sobota, 28 grudnia 2013

#329 Krótkie imaginy

1) *Jesteś z Liamem za kulisami przed rozpoczęciem koncertu i widzisz, że jest zdenerwowany.*
Liam: [T.I], jestem naprawdę zdenerwowany dzisiejszym koncertem.
Ty: Rozwesel się skarbie, będzie dobrze, wypadniesz niesamowicie, nie martw się, fanom spodoba się koncert, przecież was kochają. *patrzysz na niego i się uśmiechasz.*
Liam: Dziękuję skarbie.



2) *Liam jest Twoim chłopakiem i powiedziałaś mu, że Twój były cię dręczy, więc Liam postanawia pójść do niego i przemówić mu do rozsądku.*



3) *Zayn dzwoni do Ciebie z budki telefonicznej w dzień Twojego ślubu, ponieważ on chcę cię z powrotem w swoim życiu i nie może pozwolić na to, żebyś wzięła ślub z kimś innym niż on.*
Zayn: [T.I], dzwonię do Ciebie z budki, bo chcę coś powiedzieć. Znowu potrzebuję cię w swoim życiu, bez Ciebie to nie to samo. Wiem, że dzisiaj jest dzień Twojego ślubu, że jesteś pewnie szczęśliwa, ale wiem, że mogę sprawić, że będziesz bardziej szczęśliwa niż on, jesteś dla mnie wszystkim. Powinienem zrobić to wcześniej, ale nie miałem odwagi, ale teraz ją mam, żeby powiedzieć to już teraz, że gdybym dostał szansę, chciałbym cofnąć się w czasie i zmienić rzeczy, aby w przyszłości było lepiej.



4) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I ZAYN POPRAWI DZIEŃ :)

*Dzisiaj w Twojej szkole, Twój najlepszy przyjaciel Zayn, o mało co nie pobił się z chłopakiem o imieniu Harry, który cię wyzywał i przez to wylądowali u dyrektora.*
Dyrektor: Kto zaczął pierwszy? *patrzy na nich*
Harry: Zayn zaczął.
Zayn: Nie prawda. On zaczął pierwszy.
Harry: On kłamie proszę pana.
Zayn: Nie kłamię proszę pana.
Dyrektor: Będę musiał was przytrzymać dłużej.
  


5) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE BRONIĄCY NIALL CI SIĘ SPODOBA, HUMOR POPRAWI I NIE WMAWIAJ SOBIE TAKICH GŁUPOT JAKIE MI WCZORAJ PISAŁAS SKARBIE :)

*Niall to Twój najlepszy przyjaciel, ale tak naprawdę on się w Tobie zakochał, ale o tym nie wiesz. Pewnego dnia rozmawiasz ze swoim byłym chłopakiem, bo cię zaczepił, gdy nagle on popycha cię i upadasz na ziemie. Niall widział całe to zajście i pomaga ci wstać. Twój były ma zamiar odejść, gdy widzi Nialla, ale Niall mówi do niego..*
Niall: Przepraszaj teraz, że ją popchnąłeś i ona upadła, przeproś [T.I]. *mówi i patrzy na niego złowrogo.*



6) *Niall jest Twoim chłopakiem od bardzo dawna i on pomaga ci zwalczyć Twoją depresję. Nagle, zarząd zarządził, że chłopacy jadą na 3 miesięczną trasę, więc wasza dwójka nie widziała się bardzo długo. Pewnego dnia spotykacie się ponownie i chłopak pyta ci się czy wszystko w porządku, ponieważ usłyszał, że chciałaś popełnić samobójstwo w zeszłym miesiącu.*
Niall: Pokaż mi.. pokaż mi swoje blizny. *mówi.*
Ty: Ale dlaczego?
Niall: Chcę zobaczyć, jak wiele razy mnie potrzebowałaś, kiedy mnie nie było. *mówi powstrzymując łzy. Pokazujesz mu i Niall zaczyna płakać.*
Niall: Ja.. Ja bardzo przepraszam [T.I].. To wszystko moja wina..
  


7) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ ZUZA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIESZ SIĘ DLA HAZZY, KTÓRY CIĘ PODRYWA HAHA :)

*Stoisz naprzeciwko Harry'ego, pisząc i rozmawiając przez telefon. Widzisz, że Harry chce coś powiedzieć ruszając ustami i próbujesz zrozumieć, co mówi.*
Harry: [T.I], jesteś seksowna. *patrzy na Ciebie.*
Ty: *otwierasz usta i chichoczesz.*
Osoba z telefonu: [T.I], wszystko dobrze?
Ty: T-tak, w porządku, kontynuujmy. *spoglądasz kątem oka na Harry'ego.*
Harry: Kocham cię. *uśmiecha się lekko.*
  


8) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I ZAWSTYDZONY HARRY POPRAWI HUMOR :)

*Wywiad. Redaktor rozmawia z Harrym i coś mu pokazuje.*
Redaktor: Harry, ty i Twoja dziewczyna wyszliście na plażę, prawda?
Harry: Tak, czemu pytasz? *patrzy na niego.*
Redaktor: Cóż, mamy zdjęcia, gdy łapałeś ją za tyłek i całowałeś, właśnie tak.. *pokazuje Harry'emu zdjęcia.*
Harry: *zakrywa ręką twarz.* O mój Boże..
Redaktor: Cieszysz się, że to byłeś ty Harry?
Harry: Tak, tak cieszę się. *próbuję opanować śmiech i wstyd.*
  


9) *Louis razem z Zaynem wpadają na pomysł, żeby na wywiadzie do Ciebie zadzwonić.*







10) *Ty i Louis spacerujecie po holu hotelowym, trzymając się za ręce. Gdy fani was zauważają, zaczynają krzyczeć.*
Fan: Louis! Kochamy ciebie i [T.I]! Opiekuj się nią!







_________________________________________________________________________________
naprawdę słuchajcie... nie pytajcie mi się kiedy dodam coś na blogu o Justinie na blogu o 1D.. przepraszam was ale to jest wkurzające.. jak dodam to będą proste, to nie jest takie łatwe, wymyślić odpowiednie imaginy, żeby wam się podobały, zapisać je na kartce, żeby nie zapomnieć i znaleźć odpowiednie gify.. naprawdę musicie być cierpliwi..

*

jak się czujecie po świętach? - bo ja muszę przyznać, że grubo hahaha
co robicie?
jak spędzacie sobótkę? :)


Rest In Peace Paul Walker | via Tumblr

kilka osób napisało, że podobno to taki mały gest a cieszy, czy to prawda?

a jedna osoba napisała, że piszę najlepsze imaginy w Polskim Internecie, wow, to też prawda? :O 

Minion.Banana.What? Gotta luv him!

zamawiajcie śmiało u mnie imaginy! Nie bójcie się. Chętnie każdemu napiszę imagin, to nie jest problem na serio.. i nie bójcie się zamawiać :) 

mam nadzieję, że chociaż te imaginy wam się podobały..

pozdrawiam was cieplutko i miłej soboty! xx

Goodbye Boo

12 komentarzy:

  1. Ta osoba, która to napisała, MÓWI PRAWDĘ!
    PISZESZ NAJLEPIEJ!
    Życzę dużooo weny, czasu i zdrowia ;)
    Chylę czoło Alex ;))
    PS. Poproszę z Zayn'em :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy blog z imaginami jaki kiedykolwiek widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham, kocham, kocham, kocham <3

    To prawda, najlepsze imaginy. Zawsze poprawiają mi humor. Jesteś geniuszem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poraz koleejny, pisze że to twoje imaginy są meeega :) jeeejuu kocham ję :) Oby tak dalej :) Mogłąbym poprosić o jeden albo dwa imaginy z Liamem i jeden z Niallem, moze poprawią mi humor bo dziadek mojego kuzyna umarł a był dla mnie tez jak dziadek najlepiej sie rozumielismy z nim razem z kuzynem. Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm... sądzisz , że Harreh mnie podrywa ? a dziękuje bardzo . ;) imaginy są wspaniałe , aż trudno się tu nie uśmiechnąc . ;) a sobotę spędziłam w domu , bo nie zbyt dobrze się czułam , ale jak już weszłam na tw bloga od razu mi się humor poprawił . można powiedziec , że tryskam energią dzięki Tobie . ;) tak , to prawda , że taki malutki gest z twojej strony , a daje taką radośc u nas . ;)
    mam takie pytanie .. bo ponoc chodzi plotka , że 1 lipca 2014 roku ma byc koncert 1D w Polsce . a gdyby to było prawdą , to pojechałabyś na ich koncert ? ;) i jeszcze jedno takie pytanie . jakie jest twoje najskrytsze marzenie ? ;)
    tak sądzę , że do tej pory odwiedziłam mase blogów . ale zdecydowanie twój blog rozwala system . [ dosłownie ] . jeszcze nikt mi nie sprawił takiej radości przez internet jak TY ! ;)
    myślałam sobie , czy osoby czytające chciałyby wraz ze mną utworzyc fandom dotyczący twojej osoby . mnie to bardzo interesuję . ;)
    hmm .. to chyba tyle z mojej strony . ;)
    dziękuje jeszcze raz za imagina z loczkiem i czekam na kolejne świetne imaginy . ;)
    pozdrawiam . kocham . ; x
    ~ zuza . xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Zuziu :)

      Nic jeszcze nie wiadomo w sprawie koncertu 1D.. Każdy może rozsiać taką plotkę. Nie wierz w to. Ja dopiero uwierzę, jak sami chłopcy to potwierdzą. A nawet gdyby był, to nie wiem czy bym pojechała, możliwe, że tak, bo zbieram na na koncert kasę w słoiku i mam już ponad 500 zł :)

      Moje najskrytsze marzenie? Jejku, dużo jest ich asdfghjkl..
      Najbardziej takie, żeby spotkać wszystkich swoich idoli, podziękować im i dostać follow od nich na tt i zamieszkać za granicą :)
      I jeszcze jedno, to chciałabym schudnąć i chodzić z moją sympatią Patrykiem :3

      Powiem ci, że były propozycję stworzenia fandomu, ale nie ma pomysłu na nazwę haha :)

      Usuń
    2. a to miałam rację , że to to plotka wyssana z palca . ;) również będę czekała na ogłoszenie koncertu przez samych chłopców . ;)
      bardzo chciałabym , żeby Twoje marzenia się spełniły . będę trzymała kciuki za cb i Patryka [ żeby wam się udało ] . ;)
      nie bój się o nazwę fandomu . ;) Twoje fanki coś wymyślą . ;)
      pozdrawiam . kocham . ; x
      ~ zuza . xx

      Usuń
  6. Jej śliczne .../Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  7. za 30 minut jade na impreze i już się pomalowalam, a przez ciebie prawie bym to zniszczyła. wszystkie z Niallem były takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki imaginy poprawiły mi humor
    pozdrawiam
    G199

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry :) Jestem oczarowana twoimi imaginami :)
    O matko ! Cudo, cudo, cudo, cudo, Niesamowite, Świetne, Wspaniałe, Idealne, Perfekcyjne, Cudowne, Ciekawe. Nic dodać, nic ująć.
    Uwielbiam te imaginy i powoli się od nich uzależniam.!
    Wywoływanie uśmiechu na mojej twarzy udaje ci się w 165% :). Mam wielki uśmiech, i to dzięki tobie, dziękuję. Masz świetnego bloga! Bardzo przyjemnie się czyta i muszę przyznać, że wciąga! Nie wiedziałam, że stronka w internecie tak bardzo wciąga ! Mhm... Cudowne imaginy ! obrażam się.Dlaczego musi być taki perfekcyjne i doskonałe w każdym calu? WHY?! Może dlatego, że jesteś zajebistą osobą z wielką wyobraźnią ^^. Ogólnie imaginy boskie . WOW!
    Się podobało ;D Nie ma mowy, żeby było inaczej ;) Pragnę napisać, że imaginy są nieziemskie . Cud, miód i orzeszki, czy jakoś tak ;) Świetnie piszesz i na prawdę świetnie mi się czyta twojego bloga;) Chłonę wszystko jak gąbka xD Mam nadzieję, że ktoś odkryję twoją umiejętność. Piszesz bardzo fajnie i nie mam żadnych zastrzeżeń. Czytam, czytam i czytam... i nie mogę doczekać się następych :D Wspaniałe :D Ty to masz talent pisarski ! I to mi się podoba. <3 Moim zdaniem ten blog powinien być bardziej znany! Piszesz tak lekko że z łatwością się czyta. Wszystkie gify są świetnie dopasowane do opisów. Siedzę i się wpatruję, kłaniam ci się w pas. :*
    Mój podoba mi się jak zawsze, jeszcze taki ,,broniący Niall'' jak ty to ujełaś , uwielbiam imaginy tego typu. <3
    To ja byłam tą osobą *skromniś*, która stwierdziła, że masz najlepszy blog z krótkimi imaginami w necie, taka prawda :)
    Napisałam staasznie długi komentarz o tym wszystkim, ale inteligentna ja musiałam zamknąć kartę z twoim blogiem
    Dużo weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń