poniedziałek, 30 grudnia 2013

#331 Krótkie imaginy

1) *Jesteś c z córka na koncercie chłopaków. Twój mąż, Niall załatwił wam specjalne miejsca na widowni. Podczas koncertu, Niall was zauważa i jak to wspaniały tatuś, próbuję rozśmieszyć waszą córeczkę.*



2) *Spędzasz czas z chłopakami. Nudziło ci się, więc postanowiłaś z Niallem, że zrobicie dowcip Harry'emu. Kiedy spał, nałożyliście mu łysą perukę, a w ręku trzymałaś perukę podobną do włosów Harry'ego. Po godzinie z drugiego pokoju usłyszeliście, krzyk Harry'ego.*
Harry: *wbiega do pokoju* Co się stało z moimi włosami?!
Ty: Wyłysiałeś.. *śmiejesz się.*
Harry: To nie jest śmieszne! Co się stało z moimi lokami?! *krzyczy i gdy pokazałaś mu sztuczną perukę, chłopak uwierzył, że to jego włosy i zaczął krzyczeć na cały dom, przez co ty, Niall i chłopacy nie mogliście powstrzymać się od śmiechu.*



3) *Przyprowadziłaś do domu chłopaka, z którym od dawna chodzisz na randki. Gdy Liam go zauważa, jego mina mówi wszystko. Liam pamięta, jak kiedyś on sam zaprosił cię na randkę, ale odmówiłaś, a teraz nie może uwierzyć, że chodzisz na randki z tym kimś.*



4) Redaktor: Liam, już od bardzo dawna chodzisz z [T.I]. Czy znalazł się ktoś, kto chciał ją poderwać?
Liam: Fakt, że [T.I] to najpiękniejsza dziewczyna na ziemi, więc kilku chłopaków się znalazło, ale szybko sobie odpuścili. Jednym z tych chłopaków, był nasz Harry.. od samego początku, jak ją tylko zobaczył, nie mógł się jej oprzeć, ale też w końcu dał sobie spokój. Może w końcu zrozumiał, że [T.I] jest tylko moja. *patrzy na niego i porusza brwiami.*



5) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ G6 Z OKAZJI WCZORAJSZYCH/DZISIEJSZYCH URODZIN (?). WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN I PRZEPRASZAM, ŻE TAKI SMUTNY. TAK JAKOŚ WYSZŁO :)

*Rozmawiasz z Zaynem o plotce, o której wszyscy mówią.*
Ty: Zayn, proszę cię, powiedz mi czy to prawda? Czy na serio tak jest jak piszą gazety i mówią ludzie? *patrzysz na niego.*
Zayn: *patrzy ze smutkiem w dół.*
Ty: Zayn..
Zayn: Tak, to prawda.. ja przepraszam. *mówi. Nie możesz uwierzyć, że plotka o tym, że Zayn cię zdradził jest prawdziwa. Idziesz do waszej sypialni ze łzami w oczach.*



6) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I NIEGRZECZNY ZAYN POPRAWI CI HUMOR :)

*Jesteś z chłopakami na stadionie na który przyszli sobie pograć. Stoisz z nimi na murawie, gdy nagle zaczynają zakładać swoje koszulki ze swoimi imionami. Całą swoją uwagę poświęcasz na klacie Zayna. Gdy chłopak przyłapuję cię na tym, że na niego patrzysz, ty szybko odwracasz wzrok i rumienisz się. Gdy chłopcy idą wgłąb boiska, Zayn podchodzi do Ciebie od tyłu, owija ramiona wokół Ciebie i szepcze do ucha.*
Zayn: Widziałem, że się na mnie patrzyłaś, skarbie... Jeżeli chciałabyś więcej, mogę to dla Ciebie zrobić dziś wieczorem. *mówi i całuję cię w szyję.*



7) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ ZUZA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I ZATAŃCZYSZ Z HARRYM? :)

Harry: Kochanie chodź, zatańcz ze mną! *mówi, gdy rozchyla swoje ramiona.*
Ty: Harry, jestem zajęta. *podnosisz wzrok z nad laptopa i patrzysz na niego jak potrząsa ramionami z dziwacznym uśmiechem na twarzy.*
Harry: Nie możesz być zajęta później? *wydyma wargi. Nie możesz powstrzymać się od uśmiechu, przez jego szczenięce oczy i przekonywający uśmiech.*
Ty: Dobra. *zamykasz laptopa i odkładasz go na bok.*
Harry: Chodź tu. *mówi, uśmiechając się i chwyta cię w swoje ramiona.*



8) Ty: Chcesz, żebym ci z tym pomogła? *pytasz go, widząc, że niesie wszystkie torby, w jednej ręce.*
Harry: Nie, poradzę sobie. *wymusza uśmiech.*
Ty: Hej, wszystko dobrze? *patrzysz na jego oczy, które wydają się senne.*
Harry: Tak, wszystko dobrze, tylko po prostu- *wzdycha i kręci głową.* denerwuje mnie to, że inni nie mogą zostawić nas w spokoju, gdy chcemy zrobić normalne rzeczy.. po prostu chce mieć ładne i spokojne dni z moją dziewczyną. *całujesz go i przytulasz, uspokajająco głaszcząc jego plecy ręką.*



9) *Louis bardzo cię lubi. Kiedy komplementujesz Liama, chłopak staję się zazdrosny.*
Ty: Liam! Ładnie wyglądasz dzisiaj w tej kurtce! *uśmiechasz się.*
Louis: Zdejmij ją Liam! *szarpie się z nim.*
  


10) *Louis dzwoni do Ciebie na wywiadzie z komórki redaktora. Kiedy odbierasz, nie wiesz, że idziesz na żywo w telewizji i nagle mówisz coś śmiesznego o niewłaściwych rzeczach i wszyscy zaczynają się śmiać.*
Louis: [T.I], [T.I]...
Ty: Co Louis? *pytasz.*
Louis: Ty wiesz, że idziesz na żywo w telewizji, prawda? Jestem w połowie wywiadu. *mówi i zaczyna się śmiać.*





_________________________________________________________________________________

bardzo wam dziękuję, że mnie zrozumieliście z wczorajszego wpisu, to dla mnie ważne :) xx

tumblr_mvdr4uRq8x1sblldro1_400.gif (350×294)

macie jakieś pomysły na fandom? bo dużo osób mówiło, że trzeba mi go założyć :3

piszcie swoje pomysły w postach na nazwę fandomu, ja tez cały czas myślę, trochę to trudne haha

(6) Tumblr

coraz mniej jest zamawianych przez was imaginów.. szkoda.

nie chcecie już ich, czy jak? nie czepiam się, tylko tak smutno, bo lubię pisać komuś specjalnie na poprawę humorku :<

naprawdę zamawiajcie, to nie jest żaden dla mnie problem. nie narzucacie się, to dla mnie przyjemność, przecież kocham pisać..

Sad Animated GIF - Giphy

jak się czujecie?
przygotowani na sylwestra? :)

ja prawdopodobnie jutro jadę po petardy :)

*Firework*  Untitled

mój tata ma dzisiaj urodziny i kończy 41 lat, wow :o

zapytałam się go, czy nadal czuję się młodo, a on "tak, ja cały czas jestem młody", a ja "forever young" hahaha xx

feliz cumpleaños atrasado mileyyyyyyy

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :) 

pozdrawiam was cieplutko, pijanego sylwestra i miłego wieczorku! xx

beautiful | Tumblr

10 komentarzy:

  1. Świetne ♥ Uwielbiam twoje imaginy :) Przez 4 i 9 o mało nie zalałam klawiatury XD Jeśli mogłabym poprosić o imagin z Liamem byłabym bardzo szczęśliwa :) Życzę dalszej weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie jak zawsze. Udanego sylwestra !!!/Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne genialne imaginy...jak ty to robisz? Naprawde masz talent......
    Jeśli to nie problem to prosiłabym o imagin z Louisem :)
    Uwielbiam twoje oba blogi, są fantastyczne :D
    ~Martynka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje imaginy są super niemasz pojęcia jak je uwielbiam, jesli mogę to poprosilabym imagin o Harrym :D/
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te imaginy to istne cudo, a w szczególności ten 6,7...9...Wszystkie są świetne, takie pozytywne są. Straaasznie mi się podobały.Miałam wielkiego banana na twarzy :D. Dzisiaj to szczególnie przypadły mi do gustu, nie mogę wybrać faworyta bo wszystkie są świetnie ^^. Aww... te imaginy są cudowne, jeju na prawdę nie wiem co mam napisać.Jejuuu !! Aaaaaaale się ciesze,że dodałaś :DDDD Poprawiłaś mi humor jak nikt inny dzisiaj:). Czysta zajebistość ♥. Fantastyczny ! Podniosłaś mi ciśnienie normalnie.! Extra! Naprawdę cudowne !! Wielbię cię i wielbić będę za twój czas poświęcony nam, za takie zajebiste pisanie. No nie wiem co mam na pisać. Po prostu emhkjasf. Nie potrafię wyrazić swojego zachwytu przez komentarz. Musiałabym zająć ci połowę stronę by wypisać jakie to jest wspaniałe.F E N O M E N A L N E!
    Kocham tu wchodzić, klikać, pisać , czytać i nie wiem co jeszcze. Przy tych czynnościach jak zwyklę jestem uśmiechnięta od ucha do ucha. Szczerzę się jak głupia do komputera. Uwielbiam cię ! Dzięki tobie jeden (nawet więcej po jest nas cała armiaa xD) człowiek (człowieki ;)) ma (mają) uśmiech na twarzy. Mam nadzieję, że tzn.karma odbije się na tobie dzięki tym małym uczynkom. Dziękuje Ci, że założyłaś tego bloga bym mogła się cieszyć każdego dnia i mieć poprawiony humor.
    Życz swojemu tacie zdrowia,szczęści,pomyślności i słodyczy ;).
    Pijanego sylwestra <3
    PS.Czy mogłabym prosić jeden z Lou ?
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje imaginy sa świetne brak słów i życzę ci udanego sylwestra i szczesliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) Życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie
    mogłabyś napisać kilka dla mnie z Harrym i Louisem
    pozdrawiam i życzę zajebistego sylwestra
    G199

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe imaginy!Mogłabym u ciebie zamówić imagina z Louis'em.Jutro mam urodziny i bardzo ucieszyłabym się, gdybym go zobaczyła.Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aawwww świetne. Wymieniłabym najlepsze, ale wszystkie bardzo mi się podobają ;] Udanego Sylwestra xxx.Dzięki za imagin z Zaynem, :)

    G6

    OdpowiedzUsuń