piątek, 20 grudnia 2013

#326 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA PATRYCJI, JULII CZERNIKOWSKIEJ I EVIL, KTÓRA MIAŁA 19 GRUDNIA URODZINY (WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! C:). MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJCIE SIĘ DLA HARRY'EGO, KTÓRY WYGLĄDA JAK PIRAT HAHA :)

*Chłopcy występują w brytyjskim X Factor. Po skończonym śpiewaniu, chłopcy przeprowadzają szybki wywiad, w którym Harry mówi o waszym związku.*
Prowadzący: Jesteś podekscytowany, że chodzisz na randki z [T.I]? *patrzy na niego.*
Harry: Tak. Każdy jest, nieprawdaż? *odpowiada, z uśmiechem na twarzy.*
  


2) IMAGIN DLA G199 I ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ PATRYCJA. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ TAKI KRÓTKI SPODOBA I UŚMIECHNIJCIE SIĘ DLA HARRY'EGO, KTÓRY UŚMIECHA SIĘ DO WAS I PROSI O UŚMIECH :)

 *Jesteś razem z Harrym w Szwecji i pomagasz mu w pisaniu piosenki "Happily".*



3) IMAGIN DLA ANI WARGALI I RAGGAPL. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I ROZBAWIONY NIALLER SPOWODUJĘ, ŻE SIĘ UŚMIECHNIECIE :)

*Jeden z fanów, spotyka Nialla na ulicy.*
Fan: Niall, to są garnitury na Twój ślub z [T.I]?? *patrzy na Nialla, który zaczyna się śmiać.*
Niall: Hahaha, nie na razie nie szykujemy się na ślub.



4) IMAGIN DLA PATUU HORAN. WIEM, ŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE TAK SPECJALNIE DLA CIEBIE NAPISAŁAM. 
UŚMIECHNIJ SIĘ :)
PS
UWAŻAJ NA BRATA HAHA :)

*Niall mówi o waszym związku w wywiadzie, kiedy on jest w trasie, a ty w domu.*
Niall: Jest to trudne, ponieważ jesteśmy daleko od siebie. *mówi i patrzy na Harry'ego.*
Harry: Zdjęcie jednak w tym pomaga. [T.I] dostała od Nialla jego ogromne zdjęcie. *pokazuje mniej więcej jakie jest duże.*
Redaktor: Czy ona lubi to zdjęcie?
Niall: Nienawidzi tego. Mówi, że ją to przeraża. *zaczyna się śmiać z Harrym.*
     


5) IMAGIN DLA OLI WDOWIAK. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA ZAKŁOPOTANEGO LOUISA HAHA :)

*Ty i Twoja rodzina bardzo dobrze dogadujecie się z Louisem i jego rodziną. Kiedy wasze rodziny spotykają się u Ciebie w domu, mama Louisa mówi coś, co cię zaskoczyło.*
Johannah (mama Louisa): To jest dziewczyna Louisa, [T.I]! *uśmiecha się.*
*Kiedy usłyszałaś to co ona powiedziała, ty i Louis popatrzyliście na siebie zdziwieni, ale podsunęłaś Louisowi pomysł, żebyście grali parę.*



6) Redaktor: Louis. Wszyscy wiemy, że Twoja dziewczyna [T.I], jest cenną zdobyczą. Spośród chłopaków z zespoły, który nie mógłby iść z nią na randkę? Musisz odpowiedzieć. *patrzy na niego.*
Louis: Niall. *wskazuje na niego.*



7) IMAGIN DLA ANI WARGALI.
MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIJ SIĘ DLA LIAMA, BO WIESZ, ŻE ON LUBI SIĘ DRAŻNIĆ :)

*Jesteś na sesji zdjęciowej z chłopakami. Nagle Liam zaczyna się nudzić, więc zaczyna cię drażnić.*
  


8) *Liam sprząta waszą kuchnie, po wczorajszej imprezie.*
  


9) *Zayn macha do Ciebie i uśmiecha się, gdy obaj spotykacie się po raz pierwszy.*



10) *Twój chłopak Zayn jest w trasie, podczas, gdy ty siedzisz sama w domu. Kiedy on jest w trasie, ty dostajesz na twitterze masę hejtów. Zaczęłaś czuć się niepewnie. Gdy sprawdziłaś telefon, zobaczyłaś, że Zayn wysłał ci filmik, w którym trzyma kartkę z napisem "Dla mnie, jesteś perfekcyjna".*






_________________________________________________________________________________
to już dzisiaj kochani, zaczęło się... WOLNE! *O*

gif christmas | Tumblr

jak dzisiaj w szkole?
co robicie? :)

Untitled

bo ja siedzę i zapisuję na kartce imaginy na kolejny dzień.. muszę przyznać, że jakoś idzie haha xx

zamawiacie imaginy, ale prawie co chwile są tylko z Harrym, czemu nie ma nikogo innego? 

Zayn jest taki samotny haha

mam nadzieję, że imaginy się podobały :)

mam również nadzieję, że święta jak i sylwestra spędzicie miło i w rodzinnej atmosferze! :)

Untitled

pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku xx

zayn malik | via Tumblr

18 komentarzy:

  1. Jej piękne :) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, dziękuję i czekam z niecierpliwością na kolejne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ! Dzisiaj się nie wydarłam , cudy się jednak zdarzają ! *o* Hehs mój brat mówi :,,przez to całe Łan Dajrekszyn wariujesz, idę na melanż'' zostawia mnie samą w domu :D Odtańczmy taniec radości!
    Kilka chwil później: Jejku, wiesz, że Cię kocham, prawda? Nie dość, że cudowny dla mnie to jeszcze inne są zajebiaszcze,że aż szamborańskie (tego słowa nie znajdziesz w słowniku , wymyślam neologizmy xD)! Jeeej, dziś dzień dobroci dla mnie!
    A co do innych imaginów.... C-U-D-O! :) Wykonałaś kawał dobrej roboty xDImaginy są po prostu jskabhdjbdlj. OMG nie wiem jak je opisać. I wiesz co?....Uwielbiam jak piszesz... Uwielbiam? JA KOCHAM! Przecudowne imaginy! Z resztą to już norma,ilekroć tutaj zaglądam jestem pod ogromnym wrażeniem.Jak zwykle do mojego serducha trafił ten mój ;3Cudowne imaginy! Eh, ja cały czas się powtarzam
    Naprawdę poprawiłaś mi humor,który był zwalony moją rozwaloną kostką i włosami śmierdzącymi kiełbasom (długa historia xD)
    Imaginy są po prostu świetne! Co mogę jeszcze napisać? Brak mi słów, masz wielki talent i zawsze będę to mówić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i jeszcze jedno , czy mogła byś zrobić dla mnie z Zaynem,przygarnę go haha :D ♥

      Usuń
  4. Jak zawsze genialne. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekam na więcej :* / Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. bo Harry to ideał, po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro zayn jest taki samotny, to ja bardzo mocno poproszę :) Kocham go więc bede szczęśliwa :) Świetne imaginy, czekam na nn ! Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ci bardzo! byly super, usmiecham sie od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju , dziewczyno skąd ty bierzesz pomysły na takie cuda ? co dzień dziękuje Bogu , że jest ktoś taki jak ty i potrafi poprawic dzień . dziękuje Ci bardzo za poprzedniego imagina , jesteś niesamowita . *.* imaginy są jhkgdhjncouijdk *______* mogłabym prosic o imagina ze Stylesem ? od razu ci już dziękuje . czekam na kolejne . trzymaj się. kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuję za kapitana Styles reszta jest też swietna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie mogłabyś napisać kilka imaginów dla mnie z Louisem i Zaynem
    pozdrawiam sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarąbisteee <333 Kocham twoje imaginy i z niecierpliwością czekam na następne <33
    Dziękuję za Louisa i tak uśmiechnęłam się do niego ;))
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Jakbyś się nudziła możesz dla mnie napisać coś o Lou ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham tw imaginyy <333 ! zrób tweety teraz bo dawni nie było plisskaa <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Te imaginy są niesamowite *__* znalazłam tego bloga nie dawno i zaczęłam czytać wszystkie od początku i wlaśnie sie załamałam, bo się skończyły :( czekam na kolejne, które poprawią mi humor ;p <3

    OdpowiedzUsuń