poniedziałek, 30 grudnia 2013

#14 Tweety

1) Tweet Nialla: Za 2 dni urodziny mojego i @[Twój username] synka! Tata i mama cię bardzo kochają #WszystkiegoNajlepszego[Imię dziecka]Horan



2) Tweet Nialla: @[Twój username] i ja przekonaliśmy naszych ojców, żebyśmy poszli na rollercoaster. Nie mogę przestać się śmiać z tego, jak się trzymają



3) Tweet Zayna: Wziąłem @[Twój username] na przejażdżkę konną po Bradford! Romantycznie :)



4) Tweet Zayna: @[Twój username] ustawiła stół do rodzinnego obiadu. Nie mogę się doczekać, aby powiedzieć im wielką nowinę! :)



5) Tweet Robina (tata Harry'ego): @Harry_Styles i [T.I] poszli na zakupy z @MrsAnneTwist, a teraz jest czas na drzemkę naszej księżniczki :)



6) Tweet Anne (mama Harry'ego): @Harry_Styles, @[Twój username] i moje maleństwo są tutaj! To są jego pierwsze święta i cieszę się, że mogę je spędzić razem z nimi!



7) Tweet Louisa: @[Twój username] i ja będziemy dzisiaj robić zdjęcia zaręczynowe i miejsce sesji jest niesamowite!



8) Twój tweet: @Louis_Tomlinson czyta bajkę chłopcom przed wyjściem na scenę! Kocham, gdy u niego na pierwszym miejscu jest rodzina xx
Tweet Louisa: @[Twój tweet] bez mojej rodziny, nie byłoby mnie tu gdzie jestem dziś. Teraz jak wrócę, to mama i tata zajmą się sobą ;)



9) Tweet Liama: [T.I] chcę położyć się na moich kolanach, żeby obejrzeć film, ale nie może przez naszego kota. Kiedy ten kot będzie miał zamiar stąd iść?!



10) Tweet Liama: Spędzamy moją i @[Twój username] rocznicę razem! Kocham cię skarbie i dziękuję hotelowi za czekoladę :)



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, musiałam być w końcu pierwsza xD
      Cuuda i jeszcze zdjęcia tych dzieci. Po prostu nie wiem...doskonałe,PER-FECT,nieziemskie,genialne. Kocham tu wchodzić i patrzeć na twoje dzieła. To jest dla mnie jak odskocznia od rzeczywistości. ;)
      Weny ♥

      Usuń
  2. Jakie wspaniałe zdjęcia w 1 po prostu kocham cb i twojego bloga życzę Ci udanego sylwestra i szczesliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne !!! Dołączam sie do życzeń od Directioner <3 - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne twitty :) Tobie jak i również wszystkim directioners tutaj życzę ekstra zabawy jutro i żeby ci nasi chłopcy w końcu przyjechali do Polski :* Czytałam że ostatnio mało osób prosi o dedykację do imaginów więc oto jestem i ja z prośbą o mega romantycznego imagina z Harrym / Saphaire

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne...kocham <333\Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie
    napisz kilka dla mnie z Harrym i Niallem
    pozdrawiam
    i wesołego sylwestra
    G199

    OdpowiedzUsuń