czwartek, 21 listopada 2013

#3 Tweety

1) Twój tweet: @zaynmalik zrobił sobie jeszcze jeden tatuaż i teraz mam ochotę, też zrobić sobie jeden
Tweet Zayna: @[Twój username] skarbie powinnaś zrobić sobie chociaż jeden! Nie martw się, wtedy będę trzymać Twoją rękę przez cały czas :) xx



2) Twój tweet: Po urodzeniu dziecka @zaynmalik od razu przyjechał do domu! Nawet się ze mną nie przytulił hahaha, ale wiem, że on będzie wspaniałym ojcem
Tweet Zayna: @[Twój username] przepraszam kochanie, ale kocham ją trzymać w ramionach xx



3) Twój tweet: Pierwszy dzień w domu i @NiallOfficial chce zostać w łóżku przez cały dzień hahaha ale cieszę się, że w końcu jest w domu :)
Tweet Nialla: @[Twój username] kocham być z Tobą, cały dzień w domu! Kochanie mam prośbę... zrobiłabyś mi kanapkę proszęęęę? xx



4) Twój tweet: Mój chłopak @NiallOfficial niedługo wejdzie razem z chłopakami na scenę! Patrzę na niego i to czyni, że jestem dumną dziewczyną xxx
Tweet Nialla: @[Twój username] ty patrzysz na mój tyłek kochanie? haha x
Twój tweet: @NiallOfficial hmmm może.. tak lol, ale muszę powiedzieć, że masz niezły tyłek kochanie x



5) Twój tweet: @Harry_Styles i ja bawimy się zabawkami naszej córki, gdy ona śpi... jesteśmy niegrzeczni lol
Tweet Harry'ego: hahaha dlaczego nie możemy iść na górę pobawić się w ściąganie ubrań ;)


6) Twój tweet: @Harry_Styles WYJDŹ Z MOJEJ KUCHNI! Muszę skończyć robić jedzenie, a ty mnie rozpraszasz!
Tweet Harry'ego: @[Twój username] ale ja jestem głodny kochanie, a to jedzenie tak ładnie pachnie



7) Twój tweet: @Real_Liam_Payne i ja jesteśmy na wakacjach i powinniśmy iść zjeść obiad, ale on nie chce wyjść z wody!



8) Twój tweet: Liam jest choreografem w "Best Song Ever" i jest przekonany, że może nauczyć mnie kilku ruchów tanecznych hahaha



9) Twój tweet: Weszłam do przebieralni i zobaczyłam, że @Louis_Tomlinson jest już gotowy do meczu!
Tweet Johannah (mama Louisa): @[Twój username] @Louis_Tomlinson ucałuj go ode mnie i powiedz, że razem z dziewczynami (siostry Lou) oglądamy mecz :) xxx



10) Tweet Lottie (siostra Louisa): Louis wrócił do domu z trasy i niecierpliwie czeka, aż @[Twój username] wróci do domu!
Twój tweet: @lottietommo @Louis_Tomlinson Powinnam być tam wkrótce! Jest ogromny korek, a do tego pogoda się popsuła
Tweet Louisa: @[Twój username] Nie spiesz się kochanie, ale naprawdę nie mogę się doczekać aż cię zobaczę! To było dawno, gdy ostatni raz cię trzymałem w swoich ramionach!


9 komentarzy:

  1. Genialne ;) nie da sie opisac jednym slowem twoich prac :) przepraszam ze az tak zaniedbalam komentowanie mam nadzieje ze mi wybaczysz :) mam nadzieje ze bedziesz robic wiecej imaginow z tweetami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3 -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. jezus one są boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. yeey świetne !
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 i 10 są PRZECUDOWNE! reszta oczywiście też, ale te 2 podbiły moje serce, z resztą jak cały Twój blog :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń