piątek, 29 listopada 2013

#315 Krótkie imaginy

1) *Liam próbuję cię uwieść, idąc w Twoją stronę.*



2) *Uczestniczysz podczas gali rozdawania nagród, razem ze swoim nowym chłopakiem. Liam kiedyś był z Tobą, ale zerwaliście. Gdy Liam zauważa, że trzymasz się z ręce ze swoim chłopakiem, nie może oderwać się od bólu. Gdy zauważasz jego wyraz twarzy, wiesz, że jest bardzo załamany, więc gdy stoi na scenie, próbuję nie płakać.*
  


3) *Jestem z Zaynem w studio, gdy nagrywa z chłopakami piosenki na album.*
Ty: Zayn, co ty robisz? *patrzysz na niego.*
Zayn: Tańczę. [T.I] chodź zatańcz ze mną! *uśmiecha się i tańczy.*
Ty: Nie! *śmiejesz się.*
Zayn: To sam po Ciebie przyjdę.
  


4) *Zayn widzi cię po raz pierwszy, od Twojego zerwania z chłopakiem i nie wiesz o tym, że Zayn się w Tobie podkochuje.*
Ty: Hej Zayn. *patrzysz na niego.*



5) *Jesteś z Louisem na świątecznych zakupach. Nagle Louis poszedł za Tobą do sklepu, zobaczyć co mu kupisz, chociaż mu zakazałaś patrzeć.*
Ty: Louis! Wyjdź stąd! Nie patrz, co ci chcę kupić!



6) *Musisz zrobić projekt do szkoły i Louis jest ci do tego potrzebny.*
Louis: Nienawidzę cię. Zapłacisz mi za to.



7) Harry: Zagrajmy w rugby. Zwycięzca będzie spał z [T.I] w jednym pokoju. *mówi i patrzy na Nialla.*
Niall: Ok, umowa stoi. *mówi i rzuca piłkę.*
Niall: I jeden punkt dla Niallera! *uśmiecha się.*



8) *Piers Morgan przeprowadza z chłopakami wywiad podczas 1D Day.*
Piers: Niall. [T.I] jest Twoją dziewczyną? Ludzie na Twitterze chcą wiedzieć. *patrzy na niego.*
Niall: Jeśli widziałeś nasze zdjęcia, to znasz odpowiedź.
  


9) *Podczas koncertu, Harry się wygłupia. Gdy chłopcy śpiewają, on patrzy na Ciebie, gdy się uśmiechasz i on również się uśmiecha.*



10) Ty: Kochanie, wyglądasz śmiesznie. *dokuczasz Harry'emu, gdy on ma w buzi, dwa papierki.*
Harry: Dobra. *mówi i wyciąga papierki z buzi.*
Ty: Ja tylko żartowałam. *uśmiechasz się i owijasz ramiona wokół jego szyi.*
Ty: Jesteś bystrym morsem, jakiego kiedykolwiek widziałam. *całujesz go w obojczyk, przez co chichocze.*
  





_________________________________________________________________________________

mam jakiś zły dzień, na dodatek usta mnie bolą, bo wyszła mi febra (tak się mówi, ale to się inaczej nazywa)..

jakoś dzisiaj nie wiedziałam czy imaginy wyjdą mi dobrze, nie wiedziałam w ogóle..

tak jakoś wydawało mi się, jakbym nie miała weny...

Jeżeli umarłeś nie martw się, to tylko marny początek tego co dopiero nadejdzie/ If you are dead do not worry, it's just a miserable start to what is yet to come


co u was misiaczki?
jak spędzacie wieczór?
cieszycie się, że w końcu weekend? :)

Forever90s | via Tumblr

mam tylko nadzieję, że imaginy się podobał :)

pozdrawiam was cieplutko,
miłego wieczoru,
miłych snów o idolach,
śpijcie dobrze :)


"dobranoc księżniczki, spotkamy się w pokoju." ~ takie tam słowa Zayna, do was haha xx

zayn malik | via Tumblr


11 komentarzy:

  1. są świetne <3
    pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste najlepsze 7,10
    masz talent i to wielgachny talent
    miłego wieczoru
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)
    Dzięki, ze pozwoliłaś mi udostępnić imaginy to mój blog https://www.facebook.com/pages/Ka%C5%BCda-Directionerka-jest-fank%C4%85-ale-nie-ka%C5%BCda-fanka-jest-Directionerk%C4%85/1428184574076298
    ♥♥ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. AVE LEGIONY, SŁAWA I CHWAŁA! :D
    Świetne , bardzo mi się podobały.
    Dzisiaj nie mam co napisać w komentarzu więc napiszę tylko to :)))
    Miłego weekendu
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyno ja po prostu cię uwielbiam. :)
    http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie <3 A czemu masz zły dzień? :( Jak ty bd smutna to ja też :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Imaginy najlepsze na świecie!!!!!!! Już nie moge się doczekać następnych!! Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imaginy zarąbiste! *.*
    Mnie też ostatnio dopadła jakaś głupia handra.. :(
    Damy radę! :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe i to nieprawda, że nie masz weny. Cały czas jesteś świetna! :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń