej koleżanki Gabrysi
    pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. awww słodkie <3 Mogłabym prosi o imagin z Zaynem ? :)

    Trzymaj się cieplutko xxx.

    G6

    OdpowiedzUsuń
  5. o fuck , jakie świetne . *_______* Zayn jaki boskii . hjksjcdns. mogłabym prosic imagin z Haroldem ? jeżeli jest taka możliwośc , to poproszę i z góry dziękuje . szybko wracaj do zdrowia kochanie ! kocham . ; x
    ~ zuza . ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, dziękuję ♥ kocham ♥ Świetne

    Jesteś specjalistką od poprawiania humoru. ( A w ten sposób nazwałam jak na razie tylko Ciebie i chłopców z 1D )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;*
    Mam taką prośbę , zrobiłabyś dla mnie imaginy z gifami o Lou ? ;)
    Bardzo ładnie proszę ;D ;3
    Olaa <3

    OdpowiedzUsuń