piątek, 27 grudnia 2013

#328 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA MICHALINY Z TWITTERA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA LIASIA :)

*Zaprosiłaś Liama na jeden ze swoich koncertów. Stojąc za kulisami, przeprowadza wywiad z jednym z redaktorów.*
Redaktor: Jesteś dumny ze swojej dziewczyny?
Liam: Oczywiście. [T.I] zaszła już bardzo daleko w swojej karierze. Jak u każdego piosenkarza, początki były trudne, ale [T.I] się nie poddała i wybiła się. *odwraca się i patrzy na Twoich fanów, zebranych na koncercie.* [T.I] nie jest sama, ma wspaniałych fanów, którzy ją cały czas wspierają i inne gwiazdy, którzy ją uwielbiają.
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr


2) *Pokłóciłaś się z Liamem przed koncertem. Podczas śpiewania "Moments", widzisz, że oczy Liama chcą wylać z siebie łzy. Wiesz, że Liam jest emocjonalny, ale nie wiedziałaś, że aż tak bardzo.*
:'( liam   sad


3) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY SIĘ PODPISUJĘ KLAUDIA ORAZ DLA WERONIKI SZYNEŁKI. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI :)

*Zerwałaś z Zaynem kilka miesięcy temu. Pewnego dnia przez przypadek spotykacie się w sklepie, ale tym razem jesteś ze swoim nowym chłopakiem. Zayn patrzy na was z daleka i myśli..*
Myśli Zayna: "Dlaczego tak piękna dziewczyna jak [T.I], zostawiła mnie dla tego czegoś?"
"What the.." :P


4) IMAGIN DLA JULI SKÓRZWESKIEJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIĘTY ZAYN PROSI O UŚMIECH! :)

 *Spędzasz czas z Zaynem przed koncertem. Jeździcie sobie na deskorolkach po pomieszczeniu i pilnuje was ochroniarz. Nagle wywracasz się i upadasz na tyłek, Zayn to zauważa i szybko jedzie do Ciebie.*
Zayn: *na żarty odpycha ochroniarza* Zejdź mi z drogi! Moja dziewczyna mnie potrzebuje!
This Is Us | Zayn Malik


5) IMAGIN DLA PATUU HORAN. WIEM, ŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE TAK NA POPRAWĘ HUMORU :)
PS
UWAŻAJ NA BRATA
PPS
UŚMIECHNIJ SIĘ DLA ROZTAŃCZONEGO NIALLERA :)

*Jesteś z chłopcami w amerykańskim X Factor w którym mają dzisiaj gościnnie wystąpić. Nagle Twój chłopak, Niall wchodzi na scenę i zaczyna tańczyć.*
Niall: [T.I], dołącz do mnie. *uśmiecha się.*
Ty: Ale.. ja nie umiem tańczyć.
Niall: To nic trudnego, chodź nauczę cię. *mruga do Ciebie.*
This Is Us | One Direction | Back To X Factor | Niall Horan


6) IMAGIN DLA ANONIMKÓW, KTÓRZY PODPISUJĄ SIĘ OLCIA I ZUZA ORAZ DLA DOROTY Z TWITTERA. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I HORANEK POPRAWI HUMOREK :)

*Pieczesz ciasto w kuchni, gdy nagle słyszysz jakieś dźwięki dochodzące z garażu. Idziesz tam i gdy otwierasz drzwi, widzisz Nialla grającego na perkusji.*
Ty: Niall, co ty robisz? *patrzysz na niego.*
Niall: Zawsze mówiłaś, że podobają ci się chłopcy, którzy grają na perkusji, więc pożyczyłem perkusję od Johna i uczę się grać. *kręcisz głową z uśmiechem na twarzy i wracasz do kuchni.*
This Is Us | Niall Horan


7) *Siedzisz z Louisem na Skype i pijesz pepsi. Nagle przez przypadek wylewasz na swoją koszulkę picie i musisz się przebrać. Stoisz przed szafą w spodniach i staniku i szukasz koszulki. Kamerka akurat jest nastawiona na Ciebie i Louis to wszystko widzi i nie może się Ciebie oprzeć.*
Untitled


