piątek, 13 grudnia 2013

#322 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA MARTYNKI HORAN. PROSZĘ SKARBIE, MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI :)

*Niall wysłał do Ciebie filmik z trasy.*
Niall: Hej [T.I]! Wysłałem ci ten krótki filmik, żeby życzyć ci, powodzenia na zakończeniu szkoły. Spotkamy się już niedługo. Kocham cię i tęsknie za Tobą!



2) IMAGIN DLA ŁUCJI. PROSZĘ SKARBIE I MAM NADZIEJĘ, ŻE HUMOREK CI JAKOŚ POPRAWI :)

*Rozmawiasz z chłopcami z 5SOS i z Niallem. I co chwilę Calum i Michael, mówią do Ciebie drażniące komentarze, przez co Niall nie może wytrzymać ze śmiechu.*
  


3) IMAGIN DLA OLI WDOWIAK. PROSZĘ KOCHANIE I MAM NADZIEJĘ, ŻE UŚMIECHNIĘTY LOUIS, POPRAWI CI HUMOREK :)

Redaktor: Ty i [T.I] bardzo dużo się drażnicie na twitterze. Chłopaki, czy uważacie, że oni nie są najsłodszą parą na świecie? *pyta, a Louis zaczyna się śmiać.*





4) IMAGIN DLA ANONIMKA I KASI MATUSIAK. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN WAM SIĘ SPODOBA I JAKOŚ HUMOREK WAM DOPISZE :)

*Louis odbiera waszą córkę ze szkoły.*





5) Redaktor: Liam, ty i [T.I] jesteście nominowani do najsłodszej brytyjskiej pary... *mówi, a Liam..*



6) Redaktor: Czy czujesz, że czasami [T.I] jest w niebezpieczeństwie, gdy pojawiacie się publicznie?
Liam: Nie. Jestem dumny, się z nią pokazywać, a ja jestem na tyle silny, żeby ją bronić, jak coś wymknie się spod kontroli. *mówi.*
Zayn: Wow Liam! Jesteś dość silny! *dotyka jego mięśni.*
Liam: Dzięki bracie.
  
  


7) Tricia (mama Zayna): Ty i [T.I] wróćcie bezpiecznie do Londynu. Kocham cię skarbie, dbaj o [T.I], dobrze? *całuje go w policzek i przytula*
Zayn: *przytula ją* Dobrze mamo, zobaczymy się w Święta! Kocham cię.



8) *Dałaś Zaynowi na święta nowy aparat i cały czas się z nim wygłupia.*
Zayn: Kochanie! Stój tak. *robi zdjęcie* Perfekcyjnie. Widzisz? *podaje ci zdjęcie*
  
  


9) *Jesteś z Harrym na zewnątrz w ruchliwy poranek. Idziesz przed Harrym, gdy nagle zostajesz otoczona przez fanów. Kładzie swoją rękę nad Twoim ramieniem i bezpiecznie przysuwa cię bliżej siebie. Patrzysz w górę i czujesz smutek, gdy zauważasz jak próbuję zachować spokój i zrobić wam drogę przejścia, martwisz się o jego piękne cechy. Harry spogląda w dół i na chwilę patrzy w Twoje oczy.*
Ty: Jest wszystko w porządku. *mówisz po cichu i lekko się uśmiechasz.*




 


10) *Siedzisz z Harrym przy ognisku o cichej i spokojnej godzinie, nagle zauważasz, że staję się nieśmiały.*
Harry: [T.I]. *uśmiecha się, i drapie się palcem po czole.*
Harry: Chodź tu, chodź się przytulać. *klepie swoje nogi i siadasz mu na kolanach, on owija ręce wokół Ciebie i kładziesz swoją twarz na jego ramieniu.*
Harry: Czy mówiłem już, że cię kocham? *szepcze.* I jestem szczęśliwy, że jestem tu tylko ty i ja.
  



_________________________________________________________________________________
humorek mi dzisiaj jakoś dopisuję, nie wiem czemu haha

Untitled

jak spędzacie piątek?
co robicie? :)

Niall♡

pamiętajcie, że możecie u mnie zamawiać imaginy, nie ważne na jaką okazję..

czy na poprawienie humoru, urodziny, imieniny itd.

zawsze chętnie napisze! :)

Tumblr

pozdrawiam was i miłego leniuchowania w weekend xoxo

Grrr  | via Tumblr

21 komentarzy:

  1. Ha, pierwsza XD
    Imaginy świetne jak zwykle zresztą <3
    Skąd ty bierzesz pomysły to ja nie wiem o.O
    Serdecznie pozdrawiam :*
    PS. Mogę poprosić z Zayn'em? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! Wszystkie są genialne, ale najkochańsze to 9 i 2 jejku <333333
    Czy ja też mogłabym prosic? Z Niall'em jeśli mogę : * // Sandra's Potejto

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepsze 9,10
    mogłabyś napisać kilka dla mnie
    miłego weekendu życzę
    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę. :) Z HORANEM♥
    Świetne gify.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha suuuuuuuper^^ Uwielbiam Twoje imagify <3

    Mogę też poprosić dedykację? Z Harrym? xd
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże, nawet nie wiesz jak kocham Twoje imaginy *.* Są po prostu boskie :D Mówiłam już że cię uwielbiam ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejku przec cały tydzień nie mam humoru, mogłabys napisac dla mnie 2 zrobic 2 imagify z Liamem, on zawsze poprawia mi humor. Dla Kasi P. Kooocham cie <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę poprosic z Harrym dla Patrycji z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie <3
    Tylko tyle umiem powiedzieć kochana , bo ty już dobrze wiesz , że są świetne <3
    Czekam na kolejne ;)
    I dla mn też możesz coś z Lou napisać ;***
    Dziękuje wielkie dzięki <3
    Pozdrawiam i życzę leniucha ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne ;)
    Aww dziękuje
    Łucja xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze niesamowite :) Nie wyobrażam sobie dnia, bez twoich imaginów. Czekam na więcej :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje imagify...Są wspaniale
    a i dzieki, za ten dla mnie <3 Jest przeslodki ;3
    ~Martynka Horan

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG!! Dziekuje ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imaginy jak zawsze super *.* Dla mnie na humorek bym prosiła z Lou <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie piszesz czekam na następne. I dodaj tweety proszę :)

    OdpowiedzUsuń