poniedziałek, 16 grudnia 2013

#11 Tweety

1) Tweet Nialla: @[Twój username] i ja obudziliśmy się przez płacz słyszany w nocy i zobaczyliśmy, że nasza kotka, urodziła małe! Theo będzie szczęśliwy! :)



2) Tweet Nialla: @[Twój username] myśli, że nasz syn ma jej nóżki, a ja wiem, że ma po mnie! Tak czy inaczej, są one idealne!



3) Tweet Lou (stylistka chłopców): Myślę, że @[Twój username] nie była wczoraj wieczorem, grzecznym kociakiem hahaha



4) Twój tweet: Spotkanie z tatusiem @zaynmalik przed próbą do koncertu! On kocha być z nim w trasie



5) Tweet Lou (stylistka chłopców): @Harry_Styles i @[Twój username] zatrzymali się u nas na chwilę, więc możemy zobaczyć ich małego faceta! I Lux chciała dać mu mały prezent :) Trzeba go będzie troszkę po rozpieszczać xx



6) Twój tweet: Nie mogłam chwycić pieluszki dość szybko i nas syn nasikał na @Harry_Styles! hahaha to mój chłopak!



7) Tweet Johannah (mama Louisa): Kocham patrzeć na mojego syna @Louis_Tomlinson i @[Twój username], gdy opiekują się swoim dzieckiem :) Wesołych Świąt! x



8) Tweet Johannah (mama Louisa): Wstałam i zobaczyłam @Louis_Tomlinson i @[Twój username] śpiących na kanapie! Jestem szczęśliwa, że są w końcu w domu :)



9) Twój tweet: Wstałam rano i zobaczyłam, że @Real_Liam_Payne kupił mi pieska! Teraz Loki nie będzie samotny ;)
Tweet Liama: @[Twój username] Cieszę się, że ci się podoba skarbieee! Teraz będziemy mogli mówić o małych szczeniaczkach ;)



10) Tweet Liama: Moja księżniczka obchodzi dzisiaj swoje 1 urodziny! Pamiętam ten dzień, gdy @[Twój username] powiedziała mi, że jest w ciąży. Wszystkiego Najlepszego maluchu! Kocham cię! xx

9 komentarzy:

  1. Jakie słodkie!Uwielbiam twoje blogi!Masz taki talent dziewczyno!Podziwiam cię!
    Pozdrawiam Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Tweety są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu ! Cuda !
    6 <3 Uśmiech tego malucha - bezcenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże zaparło mi dech w piersiach <3
    Genialne ;** <3
    Czekam z niecierpliwością na następne xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha, nasikał na Harry'ego!!! Hahahaha, pozdro z podłogi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :) Masz talent. Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pa świetne i ty też wgl to ty masz talent. Ada :*

    OdpowiedzUsuń