sobota, 23 listopada 2013

#311 Krótkie imaginy

1) *Liam patrzy na Ciebie tak, gdy zaprasza cię na randkę.*
Liam: [T.I], czy miałabyś ochotę, pójść ze mną na randkę? *pyta i przegryza wargę.*



2) *Idziesz na randkę z Liamem. On dzwoni do Twoich drzwi i otwierasz mu, nie będąc jeszcze przyszykowana, bo jeszcze jesteś w dresie.*
Ty: O mój Boże Liam! Nie jestem gotowa! Wyglądam okropnie! *mówisz i patrzysz na niego.*
Liam: W porządku kochanie i tak wyglądasz oszołamiająco. Możesz iść na randkę, nawet ubrana w dres. *mówi i puszcza ci oczko.*



3) *Niall, popularny chłopak w szkole, umówił się z Tobą, nie lubianą dziewczyną, dlaczego? Ponieważ Niall bardzo cię lubi. Nagle w klubie, zaczyna lecieć jego ulubiona muzyka i Niall zaczyna tańczyć.*
Niall: [T.I] zatańcz ze mną..
Ty: Niall, ja nie umiem tańczyć. *mówisz, patrząc na niego.*
Niall: Wiem, że umiesz.. no chodź.
  


4) *Niechętnie rozmawiasz ze swoim byłym, gdy nagle on chwyta Twoją rękę w swoją.*
Niall: Hej stary.. co to ma znaczyć? Mówiłem ci, żebyś nie dotykał [T.I], czyli mojej dziewczyny.



5) *Wchodzisz do salonu i zauważasz Zayna.*
Zayn: [T.I] *wskazuje na Ciebie* kocham cię!



6) *Zayn jest Twoim najlepszym przyjacielem i się w Tobie podkochuje, ale ty o tym nie wiesz. Pewnego dnia, oznajmiasz Zaynowi, że idziesz na randkę i przez to on, jest zaskoczony i jednocześnie zazdrosny.*
Ty: Zayn, idę dzisiaj na randkę! *mówisz radosna.*



7) *Louis jest popularnym chłopakiem w Twojej szkole, który zawsze dokucza ci i upokarza. Pewnego dnia czytasz sobie książkę, a Louis patrzy na Ciebie jak na cały wszechświat, ponieważ, on się w Tobie zakochał i nigdy nie będzie miał cię dość.*





8) *Ty i Louis zerwaliście kilka miesięcy temu. Przypadkiem jesteście na tej samej imprezie. Nagle Louis zauważa cię, gdy gadasz z jakimś chłopakiem i staje się zazdrosny.*
Louis: Zayn.. kto to jest za chłopak obok [T.I]? *pyta.*
Zayn: To jest jej nowy chłopak, Louis. *mówi. Louis patrzy zasmucony, ponieważ on chciał do Ciebie wrócić, ale wychodzi na to, że przegrał tą rewalizację.*



9) Harry: [T.I]. *usłyszałaś głos lekko pijanego Harry'ego, który oparł się o framugę drzwi i unikał kontaktu wzrokowego z Tobą.*
Harry: Myślałem o chłopaku, na którego dzisiaj wpadłem.. to był Twój były.
Ty: Harry. *wzdychasz.*
Harry: [T.I], nie. *powiedział.* Co jest między Tobą a nim?
Ty: Nic, Haz. *kręcisz głową.* To już nie ma znaczenia. Teraz jestem z Tobą i tylko z Tobą. Tylko ty jedyny, jesteś w moim życiu. *jego zielone, zmęczone oczy patrzą na Ciebie.*
Ty: Dobrze? *mówisz, patrząc w jego oczy. Chwytasz jego twarz i kciukiem, gładzisz jego policzek. Kiwa głową i delikatnie zniża głowę, pozwalając ci siebie pocałować.*
  


10) Harry: Oh, hej. *mówi śpiącym głosem, lekko się uśmiechając i machając do Ciebie.*
Ty: Hej skarbie *uśmiechasz się.* Jesteś zmęczony?
Harry: Tak... i na dodatek, tęsknie za Tobą jak szalony. *mówi i jego zielone oczy, zaczynają błyszczeć.*
Ty: Zobaczymy się niedługo. *uśmiechasz się uspokajająco.* Nawet szybciej niż myślisz.
Harry: Mam nadzieję, że tak będzie [T.I]. Oby tak było. *mówi.*





_________________________________________________________________________________
dedykuję to osobie kradnącej moje imaginy, dziękuję że tak mnie doceniasz, pozdro *wyczuj ten sarkazm*


żartuje, dedykuję je wam, moim czytelnikom, a raczej fanom :)


na serio.. boże tak mnie ta dziewczyna -> http://beautyiknow.blogspot.com/ denerwuje, że masakra. Napisałam do niej na twitterze, ale mi nie odpisała, może wie że to ja? cały czas sprawdzam jej bloga, czy czegoś znowu nie ukradła, ale na razie spokój, ale i tak mnie denerwuje i jestem przez nią zła..

Untitled


pocieszycie mnie jakoś, jeżeli możecie? 
naprawdę potrzebuje teraz tego, mam nadzieję, że jesteście ze mną? :<

.


proszę was piszcie do niej cały czas, ja do niej też pisze.
sprawdzam też co do niej piszecie i to jest naprawdę miłe co piszecie.
piszcie do niej dalej, musi dostać nauczkę od was, bo z wami się nie zadziera.

Tumblr | via Tumblr

to jak, macie jakiś pomysł na nazwę fandomu?
hihi, chcieliście to będzie fandom haha xd

Courage-

mam nadzieję, że podobały wam się imaginy podobały, starałam się jak najlepiej.

do dziewczyny UFO:
mój twtter to @mashstylez, jak mnie znajdziesz to napisz, że to ty :)

pozdrawiam was ciepło i miłej wieczornej soboty wam życzę xoxo

jacksgap | via Tumblr

8 komentarzy:

  1. Świetne:D
    Nie przejmuj się tą dziewczyną, jestem z Tobą :* Kocham xx!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam . ;*
    Jestem z Tobą , nie przejmuj się.Teraz jak już wiemy całą prawdę to chyba nie będzie wstawiać Twoich imaginów na bloga.Chociaż po niej to chyba można się wszystkiego spodziewać -.-''.Przytuliłabym cię gdybym mogła.WIRTUALNY HUG ♥.
    Trzymaj się
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie
    jestem po twojej stronie i musisz wiedzieć że masz moje wsparcie i wszystko będzie dobrze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy z toba kochana ;** nie martw się. Super imaginy!
    A tak na marginesie widzieliście wczoraj 1DDAY ? Chłopcy sie dla nas postarali :)
    I love you :) Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę trzymam kciuki, że uda ci się załatwić tę nieprzyjemną sprawę z KOPIOWANIEM imaginów :) Naprawdę współczuję ci kochana, ale wiedz że nie jesteś sama :)

    A co do imaginów to są WSPANIAŁE i przede wszystkim TWOJE !! <3
    Trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Są boskie. Nie przejmuj się tą kretynką :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty to robisz? Czy Ty urodziłaś się na Olimpie, ze jesteś taka boska? :D
    wpadnij do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń