poniedziałek, 2 grudnia 2013

#316 Krótkie imaginy

1) *Ty i Liam zerwaliście i on wciąż chcę być z Tobą.*
Redaktor: Liam, ostatnio w gazetach co chwile piszą o Twoim zerwaniu z [T.I]...
Liam: Czy możemy teraz o [T.I] nie rozmawiać, proszę? *prosi, bo wie, że przez ten temat zaraz się rozpłacze.*
  


2) *Liam przyłapuję cię na tym, że na niego patrzysz.*



3) Ty: Nie jesteś ze mnie szczęśliwy Louis?! Idę na swoją pierwszą randkę z niesamowitym chłopakiem! *patrzysz na niego, można powiedzieć oburzona.*
Louis: Tak, ja... ja jestem super szczęśliwy z Ciebie [T.I], mam nadzieję, że... randka się uda. *patrzy na Ciebie i jego oczy błyszczą.*



4) Redaktor: Louis, ostatnio widziano cię z [T.I] na imprezie. Oczyścisz się z tych plotek, jeżeli są nieprawdziwe? *patrzy na niego.*
Louis: Nie. My z [T.I] lubimy imprezować.



5) *Nie pocałowałaś Zayna przed rozpoczęciem wywiadu, więc przez cały wywiad robił minkę do buziaka.*



6) *Myślałaś, że w końcu uwolniłaś się od chłopaka, który ma obsesję na Twoim punkcie. Nagle słyszysz otwierające się drzwi i wchodzi przez nie ten chłopak.*



7) *Redaktor cię pyta, kto jest Twoim ulubionym członkiem zespołu i Niall czeka na to, aż powiesz, że to on, ponieważ on się w Tobie podkochuje.*
Ty: Um... Muszę powiedzieć.. *myślisz.*
Niall: musisz powiedzieć? *patrzy na Ciebie.*
Ty: Niall jest moim ulubionym członkiem zespołu.
Niall: możesz to powtórzyć? *patrzy zauroczony.*
Ty: Niall! czy ty w ogóle mnie słuchałeś?
  


8) *Zayn przychodzi do Nialla, żeby z nim porozmawiać, ponieważ ty i on wdaliście się w kłótnie.*
Zayn: Co ty zrobiłeś stary! Doprowadziłeś [T.I] do płaczu! *patrzy na niego.*
Niall: Ja.. ja nie wiem. Po prostu, byłem zły, ja nie chcę Zayn, żeby Harry z nią flirtował!
Zayn: Załatwimy to w miły sposób, powiedz jej, że na nią nie krzyczałeś..
Niall: Nie chciałem krzyczeć na [T.I], kocham ją na śmierć, to było przez to, że bałem się, że Harry może mi ją odebrać i nie chciałem, żeby tak się stało, bo to moja księżniczka.
  


9) *Grasz z Harry w tenisa i musisz przyznać, że to jest niezła konkurencja.*
Harry: Gotowa kochanie?
Ty: Zawsze! *odbijasz piłeczkę tenisową.*
Harry: *odbija.*
Ty: *próbujesz odbić piłkę, ale nie udaje ci się.*
Harry: Woo!! Wygrałem! *cieszy się.*
Ty: Zamknij się Harold!
Harry: *klęka.* Wygrałem!
  
  


10) *Po spędzeniu nocy z Harrym.*
Twój tata do Twojej mamy: Hej, słyszałaś wczoraj jakieś dziwne dźwięki, skarbie? *patrzy na nią.*
Twoja mama: Tak, one były naprawdę dziwne. Co chwilę ktoś krzyczał. Było bardzo głośno.
 





_________________________________________________________________________________
przepraszam was, że wczoraj ani przed wczoraj nie dodałam, ale nie dałam rady, tyle obowiązków ;----;

za chwilę dodam, kolejne imaginy, za to, że nie dodałam wczoraj :) 

justin bieber | Tumblr

słyszeliście straszną wiadomość? 

Paul Walker nie żyje. 

Dla przypomnienia to ten z filmu "Szybcy i Wściekli".

wracał wczoraj ze swoim kolegą z pokazu samochodowego, na którym była pomoc dla Filipian i przyczyną wypadku była podobno prędkość i uszkodzone hamulce czy coś takiego.

gdyby blacha nie rozcieła mu twarzy, nadal by żył, ale byłby na wózku inwalidzkim..

tak mi go szkoda, teraz "Szybcy i Wściekli" bez niego, nie będą mieli znaczenia :(

kochałam go :(

miał 40 lat, był w wieku mojego taty.

Oddajmy mu cześć, minutą ciszy :'(

odpoczywaj aniołku w niebie, czuwaj nad nami [*] 

Hshd

żeby nie zagłuszać ciszy,

za chwilkę pojawią się nowe imaginy, więc czuwajcie :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. hyhy jestem pierwsza hyhyh
    kc
    miałam komentować to komentuje hyhy
    jestem w twoim fandomie lol
    to jest zajebiste rlly
    no to papa
    kc, ninja

    OdpowiedzUsuń
  3. ...
    minutę ciszy ogłaszam za skończoną
    wzrok Louisa w 3 jest magiczny *0* <3 Mój dzisiejszy faworyt ♥
    Paul Walker (*). Szkoda mi go.Ludzie przez takie głupoty giną...Eh widocznie tak miało być...
    Nie mogę się doczekać następnych . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie super ale ostatnie najlepsze bo uwielbiam tę jego minę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie 9 mnie rozwaliło
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Imaginy świetne a co do Paula Walkera to nawet gdyby blacha mu twarzy nie rozcięła to by zginał bo ciało się spaliło . Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. WITAMY W WIELKIM. Czy chcesz być członkiem, który cię stworzy
    bogaty i sławny w
    świat i mieć moc kontrolowania
    ludzie na wysokim miejscu w
    na całym świecie. Czy jesteś biznesmenem lub
    kobieta, artysta, polityk, muzyk,
    studentku, czy chcesz być bogaty,
    sławny, potężny w życiu, dołącz do kultu dzisiaj i zdobądź natychmiastową bogatą sumę.
    2 miliony dolarów tygodniowo i za darmo
    home.any, w którym zdecydujesz się mieszkać
    ten świat, a także zdobądź 10.000.000
    Dolary amerykańskie miesięcznie jako wynagrodzenie% u2026
    KORZYŚCI DANE NOWYM CZŁONKOM
    WHOJOIN.
    1. Nagroda pieniężna w wysokości 500 000 USD
    USD
    2. Nowy, elegancki samochód marzeń o wartości
    300 000 USD
    3. Dream House kupiony w
    kraj własnego wyboru
    4. Miesięczny urlop (w pełni płatny) do
    Twoje wymarzone miejsce turystyczne.
    5. Pakiet rocznego członkostwa w golfie
    6. Ujęcie V.I.P na wszystkich lotniskach w
    świat 7. Całkowita zmiana stylu życia
    8. Dostęp do Bohemian Grove
    9. Płatność miesięczna w wysokości 1 000 000 USD
    na konto bankowe co miesiąc jako
    członek 10. Jeden miesiąc zarezerwowany termin
    z Top 5 światowymi liderami i Top 5
    Gwiazdy na świecie.
    Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do nas
    wielcy iluminaci skontaktuj się z nami E-mail. carlosmacdonald234@gmail.com
    WhatsApp lub napisz do nas na +19735567426

    OdpowiedzUsuń