środa, 20 listopada 2013

#1 Tweety

1) Twój tweet: Jestem z moim chłopcem małpą na próbach haha uważaj kochanie @Real_Liam_Payne
Tweet Liama: @[Twój username] hahahaha co mogę powiedzieć, przy Tobie rozpiera mnie energia ;) kocham cię!



2) Twój tweet: @Real_Liam_Payne właśnie wrócił do domu i pierwszą rzecz jaką zrobił, to wziął nasze dziecko na ręce hahaha a mamusi nie pocałujesz?
Tweet Liama: @[Twój username] przepraszam kochanie! lol, Chodźmy do sypialni i położę dziecko do spania. Wtedy możemy się poprzytulać :)



3) Tweet Zayna: Obudziłem się i moja żona [T.I] zaskoczyła mnie w trasie razem z naszą córeczką! Chcą zostać ze mną do końca trasy :))



4) Twój tweet: Księżniczka nie chce iść spać, bez swojego tatusia @zaynmalik, więc pojedziemy go zobaczyć :)
Tweet Zayna: @[Twój username] Właśnie wychodzę z prób. Pospieszcie się, chcę was obie zobaczyć i zjeść :)



5) Twój tweet: Zdecydowaliśmy się zaskoczyć tatusia @NiallOfficial w studio! Uwielbia spędzać czas z tatą i ja też! :)
Tweet Nialla: @[Twój username] A ja uwielbiam mieć was obydwoje przy sobie :)



6) Twój tweet: @NiallOfficial i ja postanowiliśmy trochę po boksować.. Niall myśli, że jest pro hahaha
Tweet Nialla: @[Twój username] wow kochanie, jesteś silniejsza niż ja hahaha Chodźmy do domu i weźmy gorącą kąpiel!! :)



7) Tweet Johannah (mama Louisa): @[Twój username] i ja pojechaliśmy na lotnisko odebrać @Louis_Tomlinson. Księżniczka pierwsza musiała przytulić tatusia haha



8) Twój tweet: DUPKU, KTÓRY SKRZYWDZIŁEŚ MOJEGO CHŁOPAKA @Louis_Tomlinson ROZPRAWIĘ SIĘ Z TOBĄ PO MECZU!
Tweet Johannah: @[Twój username] @Louis_Tomlinson Dziewczyny (siostry Lou) i ja jesteśmy tak samo zdenerwowane jak ty kochanie! Zadzwoń do mnie po meczu i powiedz mi co z nim. Kocham was xx



9) Twój tweet: Miley Cyrus zjadła mojego chłopaka @Harry_Styles.... POMOCY! hahaha
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Wierzę, w to, że wyglądam goręcej od Miley Cyrus kochanie! Chodź po twerkować ze mną ;)



10) Twój tweet: Tak bardzo mi pomagał, że zasnął w drodze do domu @Harry_Styles haha
Tweet Anne (mama Harry'ego): Awww dobranoc mój dzidziusiu! Kocham cię! hahaha przyjedzcie jutro do nas. Stęskniłam się za wami kochani! xx :)

_________________________________________________________________________________

POSTANOWIŁAM, ŻE BĘDĘ DODAWAĆ TWEETY RAZEM Z IMAGINAMI, WYMIESZAM PO PROSTU, BO TAK BĘDZIE ŁATWIEJ :)

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE RÓWNIEŻ KOMENTOWAĆ TWEETY TAK JAK IMAGINY, BO BARDZO JE CHCIELIŚCIE, WIĘC WRÓCIŁAM DO NICH TYLKO DLA WAS :)

Zayn

3 komentarze:

  1. Ja tak za tweetami nie przepadałam ale jak zobaczyłam że ty je dajesz to teraz je lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no jasne, że będziemy komentować :) nadal mi się podobają :)
    wpadnij do mnie, kochanie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń