czwartek, 19 grudnia 2013

#325 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ ZUZA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJ SIĘ, DLA HAZZY :)

*Harry jest podekscytowany, że może cię zobaczyć w Twojej pracy.*
Harry: Przepraszam, czy wiesz może, gdzie jest moja dziewczyna [T.I]? *pyta, jednego z pracowników.*
Pracownik: Tak, ona jest w drugim pokoju. *wskazuje i Harry idzie do niego z uśmiechem na twarzy.*



2) IMAGIN DLA ANG. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA HAZZY, ON TAK ŁADNIE PROSI :)

*Rozmawiasz z Harrym, siedząc przy ognisku.*
Harry: [T.I], mam nadzieję, że będziemy ze sobą razem na zawsze. Nie chcę cię stracić. *przejeżdża ręką po twarzy, powstrzymując się od płaczu.*
Ty: *patrzysz na niego.* Oczywiście Harry, nigdy nie pozwolę ci odejść.



3) *Zayn nagrywa wywiad do This Is Us.*
Redaktor: Zawsze mówisz, że [T.I] jest Twoją wymarzoną dziewczyną. Jeśli ona nie zobaczy tego filmu, a wiem, że ją lubisz, to myślisz, że masz z nią jakieś szansę? *pyta.*
Zayn: To jest prawdopodobnie szansa, jedna na milion.



4) *Zayn jest szczęśliwy, gdy widzi, że ty i jego rodzina, świetnie się dogadujecie.*



5) IMAGIN DLA RAGGAPL, BO TAK ŁADNIE PROSIŁA HIHI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA HORANKA :)

*Niall ma wątpliwości, czy go lubisz, ale on nie wie o tym, że ty go bardzo lubisz, więc po rozmowie z chłopakami przez telefon, idą mu wszystko powiedzieć.*
Liam: Nie musisz się niczym przejmować, [T.I] naprawdę cię bardzo lubi. *patrzy na niego.*
Louis: Tak, jesteś jej najlepszym przyjacielem.
Zayn: Powiedziała, że bardzo za Tobą tęskni. *uśmiecha się.*
Harry: Powinieneś zadzwonić do niej i porozmawiać z nią.
Niall: *patrzy na chłopaków.* C-co? N-naprawdę? [T.I] naprawdę mnie lubi? Nawet nie wiecie, jaki jestem szczęśliwy.



6) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MOŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE ZROBIŁAM BO KOCHAM TWOJE DŁUGIE KOMENTARZE, KTÓRE PISZESZ I MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE PRZESTANIESZ.
JAK DZISIAJ TWOJA REAKCJA? HAHA
MAM NADZIEJĘ, ŻE HORANEK POPRAWI CI HUMOREK I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA NIEGO :)

*Niall przeprowadza szybki wywiad o was na gali rozdania nagród. Niall cały czas patrzy na Ciebie, gdy mówi o Tobie.*
Redaktor: Czy Twoja dziewczyna, [T.I] jest tutaj? Co masz do powiedzenia? *pyta i patrzy na niego.*
Niall: *patrzy na Ciebie.* Chciałem jej bardzo podziękować za wspieranie mnie, chłopaków i wszystkiego co dla nas zrobiła i muszę przyznać, że dzisiaj wygląda gorąco.



7) IMAGIN DLA KASI P. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJ SIĘ DLA LIAMA I NIE MARTW SIĘ EGZAMINAMI. BĘDZIE DOBRZE SKARBIE :)

Liam: To jest [T.I] ulubiony ruch. *mówi i pokazuje.*
Louis: Teraz, to chcesz zaimponować swojej miłości. *patrzy na niego.*




8) I JESZCZE JEDEN IMAGIN DLA KASI P. MAM NADZIEJĘ, ŻE TEN RÓWNIEŻ CI SIĘ SPODOBA :)

*Liam wdaje się w kłótnie z chłopakiem, który cię dręczy już od jakiegoś czasu.*
Chłopak: Wiesz co, pieprz się! Wezmę [T.I] dla siebie.
Liam: Nie sądzę kolego! Jeśli ją tylko dotkniesz, będziesz tego żałować. I wiesz co, również się pieprz! *mówi, macha ręką i zażenowany chłopakiem, odchodzi.*



9) *Louis domyśla się, że po waszym zerwaniu, zaczęłaś chodzić na randki z kimś innym.*
Redaktor: Louis, Twoja była dziewczyna. [T.I], została zauważona na randce z kimś innym! *patrzy na niego.*
Louis: O-oh, naprawdę? *patrzy smutny.*
Redaktor: Naprawdę!
Louis: Jestem szczęśliwy, że znalazła prawdziwe szczęście..  *smutny, spuszcza głowę.*



10) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I LOUIS POPRAWI HUMOREK :)

Redaktor: Kto jest bałaganiarzem, Louis czy [T.I]? *patrzy na chłopaków.*
Louis: [T.I]!
Liam: Jestem [T.I] obrońcą, ty jesteś największym bałaganiarzem. Nie jesteś bałaganiarzem. Ty jesteś niechlujny. *uśmiecha się, lekko się śmiejąc.*
Louis: Aktualnie jestem bałaganiarzem. *patrzy na redaktora.*
  





_________________________________________________________________________________
od wczoraj mam złe dni... pokłóciłam się z tatą i wszystko inne się od nowa wali :<

Film Animated GIF - Giphy

jejku, teraz się zorientowałam, że jest czwartek.. no widzicie? ><

co porabiacie?
jak się czujecie?
jak po szkole?

 It's so cute

pamiętajcie, że możecie u mnie cały czas zamawiać imaginy, tylko po postami piszcie z kim :)

i zadawajcie mi pytania pod postami, proszę kochani :3

tylko musicie sprawdzać, czy odpowiedziałam :)

why?

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały! :)

pozdrawiam was cieplutko i wytrzymajcie jutrzejszy piątek! :)

Gif

Untitled | via Tumblr

23 komentarze:

  1. Kocham Twoje prace. Jestem pewna, że wkładasz w nie wiele wysiłku. Masz talent. Krótki imagin, niby błahostka, ale to wcale nie jest łatwe. Każdy z nich poprawia mi humor. Dziękuję i poproszę imagin z Harrym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! (znowu dostałam od brata tylko,że kanapką WHY ?!,pominę jednak to,że mleko mi się przypaliło bo zobaczyłam,że dodałaś nowe imaginy :D Dom wariatów hihi)
    Przede wszystkim bardzo dziękuję za imagin :) Mordka mi się cieszy jak nie wiem co. Strasznie mi się podoba, jest przepiękny ^_^ Dziękuję, za najcudowniejszy z najcudowniejszych cudów ♥ Jest przecudny! Bardzo Ci dziękuję :))
    W ogóle każdy jest moim zdaniem wspaniały na swój sposób :)) a z nich najbardziej podoba mi się ten mój ;3
    Nie przejmuj się (łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić), mi teraz też nie dobrze się wiedzie - problemy z rodzicami,jeszcze mój trener chyba dostał okresu (xD),ale jeszcze jutro i wolne,(pożyczam twoje słowa) ,,uśmiechnij się dla mnie i chłopców'' - ostatnio to stało się moim priorytetem dzięki Tobie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze raz dziękuję ^_^

    http://imaginy-o-one-direction-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaa. ! Dzięki wielkie za dedykację. Słodziutki Niall♥
    Przykro mi, że masz ciężkie dni i pokłóciłaś się z tatem, ale nie martw się. Jutro już piątek, ostatni dzień w szkole i nareszcie upragnione święta. HURAA! Pamiętaj, że o co by nie poszło z twoim tatem to on Cię baaardzo kocha. Ja również: ) Ja się nie mogę doczekać, aż zobaczę się z moim. Z niecierpliwością czekam na jutro, bo wracam do domu na święta i szczerze to nie mam jak się zapakować, ale to nic. :D
    Co do imaginów są świetne, jak zawsze. Po prostu bomba. :) Jeżeli mogę prosić to zrób dla mnie coś jeszcze raz. Zapraszam Cie do siebie. www.iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię dodawaj częściej te imaginy bo ja tesknie i mam nieudany dzien jak nic nie dodasz i jeżeli mozna to poprosze z Harrym dla Patrycji dzieki (kocham twoje imaginy)

      Usuń
  4. Hyhy i znowu świetne jak ty to robisz? Ty poprostu masz talent. Strasznie fajnego masz tego bloga. / Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE !!!! Padłam na podłoge i nadal leże !!!!! Jesteś świetna uwielbiam cię !!! Mogę prosić o jeden z Harrym ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne , takie woow ,że aż mi szczęka z wrażenia upadła <3
    Świetne <3
    Z nudów możesz napisać coś o Lou dla mn <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki poprawiłaś mi humor napiszesz kilka z Harrym dla mnie?
    G199

    OdpowiedzUsuń
  8. hej to znowu ja. wiem upierdliwa jestem xD. imaginy jak zawsze świetne! pytanko do cb to:od jak dawna interesujesz sie one direction i skad bierzesz pomysły na tak świetne imaginki, co jest twoją inspiracją? a jesli chodzi o imaginka to proszę, proszę, proszęęęęęęę z Liamem i Niallkiem jeśli możesz i chcesz oczywiście, czekam na odpowiedz pa :D ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie jestes upierdliwa skarbie haha c: Co do pytanka:

      One Direction zaczęłam interesować się dzieki koleżance (która lubiła 1D, teraz ich nie lubi ><). Powiedziała mi tytuł ich pierwszej piosenki, czyli WMYB i w domu ją sobie puscilam i zakochalam się od samego początku. Czyli jak wiadomo jestem od początku z chłopakami, mozna tak powiedzieć :)

      Skąd biorę pomysły na imaginy, hmm.. cóż mogę powiedzieć. Sama się zastanawiam skąd je biorę. W nocy gdy śpię dużo mam snów z chłopakami i rano gdy patrzę na gify, to od razu rodzi mi się pomysł na imagina. Ciężko jest mi uwierzyć, że mam taką wielką wene.

      Co jest moja inspiracją? Nie wiem o co dokładnie ci chodzi. Chodzi ci o gwiazdę jakąś czy o coś innego? Jakbyś mogła kotku, to napisz dokładnie i ja odpisze.

      Pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
    3. dzięki za odpowiedz, a jeśli chodzi o to moje pytanie co cie inspiruje to miałam namyśli a wiesz sama nie wiem o czym myslalam.zmienie troszke pytanie: moze masz jakas inna ulubioną gwiazde niz 1D ? pozdro dla cb crazy mofo :P

      Usuń
    4. tak mam dużo ulubionych gwiazd oprócz 1D.
      od samego Michaela Jacksona aż po 1D :)
      wejdź w zakłątke "100 faktów o mnie" i tam będziesz miała wypisane do jakich fandomów jeszcze należę :)

      Usuń
    5. dzięki bardzo

      crazy mofo

      Usuń
  9. Wooooow Dzieeeki za te 2 imaginy z Liameem :) Są cudne. :) Cały czas nie przestaje się uśmiechać jeeejuu . To jest takie ncjndcnsjdkcskfhv no co poradze jestem twoją fanką :) Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za dedyk :*
    i oczywiście rogal na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki za dedyk :*
    i oczywiście rogal na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne
    <3 Mam pytanko, skąd bierzesz pomysły na nie? Oglądasz gify i przychodzą ci pomysły czy jak? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wlaśnie odpowiedzialas sobie na pytanie. Szukam gifow i jak znajdę odpowiedni, to pisze do niego na kartce imagin. W nocy też mam dużo snów z chłopakami i z tych snów również robię imaginy z odpowiednimi gifami :)

      Usuń