8) IMAGIN DLA PATRYCJI ŚMIEJI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I LOUIS, NASZ 22 LATEK Z UMYSŁEM 5 LATKA, POPRAWI HUMOR :)

*Siedzisz sama w domu, bo Louis z chłopakami pojechał na wywiad. Nagle ktoś do Ciebie dzwoni, ale nie wiesz kto to, bo wyświetla ci się tylko sam numer.*
Ty: Halo, kto mówi?
Louis: Pokaż cycki maleńka! *krzyczy do telefonu.*
Ty: Cześć Louis.. *śmiejesz się.*
Untitled | via Tumblr


9) *Jesteś sławną piosenkarką. Właśnie nakręcasz świąteczną reklamę dla swoich fanów. Twój chłopak, Harry jest na planie kręcenia reklamy. Nagle chłopak zakłada świąteczną czapkę, bierze megafon i udaję Twojego reżysera.*
Harry: [T.I] skup się, bo nie będziemy więcej razy powtarzać. Akcja! *mówi przez megafon, a ty próbujesz opanować śmiech.*
(1) harry styles gif | Tumblr


10) *Redaktor opowiada śmieszną historię związaną z Tobą, gdy ma wywiad z chłopakami. Harry i reszta zaczynają się śmiać, bo nigdy nie słyszeli tej historii od Ciebie.*
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr





_________________________________________________________________________________
na wstępie chce od razu przeprosić. wiem, że długo nie dodawałam, ale brat 3 dni siedział na kąpie, nie chciał mnie wpuścić i do tego jeszcze święta.. przepraszam, ale nie czepiajcie się mnie, bo, żeby wymyślić odpowiednie imaginy, napisać je na kartce i znaleźć odpowiednie gify, jest trochę trudno, więc...

*

jak spędziliście święta?
jak mija wam piątek?

dużo się zjadło przez święta?

bo ja oczywiście przez święta przytyłam haha 

Pat.

od razu przyznaje, że faktycznie imaginy wyszły mi do kitu!! 

mam nadzieję, że chociaż wam się podobały, ale piszcie prawdę! 

pamiętajcie, że możecie u mnie zamawiać imaginy :)

pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku xoxo

One Direction

14 komentarzy:

  1. dziękuje , dziękuje za imaginy z moim Niallerem . ;) jesteś wspaniała . ;) to jak piszesz ... to jest niesamowite . to wszystkie imaginy nie są puste . to wszystko ma sens. widac , że wkładasz w to dużo serducha . ja na gwiazdkę dostałam płytę MM . *______* jej ! kocham moich rodziców . ;) haha . ;) czekam niecierpliwie na kolejne zajekurwabiste imaginy . [ przepraszam za słownictwo , ale to jest tak piękne , że nie mogę się opanowac ] ;) czy mogłabym bardzo ładnie prosic o imagina z Harrym . taki mały gest z twojej strony , a daje taki duży uśmiech na mojej twarzy . jejku .. kocham cię . ; xx jak spędziłaś święta ? pochwal się do dostałaś pod choinkę moja droga . ;) czekam , czekam na kolejne . sorry , że się powtarzam . ;) pozdrawiam gorąco . ;) kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
  2. a zapomniałabym , wszystkie imaginy są B-O-S-K-I-E . dlaczego Bóg nie obdarzył mnie takim talentem jaki ty masz . doceniam twoje starania i ile wkładasz emocji do tego , żeby wszystkie twoje imaginy poprwaiły nam humor . już nie będę pisała , bo się znów rozpisze . ;) haha , głupia ja . ;) pozdrawiam gorącą i wysyłam buziaki . kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiły * gorąco * tak się rozpędziłam , że nie patrzyłam na ortografię . ;) haha . ;) przepraszam . ;)

      Usuń
  3. Poprawiłaś mi humor ! <3
    Kocham i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brat to już nie problem bo zaczął chodzić z dziewczyną z sąsiedstwa i teraz ciągle go nie ma w domu, bo to z nią gdzieś i dzie, to na trening.
    Ale do rzeczy xD
    O mamuniu, 10 pięknych imaginów ! *.* Pamiętam jak weszłam tu pierwszy raz, pierwsza myśl : ,,Jezu ile tego jest, no to jest co czytać''. I choć nie wiedziałam nawet co to blogger, wchodziłam tu dość często.Od ponad pół roku śledzę Twoje poczynania i muszę z ręką na sercu stwierdzić, że Twoje imaginy są coraz to lepsze i prowadzisz- według mnie- najlepszy blog tworzący krótkie imaginy w Polskim, internecie,nie chcę podlizywać, tylko wyrazić szczera opinię :)
    Teraz zamiast szykować się na jutrzejsze zawody to przeglądam stare i nowe imaginy xD
    Imaginy są cudowne i świetnie się je czyta. Widać, że poświęciłaś sporo pracy by je przygotować. Ciężko jest wybrać ulubione, ale muszę powiedzieć, że zakochałam się w 8. Ach ten Louis <3 .Nie mogę uwierzyć, ze on ma już 22 lata OO.
    Wszystkie imaginy są cudne, dzisiejsze były naprawdę świetne. Wiem, mówię to co każdy, ale taka prawda. ;)
    Tak sobie pomyślałam, że możliwe iż nie chcesz robić dla mnie imaginów tylko najpierw chciałaś by było mi miło, a teraz nie chcesz mi zrobić przykrości, nie wiem czy to prawda,ale nie chcę zajmować ci miejsca. Ale oczywiście jeśli od czasu do czasu zrobisz dla mnie jakiś imagin, nie pogardzę ;D Haha.
    Teraz czas na spóźnione życzenia :
    Życzę, abym mogła komentować posty na tym blogu jeszcze długie, długie lata... ba! Nawet do końca internetu, ot co (do końca świata i jeszcze dalej xD. Musiałam ;) )! I Żeby dalej panowała tu tak przyjemna i ciepła atmosfera oraz by było miliony wejść i jeszcze więcej komentarzy. 100 lat , sukcesów!
    Przepraszam, że tak zanudzam, ale już idę bo mam już zimną wodę w wannie xD
    Ps. Pytanko : Czy twoi rodzice wiedzą,że prowadzisz bloga ? Czy masz jakieś hobby np. sport itp. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wmawiaj sobie skarbie, że nie chcę ci zrobić imaginu.. Zawsze każdemu zrobię imagin i miejsca żadnego mi nie zajmie :)

      Narazie moi rodzice nie wiedzą o tym, ale kiedy prowadziłam swojego pierwszego, powiedziałam o tym mamie i muszę przyznać, że wtedy trochę się bała xd

      Tak mam hobby i to wiele..
      Na pewno włącza się do nich pisanie imaginow, sport to piłka nożna, ale najbardziej wszystkie sporty, czytanie książek, rysowanie, słuchanie muzyki itd. :)

      Pozdrów brata, zycz mu szczęścia z dziewczyna, a Tobie życzę powodzenia na zawodach i na serio nie wmawiaj sobie, że nie mam ochoty zrobić ci imagina. Każde zamówienie pisze na kartce i wymyślam.

      Pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
    2. Dziękuje, że nie robisz dla mnie imaginów z przymusu, wtedy bym się źle czuła. :)
      Mój brat też cię też pozdrawia i (spóźnione, jak to w naszej rodzinie bywa) życzy wesołych świąt.
      Trzymaj się ;3

      Usuń
  5. boskie
    mogła byś napisać kilka dla mnie z Harrym i Zaynem ?
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?
    pozdrawiam
    G199

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie !!! Zresztą jak zawsze :*/Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziekuje za dedykacje. Świetne imaginy :). Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń