czwartek, 12 grudnia 2013

#321 Krótkie imaginy

1) Liam: To jest rzeczywiście trudne dla [T.I], że jest moją dziewczyną. Ona jest tą jedyną, którą chciałem. Bała się wzlotów i upadków, które zrobiliśmy. Ale wciąż jesteśmy razem. *uśmiecha się.*
  



2) IMAGIN DLA SANDRY. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I JAKOŚ DZIEŃ CI POPRAWI :)


*Liam przeskakuje przez ogrodzenia i skrada się przez ogródek, żeby cię zobaczyć. Masz nadzieję, że Twoi rodzice was nie przyłapią.*



3) IMAGIN DLA KLAUDII. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I NIECO DZIEŃ POPRAWI :)


*Jesz wspólny posiłek z całą rodziną Zayna.*





4) IMAGIN DLA SANDRY. MAM NADZIEJĘ, ŻE POPRAWI CI JAKOŚ HUMOREK :)


*Przedstawiasz Zayna swoim rodzicom.*
Ty: Mamo, tato. To jest mój chłopak, Zayn.
Zayn: Miło mi państwa poznać. *wchodzi do pokoju i uśmiecha się.*
  


5) IMAGIN DLA OLI WDOWIAK. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI CI HUMOREK :)


*Przyjeżdżasz do studia w którym chłopcy nagrywają 1D Day. Chłopcy są zaskoczeni, gdy słyszą Twój głos.*
Ty: Chłopcy! *wychodzisz do nich i Twój chłopak Louis razem z Zaynem, robią śmieszne miny.*
  


6) *Louis leci z chłopcami do Twojego rodzinnego kraju i idąc przez lotnisko, został przyłapany przez fanów i paparazzi, gdy się uśmiechał sam do siebie.*





7) IMAGIN DLA REBECCA NICHOLS I PATRYCJI. 
MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN WAM SIĘ SPODOBA I POPRAWI WAM HUMOREK :)


*Uczestniczysz w 1D Day i stoisz za kamerzystą, czekając na Harry'ego, aż skończy swój występ. Jakiś chłopak z Tobą flirtuję, co wkurza Harry'ego i jest gotów skopać mu tyłek w każdej chwili.*
  


8) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I JAKOŚ DZIEŃ CI SIĘ POLEPSZY :)


*Harry prosi cię, żebyś wyprowadziła się do niego.*
Harry: Um, wiem, że ten dom jest duży. A ja nie chcę być samotny. Może miałabyś ochotę, wyprowadzić się do mnie?
  


9) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK CI SIĘ NIECO POPRAWI :)


*Niall jest zakłopotany na konferencji prasowej, przez pytanie, które zadał mu jeden z redaktorów o Tobie. Postanawia nie odpowiadać, bo wie, że będziesz na niego zła.*
  


10) IMAGIN DLA RAGGAPL. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK CI SIĘ POPRAWI :)


*Nie chciałaś dać Niallowi buziaka, więc on chcę, żebyś była zazdrosna, gdy całuję swoją podobiznę.*






_________________________________________________________________________________
ile zamówień, boże święty hihi

starałam się w jednym poście umieścić wszystkie :o

StraightFromTheA [SFTA] – Atlanta Entertainment Industry Gossip & News

dzisiaj czwartek, jutro piątek, weekend i tydzień do świąt *o*

Untitled

jak mija wam czwartek kochani?

mnie kaszel rozrywa po prostu i będę miała pewnie tyle zeszytów do przepisania, że masakra  ><

Tumblr

mam nadzieję, że imaginy się podobały :)

pamiętajcie, że możecie u mnie zamawiać imaginy

i nie bójcie się ich zamawiać.

nie piszcie, że "to tak głupio", bo wcale tak nie jest :)

życzę wam miłego czwartku i pozdrawiam was cieplutko xoxo

Qui verra, rira

15 komentarzy:

  1. oo :) Dziękuje bardzo. Ja własnie oglądam 1d day na you tube i rycze ze śmiechu. Boże...dzieci specjalnej troski czy jak..

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Moge prosic z Lou??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mogę prosić z Niallem <3
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże <3
    Zajebiste <3
    Kocham <3
    I cóż można jeszcze powiedzieć ? Hmmm... Czekam z niecierpliwością na następne <3
    A i wielkie dzięki za Lou ;***
    I jakbyś miała chęci możesz coś jeszcze dla mnie napisać ;*
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. hej mogłabym prosić o dedyk w poście 19 grudnia? bo mam wtedy urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!!
    Mogę prosić z Lou?
    z góry Dziękuję ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!!! KOcham je <3 !!!
    mogę poprosić z Niall'em? Proszę.....
    Martynka Horan

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste
    dzięki poprawiłaś mi humor i to bardzo
    powodzenia z zeszytami
    pozdrawiam
    G199

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, wszystkie imaginy są genialne! *-* Cały czas zachwycam się talentem, jaki reprezentujesz w kolejnych postach ! Naprawdę, to nie do pomyślenia ! Jak przeczytałam,że zrobiłaś dla mnie imagina z Niall'em to miałam 5 minut podnietę i dopiero po moim szaleństwie przeczytałam to cudo *o* (aż brat przyszedł się spytać czy mi odbiło do reszty haha)
    Zdrówka życzę xo
    Mój blog : http://miloscchorobazakazna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W 8 ma być chyba ,,wprowadzić" a nie ,,wyprowadzić" ale nie wiem O_o .Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsze! wchodzę tutaj codzienne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cię <3 Ale to już wiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne imaginy :)
    Wchodzę tu codziennie i trochę się wstydziłam zamówić imagin, ale jednak postanowiłam poprosić Cię o imagin z Zaynem. Jak byś mogłą to zrobisz kiedyś ? :)

    OdpowiedzUsuń