wtorek, 10 grudnia 2013

#320 Krótkie imaginy

1) *Sugerujesz, żebyś ty i Niall zerwali na czas, kiedy on będzie w trasie, ponieważ wszystkiego jest za dużo i bardzo się stresujesz.*
Niall: [T.I], czy ty sobie do cholery żartujesz? Mówisz poważnie? Kocham cię. Proszę, nie rób tego.



2) Zayn: [T.I] zostawiła ci wczoraj dużo znaków, stary! Wszędzie miałeś jej szminkę. *pstryka Nialla w nos.*



3) Redaktor: Louis, mamy wystarczająco dużo ekscytujących wieści przez te ostatnie kilka dni! Ty i [T.I] musicie czuć się świetnie wiedząc, że niedługo zostaniecie rodzicami!



4) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ OLA. 
MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ BĘDZIE PODOBAŁ I, ŻE 
POPRAWIŁ CI HUMOR :)

*Louis goni cię po scenie i nagle usłyszeliście krzyki Paula.*
Paul: Louis, [T.I]! Przestańcie biegać po scenie, bo któryś z was sobie coś zrobi! Proszę! *krzyczy i Louis ucieka ze sceny.*



5) *Ty i Liam jesteście w drodze do jednego z londyńskich klubów.*
Liam: Chyba, zapomniałem użyć dezodorantu. Śmierdzę? *patrzy na Ciebie.*
Ty: Nie, ty po prostu bardzo ładnie pachniesz! *chichoczesz.*
  


6) *Jesteś za kulisami z Liamem i Joshem.*
Liam: Nagrywasz to, skarbie? *patrzy na Ciebie, gdy tańczy.*



7) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ G6.
MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE CI SIĘ PODOBAŁ I, ŻE
HUMOREK CI POPRAWI :)

*To był bardzo pracowity dzień dla Twojego chłopaka. Gdy spoglądasz na niego, jak śpi, nie możesz przestać podziwiać, jaki on jest cudowny.*



8) *Louis razem z chłopcami, przygotowują się do Twojego i Zayna wielkiego dnia. Zayn jest bardzo podekscytowany, że już niedługo będzie mógł cię nazywać, [T.I] Malik.*



9) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ ZUZA.
MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE CI SIĘ PODOBAŁ I JAKOŚ
HUMOREK CI POPRAWI :)


Harry: Dzień Dobry. *słyszysz niski i senny głos Harry'ego.*
Ty: Dzień Dobry. *odpowiadasz i odwracasz się w jego stronę.* Jak się masz?
Harry: Jestem wyczerpany. *jęczy i patrzysz jak znów upada na łóżko.*
Harry: Hej. *mamrocze i patrzy na Ciebie.* Chodź tu. *podchodzisz do łóżka, on łapie cię za ręce i ciągnie do siebie, tak, że kładziesz się obok niego.*
Harry: Jestem wyczerpany.. *mamrocze i przybliża usta do Twojego ucha.* Ponieważ ty, o mój Boże, byłaś wczoraj niesamowita skarbie.
  




10) IMAGIN DLA OSOBY, KTÓRA CHCIAŁA DLA SWOJEJ KOLEŻANKI GABRYSI.
MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE SIĘ TWOJEJ KOLEŻANCE PODOBAĆ I JAKOŚ
HUMOR MOŻE JEJ POPRAWI :)

*Przyjeżdżasz do chłopaków na kilka tygodni, żeby zaskoczyć Harry'ego. Po wejściu do pokoju z chłopakami, zauważasz Harry'ego, który śpi na kanapie i w ramionach trzyma misia, przez co lekko się uśmiechasz.*
Zayn: On bardzo za Tobą tęsknił. *wyszeptał.* Powiedział, że misiu mu pomoże.. ale wszyscy doskonale wiemy, że to nie jest to samo, co ty.







_________________________________________________________________________________
grypa mnie rozsadza od środka, wszystko mnie przez nią boli :<

SMEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!! | via Tumblr

co u was misiaczki?
jak mija wtorek?

Me...


pamiętajcie, że możecie u mnie zamawiać imaginy.

i nie bójcie się, z miłą chęcią je napisze :)

Tommo♡

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

za kilka chwil pojawią się z Justinem :)

King  Imagine him saying "babe "

pozdrawiam was cieplutko i wesołego wtorku skarby xoxo

Sexy Ash



12 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Świetne imaginy, poważnie umiesz poprawiać ludziom humor. Głupio mi prosić, ale gdybyś zrobiła dla mnie jeszcze jednego imagina z Harrym, byłabym w siódmym niebie. Kocham to! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za imagin , bardzo mi się podoba . < 3 imaginy świetne i czekam na kolejny . zdrowiej skarbie ! kocham . ; x
    ~ zuza . ; x

    OdpowiedzUsuń
  3. O MÓJ BOŻE! Piszesz nieziemskie imaginy! Cały czas miałam otwartą paszczę, gdy patrzyłam na kolejne.Mój ulubieniec to 4 <3.Tak bardzo kocham Twoje imaginy, że grzechem by było nie napisać zamówienia haha , więc poproszę imagin z Niallem :)
    Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zajebiste <3
    Dziękuje i bardzo poprawił mi humor ;* miłego wtorku i szybkiego powrotu do zdrowia ;*
    Olaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo jakie one są wspaniałe. Mogę prosić NIallem. Taki jakiś słodki ? ? : )
    Pozdrawiam. Trzymaj się słonko

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi świetne imaginy czytam je od jakiegoś czasu i bardzo mi się podobają. Uważam że masz świetne pomysły i fajnie że je realizujesz, czytają je od razu poprawia mi się humor życzę Ci miłej środy i szybkiego powrotu do szkoły jeszcze raz uważam że masz pomysły.
    Ps. Mogła bym prosić z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mogę prosić Louisa ? ;*
    Imaginy zajebiste <3 wchodzę codziennie na twojego bloga i czekam na kolejne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. mozesz napisac imagina z Liamem i Zaynem dla mnie czyli Sandry prosze a imaginy swietne

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus Maria zajebiste są wszystkie imaginy ale najlepsze z Harrym 9
    mogę prosić imaginy z Harrym dla mnie czyli dla G199
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam tego twojego bloga, Prubuje komentować jak najczęściej :) bo na to poprostu zasługujesz. Zawsze po cieżkim dniu i w złym nastroju wchodzę a twoje imaginy mnie rozluźniają i daja wiele radości. Kocham Cię ;* Fajnie byłoby dostac imagina z Zaynem.. Cóż.. Pozdrawiam . Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie, jak zawsze, zawsze mi poprawiają humor <3

    OdpowiedzUsuń