sobota, 9 listopada 2013

#299 Krótkie imaginy

1) *Chłopcy robią wywiad dla Japońskiej telewizji. Grają w "Prawda czy Fałsz".*
Redaktor: Prawda czy Fałsz, międzynarodowa supergwiazda [T.I], powiedziała, że Niall Horan jest jej wymarzonym chłopakiem?
Chłopcy: Prawda! *odpowiadają chórem.*
Redaktor: ZGADZA SIĘ!
  
  


2) Redaktor: Mamy nowe wiadomości o Niallu! Słyszeliśmy, że masz ochotę na [T.I]. Ona powiedziała, że też cię lubi. I [T.I] również powiedziała, że czeka, aż zrobisz pierwszy krok.



3) *Louis razem z Zaynem odwiedzają cię w hotelu, podczas, gdy jesteś w swojej trasie koncertowej.*



4) *Ty i Louis w końcu powiedzieliście o swoim związku publicznie. Podczas koncertu, tłum zaczął śpiewać Twoje imię.*



5) *Liam przychodzi do Ciebie. Siada na przeciwko Ciebie na scenie i zauważa, że cała uwagę zwracasz na solówkę Zayna, a nie na niego. W końcu odwracasz wzrok i patrzysz na niego.*



6) *Paparazzi złapali Liama z resztą chłopaków, późno w nocy, gdy opuszczali Twoją imprezę urodzinową.*
  


7) Ty: Zayn, skarbie, wstawaj już ranek. *próbujesz go obudzić.*
Zayn: Zostaw mnie, jestem wampirem.



8) *Zayn sprawdza, czy oglądasz ich koncert za kulisami.*
  


9) *Jesteś z Harrym i chłopcami w trasie w Veronie.*
  
  


10) Harry: Tęsknie za [T.I] *żali się Liamowi.*
Liam: *wzdycha* Harry, zejdź, jesteś ciężki.





_________________________________________________________________________________
dzisiaj sobota i nie wiem czy pojadę dzisiaj na mecz, bo jestem chora, a tata powiedział, że raczej nie :<<

nie ma to jak jeść marchewkę i pisać imaginy..

co u was miśki?
jak spędzacie sobotę?

u mnie całkiem, całkiem..

pogoda u mnie do kitu :/

http://myylittlehopelessworld.tumblr.com/

mam nadzieję, że miło się czytało imaginy :)

dużo osób pisze, że mieszkamy daleko od siebie.. no fakt ja mieszkam w Poznaniu, a wy na drugim krańcu świata.. też bardzo chciałabym was spotkać, ale widzicie mieszkamy od siebie 256464654646 km :<<<<<
tak bardzo bym chciała was spotkać i się z wami zaprzyjaźnić :<<<<

pozdrawiam was cieplutko xoxo

when you like a girl

11 komentarzy:

  1. Ja tez jestem z Poznania *-* Ide na mecz <3333333333333 a tak propo to ZAJEBISTE JAK ZWYKLE <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne jak zawsze...
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne,zajebiaszcze i inne synonimy do tych słów.Cudaa
    Pogoda jak zwykle do kitu.Rano-ciemno,wieczorem-ciemno dlatego mordka mi się ciszy gdy widzę nowe imagify ;))).
    Pozdrowoinka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja może nie pojechałam na mecz, ale za każdym razem, gdy oglądam jak gra Chelsea to jaram się jak nie wiem co :3 Te wszystkie emocje i w ogóle - mogę się wydzierać i nikt mnie za wariatkę nie bierze :p Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo mi poprawiłaś humor. Cały dzień spędziłam z mamą na przymierzaniu sukienek do balu gimnazjalnego, a zakupy z nią to męka - nie masz nic do gadania :< Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz i poczujesz się lepiej <3
    Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3 Po prostu nie wiem co bym ze sobą zrobiła jak byś przestała pisać ;o Wchodzę u kilka razy dziennie sprawdzić czy są już nowe *.* -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie obejrzałam wszystkie Twoje "krótkie imaginy" i jestem zachwycona. Wyśmiałam się za wszystkie czasy. Stały się dla mnie nałogiem. Codziennie zaglądam i zapewne długo się to nie zmieni.

    piszę imaginy z 1D, wpadnij onedirection-imaginy-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No, to w sumie daleko mieszkamy od siebie, bo ja jestem z woj. łódzkiego. Ale pisz kochana dalej, bo sa świetne :D
    zajrzyj do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ i zostaw po sobie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń