poniedziałek, 2 grudnia 2013

#317 Krótkie imaginy

1) *Jesteś Liama najlepszą przyjaciółką i podobasz się Zaynowi. Kiedy przychodzisz do chłopaków, Zayn patrzy na Ciebie i macha nieśmiało.*
  


2) Redaktor: Jak [T.I] znosi te wszystkie hejty? *patrzy na niego.*
Zayn: Ona jest bardzo wrażliwa, wiem, że czasem ją to bardzo boli i wtedy ją przytulam cały czas i mówię jej, że powinna to ignorować, bo to wszystko to kłamstwa. Bardzo dobrze jej się to udaję i jestem z niej bardzo dumny, że jest taka silna.
  


3) *Liam wysyła ci filmik z przeprosinami.*
Liam: [T.I], ja bardzo za Tobą tęsknie. I to nie tylko ja. Moje życie bez Ciebie jest na krawędzi. Byłoby wspaniale, gdybyś wróciła, ja... ja bardzo cię przepraszam.
  


4) *Liam boi się robaka i woła cię, żebyś go od niego zabrała.*
Liam: Aaa! [T.I] zabierz go ode mnie!
Ty: Próbuję! *próbujesz złapać jakoś robaka.*
Liam: Aaaa!
Ty: Już po kłopocie, Liam!
Liam: O mój Boże...
Ty: *patrzysz na niego.* Myślałam, że boisz się tylko i wyłącznie łyżek.



5) *Każdego weekendu, odwiedzasz lokalną piekarnię, żeby zjeść cieplutkie bułeczki, napić się ciepłej herbaty i poczytać swoją ulubioną książkę. Pewnego dnia, gdy wchodzisz do piekarni, zauważasz Harry'ego, tak tego uroczego chłopaka, który zawsze ci usługuje.*
Ty: Hej. um.. chciałabym- *mówisz, gdy nagle Harry ci przerywa.*
Harry: Nie musisz mi mówić, wiem dokładnie co chcesz [T.I]. *on dokładnie wie, co chcesz, bo on cię lubi i on cały czas patrzy na Ciebie, gdy jesz, pijesz i czytasz książkę.*



6) *Po wczorajszym seksie z Harrym.*
Louis: Liam, słyszałeś wczoraj jakieś dziwne dźwięki? *patrzy na niego.*
Liam: Tak stary, to były naprawdę, bardzo dziwne dźwięki. Nie wiem co to dokładnie było.
Zayn: Tak ja też, ktoś bardzo głośno krzyczał.
Niall: To mnie przeraziło i przez to w nocy się obudziłem. Zastanawiam się, kto to był. *chłopacy patrzą na siebie, a Harry zaczyna się śmiać.*



7) *Louis razem z Liamem dzwonią do Ciebie.*
Ty: Dlaczego obydwoje do mnie dzwonicie? Macie jakąś sprawę, że do mnie dzwonicie? Czy przypadkiem nie macie teraz próby?
Louis: *śmieje się z Liamem.* Tak skarbie, ale chcieliśmy z Tobą porozmawiać.



8) *Louis, Twój chłopak, przyszedł cię przeprosić, po waszej kłótni.*
Louis: [T.I].. posłuchaj.. przepraszam, że na Ciebie krzyczałem. Nie powinienem tego robić. Powinienem od razu cię zatrzymać i przytulić, gdy płakałaś. Przepraszam skarbie.. Wybaczysz mi? Jesteś dla mnie wszystkim. *patrzy w dół.*



9) *Niall cię podrywa.*
Niall: Hej skarbie, Jestem Niall, właśnie dałem ci swój numer telefonu, zadzwoń do mnie później. Czekam na telefon lub na wiadomość, nie rezygnuj z takiej okazji. *mruga do Ciebie.*



10) *Zespół i chłopcy trzymają Nialla z dala od Ciebie, tylko po to, żeby mogli zobaczyć jego reakcję.*
Niall: Zejdźcie mi z drogi! Wypuście mnie! Chcę iść zobaczyć moją księżniczkę! *można powiedzieć, że próbuję się wyrwać.*
Liam: Nie możesz Niall!
Niall: Chcę ją zobaczyć! Chcę ją zobaczyć! Wypuście mnie! *próbuje na różne sposoby się wydostać.*
  



_________________________________________________________________________________
kto ma już płytę Midnight Memories? <3

ja byłam wczoraj w empiku ją kupić i przy okazji kupiłam sobie jeszcze płytę Little Mix "Slute" i biografię Harry'ego, chociaż najpierw chciałam Nialla, ale to musze ją przez neta zamówic..

słuchajcie to..

jestem w empiku i jakaś dziewczyna widzi w mojej ręce MM i takie coś:
"Ciocia jest nowa płyta One Direction" 
i pobiegła jej szukać, a ja w taki lekki śmiech, nagle wraca i mówi:
"Ciociu nie mogę jej nigdzie znaleźć"

👌. | via Tumblr

hahah :)

wiecie ile tam w tym empku było Directionerek i Belieberek? 

roiło się tam od nich hahaha i ja byłam jedną z nich, haha

♥ | via Tumblr

co porabiacie?
jak spędzacie wieczorny poniedziałek?

mam jutro sprawdzian z historii mam nadzieję, że będziecie trzymać kciuki :)

chociaż i tak pewnie będę miałą pięć, bo nie muszę się jej uczyć, bo kocham historię i wszystko pamiętam z lekcji lool

Paul Walker


mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku xoxo

lol movie | Tumblr

12 komentarzy:

  1. elo melo, tak to ja Doro c'nie.
    no to jak już mówiłam kocham cie i twe zacne imaginy.
    bede komentować z mojego profila google jak mi sie bedzie chciało c'nie.
    no i ten no jesteś zajebista i to co tworzysz na tym blogu też.
    no i kc bardzo i wiem, że ty mnie też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedziałam rodzicom, że chce MM na święta *.* xD
    Imagify jak zwykle świetne:D
    Nwm jak ty to robisz dziewczyno, naprawdę:D xd
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał(czy tam wow,nie ogarniam społeczeństwa xD) masz wielki talent dobrze,że dbasz o niego na tym blogu.Uwielbiam cię !
    Hehs też kupuję MM .
    Pozdrowionka i trzymam kciuki na sprawdzianie :
    )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, kocham, kocham ♥ przeczytałam już wszystkie i Cię wprost uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:)ale te gify z Paulem Walkerem.... ciągle rycze ;( ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty robisz super imagify :) błagam dodaj nastepne... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak wpadasz na takie pomysły ale są genialne :* Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie.
    http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń